بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

سفرهای تابستانی : نظرسنجی ها می گوید بیشتر ساکنان بریتیش کلمبیا درصدد انجام آن هستند

سفرهای تابستانی : نظرسنجی ها نشان می دهد بیشتر ساکنان بریتیش کلمبیا درصدد سفرهای تابستانی هستند

 

 

سفرهای تابستانی : با پایان یافتن توصیه های رسمی برای پرهیز از سفرهای غیر ضروری در استان بریتیش کلمبیا، بررسی های جدید که توسط Insights West انجام شده است نشان می‌دهد دو سوم ساکنان بریتیش کلمبیا قصد دارند تابستان امسال یک مسافرت زمینی انجام دهند.

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی تی وی ؛

نتایج این تحقیق متعاقبا پس از ورود رسمی استان به فاز ۳ برنامه راه اندازی مجدد دوران پساکرونا انجام گرفته است که این امر اجازه بازگشایی مشاغل بیشتر و از سرگیری گردشگری درون استان را می دهد.

 

به گفته BCAA، کرونا ویروس هنوز برای کسانی که قصد سفر شهری را در تابستان امسال دارند، خطری جدی است.

در این بررسی مشخص شده است که ۸۴ درصد از افرادی که قصد مسافرت های جاده‌ای را دارند می‌گویند بخشی از دلیل آنها برای انجام این کار، عادی سازی زندگی خود پس از ماه ها قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی است.

 

در واقع، تقریبا به نظر می آید نیمی (۴۵٪) از افراد قصد دارند دل به جاده های اطراف بزنند زیرا سفر غیر ضروری به مقصد های دور دست بیشتر خطرناک است.

 

اگرچه سفرهای جاده ای ممکن است به عنوان یک جایگزین ساده و امن برای یک تعطیلات تابستانی جذاب باشد، جاش اسمیت مدیر BCAA هشدار می دهد که این تصمیمات هنوز هم نیاز به برنامه ریزی و دقت بیشتری دارند، به خصوص در هنگام بیماری همه گیری همچون COVID-19.

 

اسمیت در مصاحبه با CTV News ونکوور گفت: “هنوز زمان آن نرسیده است که فقط با یک مخزن گاز نیمه پر و چند دمپایی بروید و ببینید به کجا می رسید.” “شما باید همه چیز را از مبدا گرفته تا مسافت سفر و مسیری که می خواهید بروید را برنامه ریزی کنید تا به مقصد برسید و سپس برگردید. اگر می خواهید به شهرهای کوچکتر بروید، با آنها تماس بگیرید و مطمئن شوید که آنها در دسترس هستند یا محدودیتی های وجود دارد که آنها می خواهند رعایت شود. “

 

بسیاری از بومیان بریتیش کلمبیا، از گردشگران خواسته اند که فعلاً از اجتماعات آنها دوری کنند.

 

طبق بررسی BCAA، از هر ۱۰ نفر هشت نفر از کسانی که عزم سفر دارند، قصد دارند تا از جوامع مقصد خود اطمینان حاصل کنند که آیا آنها آمادگی استقبال از بازدید کنندگان را دارند یا خیر.

 

به همین ترتیب، سه چهارم از افرادی که قصد مسافرت دارند اظهار داشته اند که به دلیل بیماری همه گیر، قصد دارند با آمادگی کامل و مراقبت بسیار به مسافرت بروند.

این نظرسنجی بصورت آنلاین از ۱۸ تا ۲۱ ژوئن در بین نمونه های ۸۷۹ بزرگسال بریتیش کلمبیایی انجام شده است، از جمله ۵۸۷ نفر که قصد دارند تابستان امسال در استان سفر کنند.

حاشیه خطای کل نمونه ها به اضافه یا منفی ۳/۳ درصد است، در حالی که حاشیه خطا برای مسافران به علاوه یا منهای چهار درصد است.

 

سفرهای تابستانی : نظرسنجی ها نشان می دهد بیشتر ساکنان بریتیش کلمبیا درصدد سفرهای تابستانی هستند
سفرهای تابستانی : نظرسنجی ها نشان می دهد بیشتر ساکنان بریتیش کلمبیا درصدد سفرهای تابستانی هستند

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا