جدیدترین اخبارسبک زندگی

گیاهان تان را بر اساس ماه تولدتان انتخاب کنید

گیاهان تان را بر اساس ماه تولدتان انتخاب کنید
گیاهان تان را بر اساس ماه تولدتان انتخاب کنید

 

ترجمه و تنظیم تهرانتو نیوز / منبع thestar

از زمانیکه بدلیل شیوع کرونا مردم ناچار به خانه نشینی و قرنطینه خانگی شدند، فروش گیاهان نیز به سرعت افزایش یافت.

ما گیاهان را بر اساس معیارهای مختلفی مانند نحوی نگهداری، زیبایی شناسی و … انتخاب می کنیم اما چرا بر اساس ستاره ها این کار را نکنیم؟

ما برای شما پیشنهاداتی داریم که بتوانید گیاهانتان را بر اساس ماه تولدتان انتخاب کنید. شما می توانید این گیاهان را از گلخانه های محلی یا بازار گل تهیه کنید.

 

 

بهمن (۲۰ ژانویه – ۱۸ فوریه)

زامیفولیا سیاه Black raven ZZ plant

 

زامیفولیا سیاه
زامیفولیا سیاه

شما همیشه کارهایتان را به روشی منحصر بفرد انجام می دهید و از یافتن چیزهای غیرمعمول لذت می برید بنابراین طبیعی است که بخواهید گیاه ماه تولد شما هم زامیفولیا باشد، گیاهی که با همه گیاهان فرق میکند و چیزیست که دیگران آنرا ندارند. مزرعه Costa Farms در فلوریدا این گیاه را بطور انحصاری پرورش می دهد و پیش بینی می شود که تا پایان امسال این گیاه به کالیفرنیا برسد. این گیاه کمیاب گیاه ماه تولد شماست.

 

 

اسفند (۱۹ فوریه – ۲۰ مارچ)

فیتونیا Nerve Plant Fittonia

 

فیتونیا
فیتونیا

شما هنرمند و حساس هستید که می توانید در رویاهای تان غرق شوید. به همین دلیل گیاهانی که از دنیای دیگر هستند یا خاصیت توهم زایی کمی دارند برای شما جذابند. شما همانند یک «اسفنج روحی» هستید چون می توانید انرژی دیگران را جذب کنید. توصیه می کنیم برای کسب آرامش و همدلی با طبیعت گیاه فیتونیا را تهیه کنید.

 

 

فروردین (۲۱ مارچ – ۱۹ آوریل)

آگلونما یا نخشید Chinese evergreen Aglaonema

آگلونما یا نخشید
آگلونما یا نخشید

شما فردی احساسی و بینا هستید و چیزهای جدید و مدرن را نیز دوست دارید مثلا از نشان آتش که قرمز است خوش تان می آید. چیزیهایی مانند آلگومای قرمز با برگهای قرمز روشن نیز برایتان جذاب است و می تواند نظرتان را جلب کند.

 

 

اردیبهشت (۲۰ آوریل – ۲۰ می)

برگ انجیری Fiddle-leaf fig

 

برگ انجیری
برگ انجیری

شما یکی از بارورترین نمادهای ۱۲ گانه هستید و وقتی زمین را لمس می کنید آن زمین سبز می شود. شما به گیاهانی نیاز دارید که با وجود اینکه زیبایی ندارند پایدار، قابل اعتماد و زیبا باشند. ما به شما برگ انجیری را معرفی می کنیم.

 

 

خرداد (۲۱ می – ۲۰ ژوئن)

کالاتیا صورتی Rose-painted calathea

 

کالاتیا صورتی
کالاتیا صورتی

خردادی ها در همه چیز دوتایی هستند. در گیاهان نیز طرفدار گیاهان دو ساقه، برگ یا رنگ هستند. شما کنجکاوید و براحتی می توانید حواس پرتی کنید بنابراین به یک گیاه که زیاد به رسیدگی نیاز ندارد احتیاج دارید. کالاتیای صورتی یا Calathea roseopicta با برگهای متنوع سفید و صورتی یا بنفش پررنگ گیاه مورد علاقه شماست.

 

 

تیر (۲۱ ژوئن – ۲۲ جولای)

سمپریوم Sempervivum tectorum

 

سمپریوم یا مرغ ها و جوجه ها
سمپریوم یا مرغ ها و جوجه ها

بعنوان یک تیرماهی شما برای خانواده ارزش زیادی قائلید و دوست دارید هرجا می روید گروه ایجاد کنید در نتیجه انتخاب یک خانه برای شما خیلی سخت است و بر همین اساس گیاه مورد علاقه شما هم سمپریوم یا مرغها و جوجه ها (Hens and chicks) است. گیاهی که از مادر شروع می شود و زیرزمین به نوزدان (جوجه ها) متصل می شود.

 

 

مرداد (۲۳ جولای – ۲۲ آگوست)

بگونیا Begonia rex

 

بگونیا
بگونیا

شما چیزهایی را دوست دارید که درخشان و چشمگیر هستند و توجه همه را به خود جلب می کنند. شما به یک خانه احتیاج دارید که نیاز به مراقبت زیادی ندارد. شما بیشتر علاقمند به مراقبت از خودتان هستید. بگونیای رنگارنگ و شیک که بخاطر شاخ و برگهای بسیار تزئینی اش برای روحیه شما خیلی مناسب است.

 

 

شهریور (۲۳ آگوست – ۲۲ سپتامبر)

بونسای درخت پول Bonsai money tree

 

درخت پول
درخت پول

وسواس شما روی جزئیات به این معنی است که شما به گیاهانی که دارای پیچک هستند و از جهات مختلف رشد می کنند تمایل دارید. یک درخت پول با نام تجاریِ درخت پُوشیرا اَکواتایکا که نیاز به هرس و رسیدگی دارد تمایلات کمال گرای شما را راضی خواهد کرد.

 

 

مهر ( ۲۳ سپتامبر – ۲۲ اکتبر )

گل چمچه ای / زنبق صلح Peace lily

 

گل چمچه ای
گل چمچه ای

شما به گیاهی نیاز دارید که خیلی شلوغ نباشد، متقارن باشد و رسیدگی زیاد هم نخواهد. به این معنی که شما سمت گیاهانی می روید که هارمونی دارند مانند زنبق صلح، یا گل چمچه ای یک گیاه بی سر و صدا که بهار گل می دهد.

 

 

آبان (۲۳ اکتبر – ۲۱ نوامبر)

گل عشق بنفش Purple shamrock

 

گل عشق بنفش
گل عشق بنفش

شما یک نشانه حساس در رابطه با قدرت، مرگ و تولد دوباره هستید. شما به گیاهی سرسبز و چرخه ای احتیاج دارید. گل عشق بنفش گیاهی سرگرم کننده برای روح مرموز شماست زیرا برگهای آن در شب جمع و صبح دوباره باز می شوند.

 

 

آذر (۲۲ نوامبر -۲۱ دسامبر)

کرچک هندی  Croton Petra

 

کرچک هندی
کرچک هندی

به عنوان یک مسافر و عاشق مکان های خارجی، شما به خانه ای احتیاج دارید که هنگام کاوش در جهان به مراقبت زیادی نیاز نداشته باشد. کروتون قرمز یا Croton Petra یا (Petra) یا Codiaeum variegatum یا پترا، یک گیاه رنگارنگ و حتی جادویی است که به عنوان نشانه آتش برای شما جذابیت خواهد داشت. برای نمایش خیره کننده رنگ، آن را با سایر کروتون ها در گلدان های خاص بکارید.

 

 

دی (۲۲ دسامبر – ۱۹ ژانویه)

درخت اژدها Dragon tree

 

درخت اژدها
درخت اژدها

بعنوان یک متولد دی ماهی شما فردی سازمان یافته هستید و نیاز به گیاهی ترکیبی دارید. گیاهی که رشد طولی دارد برای شما مناسب نیست. شما درختانی دوست دارید که ساختار و ترکیب دارند بنابراین درخت اژدها یا Dracaena marginata با برگهای راه راه و باریک برای شما مناسب است و می تواند نظرتان را جلب کند.

گیاهان تان را بر اساس ماه تولدتان انتخاب کنید | ماه تولد | گیاهان | روانشناسی گیاه | رنگ شناسی گیاهان | اخبار کانادا | اخبار تورنتو | روزنامه های تورنتو | تهرانتو | Tehranto

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا