جدیدترین اخباردولت فدرالکانادا

کووید۱۹ اعتماد کانادایی ها را به برندها کاهش داد / کاناداپست معتبرترین برند کانادایی در طول شیوع کووید۱۹ شد

اخبار کانادا | اخبار تورنتو | روزنامه های تورنتو | تهرانتو | روزنامه های کانادا | Tehranto | کانادا پست | اعتماد کانادایی ها | کووید۱۹ | ویروس کرونا | شیوع | برند
کووید19 اعتماد کانادایی ها را به برندها کاهش داد / کاناداپست معتبرترین برند کانادایی در طول شیوع کووید19 شد
کووید۱۹ اعتماد کانادایی ها را به برندها کاهش داد / کاناداپست معتبرترین برند کانادایی در طول شیوع کووید۱۹ شد

 

کانادایی ها از سالها پیش در حال از دست دادن اعتماد خود نسبت به برندهای تجاری هستند، اما بر اساس مطالعه جدیدی، همه گیری کووید۱۹ باعث تسریع در کاهش اعتماد شده است.

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی تی وی ؛

در جدیدترین نشریه شاخص اعتماد به برند گاستاوسون Gustavson Brand Trust Index از دانشگاه ویکتوریا، هزاران نفر از کانادایی ها در خصوص میزان اعتمادشان به برندهای مشهور کانادایی مورد بررسی قرار گرفتند.

این مطالعه معمولا فقط یک بار در سال، در ژانویه و فوریه انجام می شود اما امسال در ماه آوریل، یک همه‌پرسی تکمیلی به منظور سنجش تأثیر این بیماری در احساس کانادایی ها در مورد برندها انجام شد و نتایج هر دو نظرسنجی روز دوشنبه انتشار یافتند.

در همه‌پرسی تکمیلی مشخص شد که کانادا پست Canada Post معتبرترین برند در کانادا در خلال همه گیری بوده و پس از آن Shoppers Drug Mart / Pharmaprix و CTV News قرار گرفتند، در حالی که Costco و شبکه Weather در رتبه چهارم جای گرفته اند.

در انتهای دیگر این طیف، Facebook ، Craigslist و Snapchat به عنوان برندهایی با کمترین میزان اعتبار در کشور شناخته شدند.

ساول کلاین رئیس دانشکده بازرگانی گوستاوسان در یک گزارش مطبوعاتی اظهار داشت که برندهای لیسول و کلوروکس هر دو در طی این بیماری همه گیر اعتماد مردم را از دست داده اند، احتمالا برای آنکه یافتن کالاهای آنها در فروشگاه ها در این زمان سخت بوده است.

در نظرسنجی تکمیلی از ۱۰۵۰ کانادایی درباره ۱۰۵ برند مختلف نظرخواهی شد، در حالی که نظرسنجی اول شامل ۷.۸۰۰ کانادایی و ۳۴۲ برند بوده است.

در این نظرسنجی بزرگتر، outdoor lifestyle retailer MEC و انجمن اتومبیل سازی کانادا در زمره معتبرترین برندها قرار گرفتند و Costco و Dyson پس از آنها قرار داشتند.

به گفته کلاین، میانگین امتیازات ثبت شده برای اعتماد به برندها در سال جاری، یک روند “دائما پایین”  را برای این نظرسنجی نشان می‌دهد که در سال ۲۰۱۵ آغاز شد.

وی با استدلال اینکه کانادایی ها برای برآورد ارزشهای خود، اکنون نظارت بیشتری بر هزینه های خود و همچنین شرکتها دارند، اظهار داشت که این امر گویای شک و تردید رو به رشد مصرف کنندگان به ویژه در هنگام بیماری همه گیر است.

نتایج دیگر این نظرسنجی این است که نسل هزاره به طور کلی نسبت به سایر گروه های سنی اعتماد کمتری به برندها دارند، اما بیشتر به آن برندهایی اعتماد دارند که به وضوح در حل مسائل اجتماعی کمک می کنند.

 اعتماد به صنعت هتلداری از سال ۲۰۱۸ به طور مداوم در حال کاهش است و همچنین خرده فروشی مواد غذایی و دارو اکنون قابل اعتماد ترین بخش از ۲۷ بخش منظور شده در این نظرسنجی است.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا