انتاریوایرانکانادا

مردی از ریچموندهیل پس از مرگ همسرش در سانحه هواپیمای اوکراین ویران شد

فرشته زندگی ام رفت

همسر سوزان گل باباپور از جان باختگان سانحه هواپیمای اوکراین : فرشته زندگی ام رفت

سوزان گل باباپور یکی از ۵۷ ایرانی کانادایی پرواز بین المللی اوکراین بود که صبح چهارشنبه توسط موشک۲های سپاه ایران مورد هدف قرار گرفت.

بنا بر گزارش ها، این هواپیما دقایقی پس از برخاستن از فرودگاه بین المللی تهران توسط یک موشک ایرانی هدف قرار گرفت و باعث کشته شدن ۱۷۶ نفر در هواپیما شد.

بهروز رحیمی، همسر سوزان گل بابا پور از جان باختگان سانحه هواپیمایی اوکراین که در ریچموندهیل ساکن است گفت که همسرش چند هفته قبل از این حادثه شهروند کانادا شده بود.

سوزان گل باباپور که بعنوان مشاور مسکن در تورنتو فعالیت می کرده دوم دسامبر برای دیدن مادر بیمارش به ایران سفر کرده بود و قرار بود که هشتم ژانویه به تورنتو بازگردد.

رحیمی شب قبل از پرواز همسرش، مکالمه تلفنی با وی را اینگونه بازگو کرده است: او نگران این بود که نتواند دفعه دیگر مادرش را دوباره ببیند.

همسر سوزان گفت: من نمی دانم ؛ او چنین احساسی کرده بود.

او گفت: امشب می خواهم کنار مادرم بخوابم و این کار را کرد و قبل از آمدن به فرودگاه تا صبح در کنار او خوابید.

همسر سوزان گل باباپور از جان باختگان سانحه هواپیمای اوکراین : بهروز رحیمی و سوزان گل باباپور
همسر سوزان گل باباپور از جان باختگان سانحه هواپیمای اوکراین : بهروز رحیمی و سوزان گل باباپور

رحیمی در خانه اش در ریچموند هیل صحبت می کرد و سوزان را به عنوان “فرشته ای” توصیف کرد که چهار سال پیش اندکی پس از آنکه سوزان گل بابا پور از ایران به کانادا آمده بود، وارد زندگی اش شده بود.

وی گفت که سوزان ابتدا به عنوان مربی بدن سازی فعالیت خود را آغاز کرد و سپس مجوز مشاور املاک خود را نیز گرفت.

رحیمی گفت: وقتی او وارد زندگی من شد گفتم خدایا شکرت، آنچه را که می خواستم به من دادی.

او زندگی من را کاملا عوض کرد.

وی ادامه داد: سوزان گل بابا پور در اوایل ماه نوامبر تابعیت کانادایی خود را دریافت کرد و فقط دو روز قبل از سفر به ایران گذرنامه کانادایی خود را دریافت کرده بود.

سوزان گل باباپور
سوزان گل باباپور

همسر سوزان گفت می خواهد دولت ایران نسبت به این سانحه پاسخگو باشد وعدالت برای همه جان باختگان بی گناه در سقوط هواپیما اجرا شود.

رحیمی درباره دولت ایران گفت «من نمی دانم آنها را چه بنامم. آنها هیولا هستند، آنها این کار را با مردم بی گناه انجام می دهند.»

رحیمی همچنین گفت که خانواده گل باباپور در ایران نتوانسته اند آشکارا برای وی مراسم سوگواری برگزار کنند. آنها نمی توانند چیزی در ایران بگویند زیرا اگر چیزی بگویند یا کاری انجام دهند زندگی آنها در خطر خواهد بود. دولت ایران این کار را انجام می دهد.

بعداز ظهریکشنبه مراسم یادبودی در کینگ سیتی، انتاریو به احترام سوزان گل باباپور برگزار شد.

سوزان گل باباپور
سوزان گل باباپور

سانحه هواپیمایی اوکراینی  پرواز PS752   پرواز پی اس ۷۵۲  پرواز PS752   سانحه هواپیمایی اوکراینی  پرواز PS752 پرواز پی اس ۷۵۲

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا