جدیدترین اخبارجهان

نظرسنجی درباره محدودیت ها : یک سوم بریتانیایی ها واقعا از آن لذت برده اند

نظرسنجی درباره محدودیت ها

 

 یک سوم بریتانیایی ها واقعا از آن لذت برده اند

 

نظرسنجی درباره محدودیت ها
یک مطالعه گسترده نشان می دهد یک سوم بریتانیایی ها واقعا از آن لذت برده اند

 

نظرسنجی درباره محدودیت ها : یک مطالعه گسترده از ۷۰ هزار نفر طی ۱۴ هفته گذشته نشان می دهد یک سوم مردم انگلستان از محدودیت های ناشی از شیوع کووید ۱۹ لذت برده اند.

 

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی ان ان، یک سوم پاسخ دهندگان به محققان دانشگاه کالج لندن (UCL) اظهار داشته اند که تقریبا از اعمال محدودیتهای این مدت لذت برده اند.

 

اما این نظرسنجی با برجسته کردن نابرابریهای اجتماعی نشان می دهد کسانی که درآمد بیشتری دارند یا از زیربنای بهداشت روان خوبی برخوردار نیستند در محدودیتها بیش از بقیه لذت می برند.

 

نظرسنجی درباره محدودیت ها : یک سوم بریتانیایی ها واقعا از آن لذت برده اند
افراد بین ۳۰ تا ۵۹ سال تجربه مثبت تری از این شرایط داشته اند.

 

افراد بین ۳۰ تا ۵۹ سال که با دیگران زندگی می کنند و کسانی که در خانواده فرزندی دارند نیز در بین گروه هایی هستند که احتمالا تجربه مثبت تری از این شرایط داشته اند.

مردم اسکاتلند و ولز در مقایسه با مردم انگلستان از محدودیت کمتری برخوردار بودند و تفاوت زیادی برایشان نبود.

دولت بریتانیا از ۲۳ مارس محدودیت ها را آغاز کرد و از مردم خواست فقط برای امور ضروری از خانه خارج شوند. از آن زمان محدودیت ها در بخش های مختلف ایجاد شد و در حال حاضر فقط تجمعات کوچک در محیط باز امکان پذیر است.

از شرکت کنندگان در این نظرسنجی پرسیده شد که چقدر در زمان بسته بودن دلتنگ می شدند؟ ۲۶ درصد اذعان داشتند در محدودیت بیشتر از زمانی که محدودیتها نبود دلتنگ می شدند درحالیکه ۶۱ درصد گفتند آنها احساس دلتنگی ندارند و ۱۳ درصد نیز احساسی بینابین داشتند.

 

در عین حال ۴۰ درصد از بزرگسالان گزارش داده اند که در دوره اعمال محدودیتها سود کرده اند، ۱۷ درصد از آنها بیان کرده اند که بیش از همیشه مشروبات الکلی مصرف کرده اند و یک سوم پاسخ دهندگان نیز بیش از روزهای معمول سیگار کشیده اند.

 

نظرسنجی درباره محدودیت ها
نظرسنجی درباره محدودیت ها : یک سوم بریتانیایی ها واقعا از آن لذت برده اند

 

بنابر یافته های این نظرسنجی، تعداد زیادی از کسانیکه از تعطیلات بهره مند می شوند از سطح درآمدی بالاتری برخوردار بوده و با دیگران زندگی می کردند.

دیزی فنکورت در بیانیه ای گفت: این بدان معناست که احتمالا آنها تحت تاثیر کمتری از محدودیت های اجتماعی و اقتصادی قرار گرفته اند.

در همین حال افرادی که درآمد کمتری دارند، در محل های اقامتی پرازدحام زندگی می کنند یا در تنهایی بیشتر احساس انزوا می کنند، احتمالا از محدودیتها لذت نبرده یا نسبت به آن احساس متفاوتی داشته اند.

چریل لوید، رئیس برنامه آموزشی بنیاد آموزشی نوفلید و از محققان این نظرسنجی بیان کرد: با توجه به اینکه افراد کم درآمد بیشتر در معرض عواقب منفی اجتماعی و اقتصادی این بیماری مسری هستند جای تعجب ندارد که آنها کمتر از افراد با درآمد بالا از آنها بهره ببرند.

وی افزود: ضروری است از این افراد در مقابل تاثیرات کووید ۱۹ بیشتر حمایت شود.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا