جدیدترین اخبارسبک زندگی

 تجاوز جنسی در محیط درسی

 از هر ۱۰ دانشجوی دختر در دوره آموزش عالی کانادا یک نفر در محیط درسی مورد تجاوز قرار میگیرد

 تجاوز جنسی : از هر ۱۰ دانشجوی دختر یک نفر در محیط درسی مورد تجاوز قرار میگیرد

نتایج یک نظرسنجی نشان داد بیشتر دختران که دانشجویان کالج و دانشگاه های کانادا هستند

طی یکسال اول پس از دوره متوسطه در محیط درسی خود از سوی پسران و مردان مورد تجاوز قرار

میگیرند که اغلب توسط سایر دانشجویان انجام میشود.

تجاوز جنسی : از هر 10 دانشجوی دختر یک نفر در محیط درسی مورد تجاوز قرار میگیرد
تجاوز جنسی : از هر ۱۰ دانشجوی دختر یک نفر در محیط درسی مورد تجاوز قرار میگیرد

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی تی وی ؛ بنابر داده های سازمان آمار کانادا ۱۱ درصد دانشجویانی که خود را زن می دانند طی یکسال قبل از انجام این نظرسنجی در یک کالج یا دانشگاه مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند درحالی که این رقم برای کسانی که هویت خود را مرد میدانند ۴ درصد بوده است.

این مطالعه می گوید: تجاوزات جنسی در این دوره اغلب شامل لمس های جنسی ناخواسته بوده که ۸۶ درصد زنان و ۸۳ درصد برای مردان رخ داده است.

طبق این گزارش سایر دانشجویان به ترتیب با نسبت های مشابه و به ترتیب ۶۰ و ۶۱ درصد زنان و مردان در پشت حملات جنسی بودند.

داده ها همچنین نشان می دهند ۸۰ درصد زنان و ۸۶ درصد مردان دانشجویی که با رفتارها جنسی ناخواسته دیگر مانند متلک انداختن و تماس فیزیکی ناخوشایند مورد آزار قرار گرفته اند، همسالان خودشان را پشت سر این رخدادها معرفی کرده اند.

این مطالعه نشان داده در بین موارد گزارش شده تعداد کمی از موارد به افراد بلند مرتبه مانند اساتید نسبت داده شده اما در رابطه با این موارد زنان بیش از مردان شاهد رفتارهای جنسی ناخواسته بوده اند.

اعتراض دختر دانشجو
تجاوز جنسی : از هر ۱۰ دانشجوی دختر یک نفر در محیط درسی مورد تجاوز قرار میگیرد

این مطالعه معتقد است ، افرادی که تحت رفتارهای ناخواسته جنسی قرار می گیرند دچار حالات روحی بدی مانند احساس بی احترامی ، ناراحتی و ناامنی شده و این بزه تا مدت های طولانی سلامت روان آنها را تحت تاثیر قرار خواهد داد. 

هفتاد و یک درصد از دانش آموزان پس از دوره متوسطه اذعان داشته اند که آنها رفتارهای جنسی ناخواسته ای را از سوی دانش آموزان یا سایر افراد مرتبط با مدرسه یا در داخل دانشگاه یا خارج از دانشگاه یا به صورت آنلاین دیده اند یا تجربه کرده اند که زنان نسبت به مردان در آنها بیشتر حضور داشته اند.

براساس این نظرسنجی ، ۴۵ درصد از زنان گزارش کرده اند که شخصا چنین رفتارهایی را تجربه کرده اند، که شامل ارتباطات نامناسب و روابط جنسی پیشنهادی است، در حالی که ۳۲ درصد از مردان در این رابطه قرار دارند.

زنان بیشتر از مردان رفتارهای ناخواسته جنسی را توهین آمیز می دانند، اگرچه برخی رفتارها  مانند گرفتن یا ارسال عکس های نامناسب بدون رضایت یک دانشجو از سوی بسیاری از زنان و مردان توهین آمیز خوانده می شود.

این مطالعه نشان داد که چهل درصد دانشجویان مذکر موافق یا کاملا موافق هستند که “مردم از اظهار نظرها، شوخی ها یا حرکات جنسی بیش از حد آزرده خاطر می شوند.” این رقم در بین  دانشجویان مونث تقریبا دو برابر می شود.

باسن دختر
تجاوز جنسی : از هر ۱۰ دانشجوی دختر یک نفر در محیط درسی مورد تجاوز قرار میگیرد

بیش از نیمی از زنان و کمی بیش از ۴۰ درصد از مردان گفتند که حداقل یک بار در هنگام مشاهده رفتارهای ناخواسته جنسی مداخله کرده اند ، اگرچه بیش از ۹۰ درصد در کل گفته اند که حداقل یک مورد وجود دارد که آنها وارد عمل نمیشوند.

بیشتر زنان دلیل مداخله نکردن خود را احساس ناراحتی در این رابطه عنوان کرده اند که شامل ۴۸ درصد آنها بوده و در مقایسه با ۲۵ درصد مردان ، تعداد بیشتری را شامل می شدند.

همچنین ۲۸ درصد زنان و ۱۸ درصد مردان بدلیل عواقب منفی و ۱۸ درصد زنان و ۸ درصد مردان بدلیل نگرانی از امنیت خود از این کار امتناع میکنند.

همچنین بیشتر زنانی که رفتارهای جنسی ناخواسته را در محیط کالج یا دانشگاه تجربه کرده اند،  گزارش کرده اند که در نتیجه این اتفاق احساس ترس زیادی می کنند، به طوری که باز هم زنان با  ۲۳ درصد در مقابل ۴ درصد مردان، درصد بیشتری را به خودشان اختصاص داده اند.

 تجاوز جنسی : از هر 10 دانشجوی دختر یک نفر در محیط درسی مورد تجاوز قرار میگیرد
تجاوز جنسی : از هر ۱۰ دانشجوی دختر یک نفر در محیط درسی مورد تجاوز قرار میگیرد

چند درصد موارد گزارش می شود؟

اما تعداد کمی از دانشجویان که رفتارهای جنسی ناخواسته ای را تجربه کرده یا مورد تعرض جنسی قرار گرفتند ، گفتند که آنها این موضوع را با شخص مرتبط با دانشگاه در میان گذاشته اند.

نه درصد از زنان و چهار درصد از مردان که رفتارهای جنسی ناخواسته ای را تجربه کرده اند گفتند آنچه را که برای شخصی در دانشگاه اتفاق افتاده فاش می کنند.

این مطالعه می گوید هشت (۸) درصد از زنان و شش (۶) درصد از مردان مورد حمله جنسی قرار گرفتند.

سه درصد از زنانی که در محیط کالج یا دانشگاه مورد تعرض جنسی قرار گرفته اند گفتند که یک حادثه را به پلیس گزارش کردند.

این بررسی همچنین نشان داد که اکثر دانشجویانی که در مورد سیاست ها و رویه های دانشگاه خود در مورد تجاوزهای جنسی و رفتارهای جنسی ناخواسته نظرات مثبتی ابراز داشتند، شامل دانش آموزانی که این موارد را تجربه کرده اند و معمولا نسبت به آنهایی که تجربه نکرده اند، نظرات منفی بیشتری در مورد سیاست های مدرسه دارند.

متلک به دختران  متلک به دختران   رابطه جنسی  متلک به دختران    متلک به دختران  متلک به دختران  رابطه جنسی   متلک به دختران  سلامت روان  رابطه جنسی  سلامت روان  سلامت روان  سلامت روان  سلامت روان  سلامت روان  سلامت روان   

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا