جدیدترین اخباردولت فدرالکانادا

جاستین ترودو خبر داد : پرداخت کمک های نقدی CERB هشت هفته تمدید می شود

جاستین ترودو خبر داد : پرداخت کمک های نقدی CERB هشت هفته تمدید می شود
جاستین ترودو خبر داد : پرداخت کمک های نقدی CERB هشت هفته تمدید می شود

 

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا از تمدید ۸ هفته ای پرداخت کمک های نقدی CERB خبر داد.

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی تی وی ؛

جاستین ترودو امروز اعلام کرد پرداخت کمک های معیشتی the Canada Emergency Response Benefit هشت هفته دیگر تمدید می شود و به معنی این است که کسانیکه تاکنون موفق پیدا کردن کار نشده اند تا آخر تابستان فرصت دارند تا کار پیدا کنند.

ترودو با اشاره به گذشت سه ماه پس از آغاز این برنامه بیان کرد : بازگشایی های اقتصادی به تدریج در حال انجام است و قبل از راه اندازی تمام بخش ها و بازگشت تمام اخراجی ها یک سفر طولانی در پیش روی داریم.

وی تصریح کرد: واقعیت این است که حتی با شروع مجدد بسیاری از کار مردم هنوز برای پرداخت قبوض شان مشکل دارند و باید پشتیبانی شوند.

 

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از گلوبال نیوز نخست وزیر کانادا که در محوطه بیرونی Rideau Cottage سخن می گفت بیان کرد: دولت در حال بررسی است تا بهترین شیوه های بین المللی را برای پیشرفت اقتصادی و بهداشتی اتخاذ کند.

وی افزود: این همه گیری چالشی بی سابقه در کشور ما است و می خواهیم از انجام پشتیبانی ها از جمله در رابطه با کمک های دولتی برای پرداخت حقوق کارکنان، بیمه اشتغال و … برای روی پا ماندن مشاغل خاطر جمع باشیم.

افزایش مدت زمان پرداخت کمک مالی CERB به مردم از درخواست های حزب نئودموکرات برای حمایت از ترودو بود.

ترودو در پاسخ خبرنگاران در رابطه بودجه مورد نیاز برای پرداخت در مدت زمان افزوده شده نیز گفت که این ارقام باید با کمیته امور مالی به اشتراک گذاشته شود.

وی در عین حال اظهار امیدواری کرد که با بازگشت مردم به محیط های کار تعداد دریافت کنندگان این کمک های دولتی کاهش پیدا کند.

ترودو در بخشی از سخنان خود به زبان فرانسه نیز اظهار امیدواری کرد که این هزینه ها کاهش پیدا کند و در آینده میزان دقیقش مشخص خواهد شد.

 

کارلا کوالترو وزیر استخدام، توسعه نیروی کار و معلولین نیز در کنفرانس خبری گفت: به این ترتیب کارکنان ۲۴ هفته می توانند از خدمات و کمک های CERB

استفاده کنند.

وی افزود: این اقدام طولانی مدت نیست و افراد باید سعی کنند با بازگشت به محل کارشان از مزایای دریافت حقوق استفاده کنند.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای ژوئن تاکنون دولت ۴۴ میلیارد دلار بابت CERB پرداخت کرده است اظهار داشت: ما می دانیم در اوج پرداخت این کمک تعداد دریافت کنندگان ۸ میلیون نفر بوده و حدود ۱۷ میلیارد دلار ماهانه پرداخت می شده است. دولت پیش بینی می کند این تعداد در ماههای آینده کاهش یابد.

جاستین ترودو | خبر | پرداخت کمک های نقدی دولت | CERB | هشت هفته تمدید | اخبار کانادا | اخبار تورنتو | روزنامه های تورنتو | تهرانتو | روزنامه های کانادا | Tehranto

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا