کانادا

اینستاگرام خواستار توقف عکاسی از دریاچه انتاریو شد

دریاچه انتاریو
دریاچه انتاریو

دریاچه انتاریو و محوطه اطراف آن این روزها غرق در رنگهای زیباست و دیدن تصاویر آن هر عکاسی برای عکاسی از این دریاچه جذب می کند در حالیکه اینستاگرام از کاربران خود درخواست کرده برای عکاسی به این محل نروند.

دریاچه زیبا و قلب شکل « امپا » در فرانتناک – انتاریو که شکلی شبیه یک قلب تقریبا کامل است در طی چند سال گذشته به یک نقطه محبوب برای کاربران رسانه های اجتماعی تبدیل شده اما در حال حاضر مسئولین این منطقه از مردم می خواهند به آنجا نروند.

اخیرا نیز عکاسانی که به این دریاچه رفته‌اند با انتشار عکسهایی از این دریاچه نوشتند اینجا خیلی زیباست اما امکان دسترسی عمومی برای عموم به این منطقه وجود ندارد.

از طرفی با توجه به اینکه در حال حاضر فصل شکار است، رفتن به این منطقه از این نظر نیز خطرناک خواهد بود.

البته طی یک ماه گذشته یکی از صفحات اینستاگرامی معرفی جاذبه‌های انتاریو برای معرفی ظرفیتهای گردشگری خود از عکس این دریاچه استفاده کرده است. ولنتاین سال ۲۰۱۸ نیز صفحه اختصاصی شهر فرانتناک نیز با عکسی از دریاچه امپا مزین شده بود.

با این وجود این اولین بار نیست که اینستاگرام مردم را از رفتن به یک محل گردشگری برحذر می دارد در جولای امسال نیز از مردم درخواست کرده بود از رفتن به مزارع اسطوخودوس در نزدیکی میلتون – انتاریو خودداری کرده و موجب تخریب این گیاهان نشوند.

روزنامه های تورنتو | تهرانتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا