ایرانجدیدترین اخبار

علیرضا جاپلقی، پارکورکار ایرانی دستگیر شد

علیرضا جاپلقی پارکورکار ایرانی دستگیر شد

علیرضا جاپلقی پارکورکار ایرانی در تهران دستگیر شد

او شش روز پیش از دستگیری اش در صفحه‌ اینستاگرام خود ویدیویی منتشر کرد که نشان می داد در زمان انجام حرکات پارکور در بالای ساختمانی در تهران، دختری را می‌بوسد.

فرمانده پلیس تهران پس از بازداشت علیرضا جاپلقی، پارکورکار ایرانی گفته است که پلیس و دستگاه قضایی با این فرد و همراهش به شدت برخورد خواهد کرد.

فرمانده پلیس تهران اضافه کرد فرد همراه وی به زودی دستگیر خواهد شد.

دختر همراه علیرضا جاپلقی بازداشت شد
دختر همراه علیرضا‌جاپلقی بازداشت شد

او شش روز پیش از دستگیری اش در صفحه‌ اینستاگرام خود ویدیویی منتشر کرد که نشان می داد در زمان انجام حرکات پارکور در بالای ساختمانی درتهران، دختری را می‌بوسد. فرمانده پلیس تهران پس از بازداشت علیرضا جاپلقی، پارکورکار ایرانی گفته است که پلیس و دستگاه قضایی با این فرد و همراهش به شدت برخورد خواهد کرد. فرمانده پلیس تهران اضافه کرد فرد همراه وی به زودی دستگیر خواهد شد. او شش روز پیش از دستگیری اش در صفحه‌ اینستاگرام خود ویدیویی منتشر کرد که نشان می داد در زمان انجام حرکات پارکور در بالای ساختمانی در تهران، دختری را می‌بوسد. فرمانده پلیس تهران پس از بازداشت علیرضا جاپلقی، پارکورکار ایرانی گفته است که پلیس و دستگاه قضایی با این فرد و همراهش به شدت برخورد خواهد کرد. فرمانده پلیس تهران اضافه کرد فرد همراه وی به زودی دستگیر خواهد شد.  او شش روز پیش از دستگیری اش در صفحه‌ اینستاگرام خود ویدیویی منتشر کرد که نشان می داد در زمان انجام حرکات پارکور در بالای ساختمانی در تهران، دختری را می‌بوسد. فرمانده پلیس تهران پس از بازداشت علیرضا جاپلقی، پارکورکار ایرانی گفته است که پلیس و دستگاه قضایی با این فرد و همراهش به شدت برخورد خواهد کرد. فرمانده پلیس تهران اضافه کرد فرد همراه وی به زودی دستگیر خواهد شد. 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا