انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

نخست وزیر انتاریو آرزوی یک روز خوب و شاد برای مردم انتاریو در روز کانادا دارد

نخست وزیر انتاریو داگ فورد در روز کانادا برای مردم انتاریو آرزوی یک روز خوب و شاد دارد

 

نخست وزیر انتاریو داگ فورد برای مردم انتاریو آرزوی داشتن یک روز کانادا ی خوب و شاد دارد و از آنها میخواهد تا توصیه های بهداشت عمومی را رعایت کنند.
نخست وزیر انتاریو داگ فورد به ساکنان یادآوری کرد تا از حضور در اجتماعات بیش از ۱۰ نفر خودداری کنند و فاصله فیزیکی ۲ متری از یکدیگر را رعایت کنند

 

نخست وزیر انتاریو داگ فورد برای مردم انتاریو آرزوی داشتن یک روز کانادا ی خوب و شاد دارد و از آنها میخواهد تا توصیه های بهداشت عمومی را رعایت کنند.

 

نخست وزیر انتاریو در روز چهارشنبه برای ساکنان انتاریو یک روز کانادا ی خوب و شاد آرزو کرد و از مردم خواست تا توصیه های بهداشت عمومی را هنگام جشن گرفتن در میان همه گیری ویروس کرونا رعایت کنند.

 

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از کانادا پرس ؛

 

داگ فورد روز چهارشنبه طی بیانیه ای ضمن عرض سلام و احترام اظهار کرد : این کشور با یکی از تاریک ترین دوره های تاریخ انتاریو سر و کار دارد.

 

او در بیانیه ای گفت :

ویروس کرونا باعص شد تا همه مردم در سطح استان با مشکلات مالی، اقتصادی و شخصی که منجر به خسارات بسیار بزرگتر از آن چیزی که هر کسی تصور میکرد، روبرو شوند و لمس کنند.

 

مردم کانادا همیشه به عنوان یک کشور، به عنوان یک استان و به عنوان مردم، با یکدیگر و در کنار هم در مقابل مشکلات ایستادگی کردند و باهم تلاش کردند تا خطرات پیش رو را شکست دهند.

 

چند ماه گذشته نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

 

داگ فورد به ساکنان یادآوری کرد تا از حضور در اجتماعات بیش از ۱۰ نفر خودداری کنند و فاصله فیزیکی ۲ متری از یکدیگر را رعایت کنند.

 

داگ فورد گفت : لطفا به خاطر داشته باشید، شما چه در کلبه، چه در پارک، چه در رستوران و یا در خانه روز کانادا را جشن بگیرید، باید از خود مراقبت کنید و در امان باشید.

 

باید با مسئولیت پذیری توصیه های بهداشت عمومی را رعایت کنید.

 

هنگامی که حفظ فاصله فیزیکی امکان پذیر نیست، از ماسک استفاده کنید. مرتب دستان خود را بشویید.

 

توجه به دیگران روش مردم کانادا می باشد.

 

شهرهای سراسر انتاریو، با برگزاری جشن های مجازی بصورت آنلاین، راههای جدید حفظ فاصله فیزیکی در جشن تولد ۱۵۳ سالگی کانادا را پیدا کردند.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا