بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

استریپ کلاب ونکوور : تعدادی از مشتریان و شهروندان تست کووید۱۹ شان مثبت بوده است

استریپ کلاب ونکوور 

تعدادی از مشتریان و شهروندان تست کووید۱۹ شان مثبت بوده است 

 

 

استریپ کلاب ونکوور بدنبال ابتلای چند نفر به کووید۱۹ توسط بهداشت محلی تعطیل شده است و مقامات از کسانیکه در آن محل تردد داشته اند ضمن هشدار خواسته اند تا آزمایش کووید ۱۹ انجام دهند.

 

چند نفر از شهروندان تست کووید19 شان مثبت بوده است
استریپ_کلاب ونکوور : Brandi’s Exotic Show Lounge

 

به همین دلیل بهداشت ساحلی ونکوور به همه کسانی که در تاریخ های ۲۱، ۲۲، ۲۳ و ۲۴ ژوئن از ساعت ۹ شب تا ۳ صبح ۲۵ ژوئن به کلاب Brandi’s Exotic Show Lounge در خیابان Hornby رفته بودند هشدار می دهد که احتمالا به کووید۱۹ مبتلا شده اند و باید ۱۴ روز مراقب بروز علائم بیماری در خودشان باشند.

اخطاریه در وبسایت این کلاب و تعطیلی برای رسیدگی به “نگرانی ها” و تأیید VCH بهداشت ساحلی ونکوور است.

یکی از مقامات سازمان بهداشت ساحلی ونکوور می گوید : چندین نفر که تست ویروس کرونا ی آنها مثبت بوده است در تاریخ های ذکر شده در استریپ کلاب برندی حضور داشته اند.

با این حال بهداشت منطقه ساحلی ونکوور نگفت که آیا افرادی که آزمایش آنها مثبت بوده است، در کلاب ویروس را گرفته اند یا خیر.

بهداشت ساحلی ونکوور می گوید هیچ خطری برای کسانی که خارج از تاریخ و زمان های مشخص شده در استریپ کلاب برندی حضور داشته اند وجود ندارد و هیچ خطری جامعه را تهدید نمی کند.

به گفته مقامات بهداشتی از علائم کووید ۱۹ می توان به از دست دادن حس بویایی، چشایی، اشتها، تب، سرفه، ضعف، آبریزش بینی، گلو درد، تهوع، استفراغ و اسهال نام برد.

 

استریپ کلاب ونکوور : تعدادی از مشتریان تست کووید19 شان مثبت بوده است
سایر افرادی که در روزهای دیگر به این کلاب تردد داشته اند در معرض خطر ابتلای کووید ۱۹ قرار ندارند، اما برای اطمینان آزمایش کووید ۱۹ بدهند
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا