جدیدترین اخبارجهان

 بازگشایی برج ایفل با رعایت فاصله فیزیکی و محدودیت های کرونایی به روی توریست ها

 بازگشایی برج ایفل 

 

رعایت فاصله فیزیکی  |  محدودیت های کرونایی

 

رعایت فاصله فیزیکی و محدودیت های کرونایی
بازگشایی برج ایفل : محدودیت های کرونایی

 

بازگشایی برج ایفل پس از حدود ۱۰۴ روز با رعایت فاصله فیزیکی و محدودیت های کرونایی به روی مردم انجام شد و توریست ها و پاریسی ها اکنون بار دیگر می توانند به این برج در پایتخت فرانسه بروند.

 

 

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از فرانس ۲۴، مشهورترین بنای تاریخی پنجشنبه بازگشایی شد اما بازدیدکنندگان نمی توانند برای ایجاد فاصله ایمن بین افراد و کنترل خطر عفونت تا اول جولای از آسانسور آن استفاده کنند. بنابراین بالای برج نمادین فعلا در معرض دید عموم نیست.

بنابر گزارش وبسایت ایفل، اولین بازدیدکنندگان از ساعت ۱۰ صبح مجاز به دیدن این برج شدند. لحظه ای نمادین هنگامی که فرانسه پس از فروکش کردن ویروس شروع به کار آزمایشی در جهانگردی می کند.

حدود ۵۰ روزنامه نگار که عمدتا فرانسوی بودند منتظر چنین لحظه ای بودند. گردشگران مشتاق نیز توانستند از ۱۸ ژوئن با راه اندازی برنامه بلیط های آنلاین بلیط تهیه کنند و راهی سفر شوند.

 

محدودیتهای کرونایی

رعایت فاصله فیزیکی قوانین جدید بازدید از برج ایفل

 

 

اپراتور این برج با تاکید بر رعایت محدودیتهای مربوط به بازدیدکنندگان در هر مقطع زمانی گفت: برای جلوگیری از تداخل افراد تازه وارد با کسانی که از بازدید بازمی گردند، تازه واردان از ستون شرقی و کسانی که بازدیدشان تمام شده از ستون غربی برج تردد می کنند.

وی افزود: برای اطمینان از رعایت فاصله مجاز بین بازدیدکنندگان روی زمین نشانه گذاری شده همچنین روزانه فضاهای عمومی برج ضدعفونی می شوند.

برج ایفل سال ۱۸۸۹ تکمیل شده و هر ساله میزان ۷ میلیون بازدیدکننده دارد که سه چهارم آنها را توریستهای خارجی تشکیل می دهند.

برج ایفل با وزنی بالغ بر ۱۰ هزار و ۱۰۰ تن، یکی از سنگین ترین و طولانی ترین سازه های فلزی است که از زمان جنگ جهانی دوم تا کنون ایجاد شده است.

از زمان شیوع کووید۱۹ تا ۲۵ ژوئن که ایفل به روی بازدیدکنندگان باز شد حدود ۱۰۴ روز به روی مردم بسته ماند که از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون بیشترین مدت تعطیلی است.

 

محدودیتهای کرونایی ، رعایت فاصله فیزیکی قوانین جدید بازدید از برج ایفل

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا