ایرانجدیدترین اخبار

افشاگر سیسمونی نوه قالیباف به حبس می رود

وحید اشتری افشاگر سیسمونی نوه رئیس مجلس ایران به ۲ سال حبس محکوم شد

وحید اشتری افشاگر سیسمونی نوه قالیباف به حبس می رود

وحید اشتری، افشاگر سیسمونی نوه محمد باقر قالیباف رئیس مجلس ایران با انتشار توئیتی از محکومیتش به ۲ سال حبس در شعبه ۱۰۵۷ کیفری دو مجتمع قضایی کارکنان دولت خبر داد.

بنابر توئیت وحید اشتری، او بدلیل افشاگری هایش در رابطه با خرید سیسمونی نوه قالیباف در ترکیه ، خیریه حسین طائب و مطالبی که در رابطه با هولدینگ یاس منتشر کرده بود بعنوان یک فعال رسانه ای به  ۲ سال حبس تعزیری، ممنوعیت از تمام فعالیت ها در شبکه های اجتماعی، فضای مجازی، رسانه های مکتوب، برپایی و شرکت در سخنرانی و … محکوم شده است.

وحید اشتری، فروردین‌ماه امسال با انتشار تصاویری از همسر، دختر و داماد محمد باقر قالیباف، همراه با چمدانهای متعدد سیسمونی، از خرید سیسمونی نوه وی از ترکیه پرده برداشت.

وحید اشتری افشاگر سیسمونی نوه قالیباف به حبس می رود
وحید اشتری افشاگر سیسمونی نوه قالیباف به حبس می رود

وی در این رابطه نوشته بود:

چند تا از مسافران استانبول فیلم و عکس هایی از یک خانواده ایرانی با پوشش چادر فرستاده‌اند که به‌خاطر حجم بالای بار با متصدی کانتر به مشکل خورده‌اند اما بعد معلوم شده که این مسافران خانواده آقای قالیباف⁩ بوده‌ و حجم بالای باری که از ترکیه می‌آورده‌اند شامل کالسکه،  کیف و تخت تاشوی کودک و … سایر ملزومات سیسمونی نوزاد ( نوه دختری قالیباف) بوده است.

بعداز ظهر همان روز نیز هواپیمایی معراج اسم زهرا مشیر، مریم قالیباف و امیررضا بحیرایی (همسر مریم) را در لیست پرواز شماره ۴۸۰۴ پرواز استانبول به فرودگاه امام خمینی را تائید می کند.

اشتری در ادامه آورده است: باور کنید نمی‌شود آن بالا نشست و با چفیه برای مردم از تولید ملی و اشتغال و ممنوعیت ورود لوازم خانگی و خودروی ملی سخنرانی کرد و خانواده را برای خرید سیسمونی بدرقه ترکیه کرد. ‌داریم از این تناقض‌ها پاره می‌شویم.

با انتشار این خبر در ماه رمضان، موجی از خشم و تنفر نسبت به قالیباف در بین مردم بوجود آمد بطوریکه پسر او به فاصله کوتاهی در عین حال که این خبر را تائید کرد، این سفر را بر خلاف میل پدرش خواند و بر لزوم عذرخواهی خانواده اش از مردم تاکید کرد.

بنابر پست منتشر شده توسط وحید اشتری حکم وی غیابی صادر شده و ظرف بیست روز قابل واخواهی و سپس ظرف بیست روز دیگر قابل تجدیدنظر خواهی در دادگاه تجدید نظر استان تهران است.

 

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا