آلبرتاجدیدترین اخبارکانادا

آلبرتا_کلگری : تردد امریکایی ها از مرز … غفلت مسئولین یا …؟

آلبرتا_کلگری : تردد امریکایی ها از مرز … غفلت مسئولین یا …؟

 

آلبرتا_کلگری : تردد امریکایی ها از مرز … غفلت مسئولین یا …؟

 

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی تی وی ؛ در حالی که بسیاری از ترددهای توریستی در پارک های کوهستانی کانادا به دلیل شیوع کووید ۱۹ کاهش یافته، برخی از آلبرتایی ها در بَنف، متوجه حضور برخی از همسایگان جنوبی در منطقه شده اند.

یکی از نمونه هایی که هفته گذشته در فیسبوک منتشر شد، خانواده ای از تگزاس در حال غذا خوردن در یکی از رستوران های محلی این منطقه را نشان می داد.

بنابر این پست، این توریستها به مأموران مرزی کانادا گفته بودند که در حال سفر به آلاسکا هستند و این کافی بود تا به آنها اجاره ورود داده شود.
در بخش دیگری از این پست آمده است: آنها اکنون در اطراف شهر بَنف بدون ماسک، رعایت فاصله و قرنطینه ی ۱۴ روزه درحال گشت و گذار هستند.

یک ماجرای مشابه دیگر با همین راه گریز وجود داشت که برای گروه دیگری از توریستهای سیاتل استفاده شده و خیلی نگران کننده است!
وقتی از آنها در مورد اوضاع سؤال شد، آژانس خدمات مرزی کانادا گفت که “اتباع بیگانه سالم و بدون علامت بیماری” برای “مقصدهای غیر اختیاری” از جمله رفتن به آلاسکا مجاز به عبور از کانادا هستند.

 

 

اشلی لمیر مدیر روابط رسانه ای آژانس CBSA با ارسال ایمیل اظهار داشت: از مسافران ترانزیتی خواسته می شود که در طول راه توقف را محدود کرده و در هنگام انجام توقفهای ضروری (استفاده از تسهیلات) فاصله اجتماعی را رعایت کنند. 

وی افزود: طبق بروشور ارائه شده هنگام ورود به کانادا، مسافران باید از یک رستوران سواره (drive-thru) برای تهیه غذا و پرداخت هزینه بنزین در پمپ بنزین، استفاده کنند.

علاوه بر این مسافران امریکا برای هر مدت زمانی که در حال حرکت نیستند، برای مثال در صورتی که لازم است شب را در هتل بگذرانند، ملزم به قرنطینه هستند. 

لمیر می‌گوید که نمی تواند در مورد هر موقعیت خاص و یا روابط و همکاری های متقابل با همه مأمورین CBSA صحبت کند اما اظهار می کند که این آژانس متعهد است که گسترش کووید ۱۹ را در کانادا محدود کند.

وی اظهار داشت:  آژانس CBSA برای محافظت از کانادایی ها و کاهش فشار احتمالی مسافران غیر ضروری بر روی سیستم مراقبت های بهداشتی و کارکنان خط مقدم، محدودیت های سفر را در همه درگاه های ورودی و انواع حمل و نقل ها (زمینی، دریایی، هوایی و ریلی) اعمال کرده است. کلیه سفرهای اختیاری یا ضروری از جمله گردشگری و تفریحات، تحت پوشش این اقدامات قرار دارند.

 

آلبرتا_کلگری : تردد امریکایی ها از مرز ... غفلت مسئولین یا ...؟
آلبرتا_کلگری : تردد امریکایی ها از مرز … غفلت مسئولین یا …؟

 

محدودیت کلیه سفرهای غیر ضروری از جمله سفرهای گردشگری و تفریحی در مرزهای کانادا و آمریکا حداقل تا ۲۱ ژوئن برقرار است.

آلبرتا | کلگری | تردد امریکایی ها از مرز | غفلت مسئولین | اخبار کانادا | اخبار تورنتو | روزنامه های تورنتو | تهرانتو | روزنامه های کانادا | Tehranto

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا