آلبرتاجدیدترین اخبارکانادا

آلبرتا _ ادمونتون : سرقت ۵۰۰ مبدل کاتالیزوری در ادمونتون

سرقت ۵۰۰ مبدل کاتالیزوری در ادمونتون 

آلبرتا _ ادمونتون : سرقت ۵۰۰ مبدل کاتالیزوری در ادمونتون

به گفته پلیس مردی را که در سرقت صدها مبدل کاتالیزوری مورد اتهام است بازداشت شده است. آلبرتا _ ادمونتون : سرقت۵۰۰ مبدلکاتالیزوری در ادمونتون

آلبرتا _ ادمونتون : سرقت 500 مبدل کاتالیزوری در ادمونتون
آلبرتا 

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از سی تی وی ؛

پس از آن که مأموران تحقیق پی بردند افرادی مبدل‌های کاتالیزوری را از خودروها سرقت کرده و آنها را به مردی “مال خر” می فروشند، پلیس ادمونتون در ماه مارس تحقیقات خود را در مورد حلقه اصلی این سرقت آغاز کرد.

به گفته پلیس، یک مرد ۲۴ ساله بنام “تکی آوته” (Tekie Awte) در حال خرید مبدل های کاتالیزوری سرقت شده در کوچه های فرعی و پارکینگ های نزدیک ادمونتون دیده شد.

طبق معمول سارقان در حال قرار دادن مبدل های کاتالیزوری یا ساک های کیسه ای در پشت کامیون  “آوته” دیده شدند.

این تحقیقات EPS  را به انباری در شمال شرقی ادمونتون، جایی که به گفته پلیس، آوته مبدل ها را پیش از فروش به بازیافت کننده، انبار می‌کرد، سوق داد.

به گفته پلیس هفته گذشته مأموران تحقیق مشاهده کردند که آوته پیش از رفتن به غرب در آزاد راه Yellowhead Trail ، یک تریلر بزرگ را در انبار گذاشت. وی در بزرگراه ۱۶ در نزدیکیSpruce Grove تحت تعقیب و بازداشت قرار گرفت. EPS انبار را جستجو کرد و ۴۶۲ مبدل کاتالیزوری کشف کرد.

به گفته پلیس ارزش بازیافت این مقدار تقریبا ۳۰۰.۰۰۰ دلار برآورد شده است.

جایگزینی مبدل های کاتالیزوری تقریبا ۲.۰۰۰ دلار خرج دارد و EPS برآورد می‌کند قربانیان این سرقت ها حدود ۹۰۰.۰۰۰ دلار خرج کرده‌اند.

آوته متهم به قاچاق اموال مسروقه، تصرف اموال مسروقه به منظور قاچاق، تصرف اموال به دست آمده از طریق بزهکاری و پولشویی گردید.

به گفته EPS بیش از ۱۰۰۰ سرقت مبدل‌کاتالیزوری در اکتبر سال ۲۰۱۹ گزارش شده است.

 

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا