ایرانجدیدترین اخبار

رضا بهرام خواننده پاپ ایران به ویروس کرونا مبتلا شد

رضا بهرام خواننده موسیقی پاپ ایران 

 

رضا بهرام خواننده پاپ ایران به ویروس کرونا مبتلا شد
رضا بهرام کرونا گرفت

 

رضا بهرام خواننده پاپ/ به گزارش تهرانتو نیوز، تست تشخیص رضا بهرام، خواننده موسیقی پاپ ایران مثبت اعلام شد.

 

محمد حسین توتونچیان، تهیه کننده موسیقی این خبر را تایید کرد و گفت : او در حال حاضر به توصیه پزشک معالجش در منزل بستری و ۱۲ روز قرنطینه خانگی است.

 

رضا بهرام حدود ۵ روز است که کرونا گرفته و به گفته پزشک ریه هایش نیز تحت تاثیر این بیماری قرار گرفته است اما هنوز نیاز به بستری شده در بیمارستان ندارد.

گفتنی است رضا هلاورجانی با نام هنری « رضا بهرام » ، خواننده محبوب سبک پاپ ایرانی است که اصالت یزدی دارد.

او فارغ التحصیل رشته مدیریت مالی دانشگاه علم فرهنگ یزد است و به ورزش نیز علاقه دارد.

رضا بهرام با تلفیق موسیقی جزر ، پاپ و فلامینگو موفق شد سبک جدیدی را ابداع کند. او با تک آهنگ « از عشق بگو » در بین دوستداران موسیقی درخشید.

 

بیوگرافی رضا بهرام :

 

رضا هلاورجانی با نام هنری رضا بهرام خواننده پاپ و آهنگساز محبوب و خوش صدای ایرانی است که در بیستم دی ماه سال ۱۳۷۰ در یزد متولد شد. او دو خواهر ورزشکار دارد که یکی از او بزرگتر و دیگری کوچکتر است. بهرام در ۱۴ سالگی پدر خود را از دست داد.

او فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت مالی از دانشگاه علم و فرهنگ یزد می باشد، در ابتدا از ورزش فوتبال شروع کرد و کم کم سمت موسیقی آمد.

سبک کار رضا بهرام در موسیقی تلفیقی بوده و برای همین است که با جان دلها می نشیند. صدای خاص و اجرای توانمند و متبحرش باعث شد تا خیلی زود پیشرفت کرده و طرفداران زیادی را جلب کند.

رضا بهرام آوازه ایرانی و موسیقی جزر و فلامینگو و موسیقی پاپ را تلفیقی کار می کند و این کار او باعث موفقیتش در کارها و آهنگ هایش شده است.رضا بهرام با تک آهنگ از عشق بگو به اوج رسید و دوستداران موسیقی او را شناختند.

در خوانندگی اولین مشوق رضا بهرام پدرش بود که در همان سال یعنی سال ۱۳۸۴ فوت کرد و رضا به همین علت از خوانندگی فاصله گرفت.

رضا بهرام در آن زمان مشغول ورزش فوتبال بود و در تیم فولاد یزد بازی می کرد و بعد از آن به‌طور موقت به فولاد خوزستان رفت و در همان تیم دچار مصدومیت شد؛ و بعد از ۳ سال مصدومیت عمل جراحی شد ولی مصدومیت باعث شروع دوباره خوانندگی و بیشتر شدن علاقه رضا بهرام به آن شد و فوتبال را کنار گذاشت و به‌طور کامل وارد دنیای موسیقی شد.

 

https://www.instagram.com/p/ByurGPXBXXe/?utm_source=ig_web_button_share_sheet

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا