جدیدترین اخبارسبک زندگی

چرا نسل قدیمی تر طرفدار ناحیه تناسلی بدون مو هستند؟

نسل قدیمی در مقایسه با نسل جوان علاقمند به بدن بدون مو است

تضاد نسل‌ها: چرا نسل های قدیمی طرفدار ناحیه تناسلی بدون مو هستند؟

وقتی صحبت از موهای زائد در اندام جنسی میشود اندام های بدون مو از ته اصلاح شده، مومک انداخته، لیزر شده، رنگ آمیزی و بسیاری از کارها امکان پذیر و هر چیزی مجاز است.

تضاد نسل‌ها: چرا نسل های قدیمی طرفدار ناحیه تناسلی بدون مو هستند؟
تضاد نسل‌ها: چرا نسل های قدیمی طرفدار ناحیه تناسلی بدون مو هستند؟

یک نظرسنجی تازه نشان می‌دهد که به ویژه نسل های قدیمی تر در مقایسه با نسل جوان اندام های جنسی کاملا بدون مو را بیشتر می‌پسندند و برای پارتنرشان ترجیح می دهند. با این وجود ذوق و سلیقه های متفاوتی بین نسل ها وجود دارد!

در این نظرسنجی سایت مسائل جنسی «جوی کلاب.دی» از ۲.۰۰۰ نفر از ۳ تا ۵ میلیون عضو خود، راجع به موهای بدن نظرخواهی کرده است.

طبق این نظرسنجی ۹۱.۱ درصد از این پاسخ دهندگان ناحیه تناسلی خود را مرتب تمیز و عاری از موهای زائد می‌کنند. ۵۵.۳ درصد هر روز یا دست کم چندین بار در هفته این کار را انجام می‌دهند و یک چهارم از مردان و زنان پاسخ دهنده در این نظرسنجی تابستان ها در مقایسه با زمستانها اصلاح موهای زائد آلت های جنسی شان را بیشتر انجام می دهند.

تضاد نسل‌ها: چرا نسل های قدیمی طرفدار ناحیه تناسلی بدون مو هستند؟تضاد نسل‌ها: چرا نسل های قدیمی طرفدار ناحیه تناسلی بدون مو هستند؟

سلامتی اولویت تمیز کردن موهای زائد تناسلی

علت اصلی تمیز کردن موهای زائد نواحی تناسلی بدن در زنان و مردان ، سلامتی شخصی است و افراد کمی این کار را بدلیل زیبایی این ناحیه انجام می دهند. در عین حال  ۴۲.۸ درصد مردان شرکت کننده در این نظرسنجی اذعان داشته اند که اینکار را برای جلب رضایت شریک زندگی خود انجام می دهند در صورتیکه جلب رضایت پارتنر تنها برای یک چهارم زنان (۲۶.۴ درصد) دلیل مهمی در انجام این کار بوده است.

آلمانی ها در مورد آنچه که مربوط به سبک خاص آرایش موی اندام جنسی میشود، هم عقیده هستند: اصلاح کامل (سبک “اصلاح هالیوودی”) با ۷۳ درصد در صدر قرار دارند.

در سایر نقاط دنیا با حدود ۷ درصد از “سبک اصلاح برزیلی” پیروی میکنند ، که در مردان موسوم به ایروکویی می باشد: این اصطلاح بر خط باریکی روی استخوان شرمگاهی دلالت می‌کند.

یک دهم افراد در این سبک ها خلاقیت و نوآوری به خرج می‌دهند و مرتبا شکل و نوع اصلاح موهای زائد آلت جنسی شان را تغییر می دهند.

پاسخ دهندگان همچنین انتظار دارند که جنس مخالف از خودتراش استفاده کند. 

با وجود اینکه زنان در مورد مردان به جای کاملا بدون مو بودن (۴۵.۵ درصد)، بیشتر کوتاه شده (۴۷.۷ درصد) را دوست دارند، اما مردان در مورد زنان بیشتر کاملا بدون مو بودن (۵۱ درصد) را ترجیح می‌دهند تا موهای کوتاه شده (۳۲ درصد).

رابطه مستقیم سن با نگرش در اصلاح موهای زائد

اگر نتایج را بر اساس گروه سنی بررسی کنیم، تفاوت فاحشی بین نسل ها قابل مشاهده است: ۷۳.۴ درصد از زنان ۴۶ تا ۵۵ ساله هیچ مویی را در ناحیه تناسلی خود به جای نمی گذارند، در حالیکه در زنان جوان ۱۸ تا ۲۵ ساله ، تنها ۵۷.۴ درصد آنها سبک کاملا بدون مو را ترجیح می دهند.

هفتاد درصد از مردان حدود ۵۰ ساله ، موهای ناحیه تناسلی خودشان را کاملاً اصلاح میکنند، در حالی که تنها ۵۹.۵ درصد از مردان بیست تا سی ساله اندام جنسی بدون مو را دوست دارند. همچنین تنها ۵ درصد از مردان مسن موهای شرمگاه زنان را جذاب می دانند و در میان نسل جوان این میزان ۱۳.۵ درصد است.

تضاد نسل‌ها: چرا نسل های قدیمی طرفدار ناحیه تناسلی بدون مو هستند؟
تضاد نسل‌ها: چرا نسل های قدیمی طرفدار ناحیه تناسلی بدون مو هستند؟

اندام زنان جوان  آلت جنسی بدون مو اندام و بدن سکسی    اندام زنان جوان  آلت جنسی بدون مو اندام و بدن سکسی    اندام زنان جوان  آلت جنسی بدون مو اندام و بدن سکسی

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا