بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

بازگشت به کار : اکثر کارمندان B.C و ساکنان بریتیش کلمبیا آماده بازگشت به محل کار خود نیستند

اخبار کانادا | اخبار ونکوور | اخبار بریتیش کلمبیا

 

بازگشت به کار در بریتیش کلمبیا 

 

اکثر کارمندان بریتیش کلمبیا آماده بازگشت به محل کار خود نیستند

 

 

بازگشت به کار در بریتیش کلمبیا / نظرسنجی های جدید نشان می دهد که اکثر کارمندان و ساکنان استان بریتیش کلمبیا نسبت به بازگشت به محل کار خود نگران بوده و می‌گویند که نگران ابتلا به ویروس کرونا توسط همکاران خود هستند.

 

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از ونکوور سان، بررسی های Insights West نشان می دهد تنها ۲۰ درصد از پاسخ دهندگان با بازگشت به محل کار مشکلی ندارند و در صورت داشتن حق انتخاب، ۳۱ درصد تمایل دارند که اکنون یا در ماه سپتامبر به محل کارشان بازگردند و ۱۹ درصد گفته اند که می خواهند بصورت دور کاری در خانه کار کنند.

 

 بریتیش کلمبیا آماده بازگشایی
کارمندان آماده بازگشت به محل کار خود نیستند

 

“اکثرا (۷۸ درصد) ابراز کردند که بزرگترین نگرانی آنها ابتلا به ویروس کرونا توسط همکار یا مشتری است.

۴۳ درصد آنها نیز تا حدی آمادگی حضور در محل کار را دارند، در حالیکه ۳۷ درصد گفته اند که آمادگی حضور در محل کار خود را ندارند، ۲۴ درصد خیلی تمایلی به حضور در محل کار را ندارند و ۱۲ درصد اصلا آمادگی حضور در محل کار را ندارند “.

Insights West  نشان می دهد که مردان نسبت به زنان تمایل بیشتری نسبت به بازگشت به محل کار خود را دارند و افراد بالای ۵۵ سال نیز نسبت به همتایان جوان خود بیشتر نگران بازگشت به دفتر کار بودند.

بسیاری از افراد (۶۷ درصد) اظهار داشته اند که هنگام ورود به فضاهای عمومی مانند آشپزخانه ها، راهروها و دستشویی ها نگران رعایت فاصله اجتماعی هستند، در حالی که تعداد مشابه (۶۶ درصد) در فضای کاری واقعی خود نگران فاصله اجتماعی بودند.

 

بازگشت به کار در بریتیش کلمبیا 

 

نظر سنجی در بریتیش کلمبیا
ساکنان استان و اکثر کارمندان بریتیش کلمبیا آماده بازگشت به محل کار خود نیستند

 

در صورت داشتن حق انتخاب، اکثریت قریب به اتفاق کارکنانی که هنوز درخانه کار می‌کنند به زودی به محل کار برنخواهند گشت. تنها درصدی از این کارکنان (۱۳ درصد) تمایل به بازگشت به محل کار دارند و فقط ۱۸ درصد هستند که ترجیح می دهند در ماه سپتامبر برگردند ولی اغلب موارد در صورت توقف ابتلا موارد ویروس کرونا یا کشف واکسن به محل کار خود باز می گردند.

استیو ماسوپ ، رئیس  Insights West معتقد است که این بیماری همه گیر می تواند به طور دائم سبک کاری افراد را تغییر دهد.

وی در بیانیه ای گفت: “این بیماری می تواند پیامدهای مهمی برای املاک و مستغلات در سال های آینده داشته باشد و می بایست از روابط و تعاملات اجتماعی و تیمی درون شرکت ها با لحاظ نمودن زیرساخت های لازم برای بهره وری در محیط کار حمایت شود.”

این بررسی از ۸۷۹ نفر از ساکنان استان بریتیش کلمبیا از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ ژوئن انجام شده است.

 

اخبار کانادا | اخبار ونکوور | اخبار بریتیش کلمبیا

 

بازگشت به کار در بریتیش کلمبیا 

 

اکثر کارگران بریتیش کلمبیا آماده بازگشت به محل کار خود نیستند

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا