فال هفته

فال هفته | هفته سوم فوریه | هفته اول اسفند

فال قهوه

فروردین

متولدین عزیز فروردین، این هفته قصد انجام کاری را دارید که بهتر است هرچه زودتر در این رابطه اقدام کنید. کسی سعی می کند شما را عصبانی کند ولی شما باید خودتان را کنترل کنید. رویایی که مدتی است در سرتان می پرورانید این هفته به حقیقت می پیوندد. قصد گرفتن مدرکی را دارید اگر کمی صبر کنید به نتیجه می رسید. منتظر دیدار با عزیزی هستید که بزودی دلتنگی هایتان به پایان می رسد و چشم و دلتان با دیدن او روشن می شود.

اردیبهشت

متولدین عزیز اردیبهشت، این هفته خبری به شما می رسد که از شنیدن آن هیجان زده می شوید. نگران موضوعی هستید ولی از بیان آن طفره می روید ولی نباید این همه دل دل کنید. آنچه که در سرتان می گذرد را به زبان بیاورید. روزهای شلوغی را پیش رو دارید که روحاً و جسماً شما را بسیار خسته می کند.آخر هفته باید خوب استراحت کنید.

خرداد

متولدین عزیز خرداد، این هفته پیشنهاد یک سفر تفریحی به شما می شود، فرصت مناسبی است تا با شادی تازه به زندگی خود رونق بدهید. دوستانی دارید که خیلی به شما فکر می کنند و در شرایط مختلف کمک تان هستند. قدر این محبتها را بدانید. در سایه تلاش و کوشش فراوانی که دارید به موفقیتی چشمگیر دست پیدا می کنید و دیگران بیش از پیش بر شایستگی شما واقف می شوند.

تیر

متولدین عزیز تیر، این هفته باید کارهای نیمه تمام تان را تمام کنید. اگر می خواهید فرد موفقی شوید از این شاخه به آن شاخه نپرید و هدف تان را تا انتها دنبال کنید و عواقب آن را بپذیرید. به یک جلسه یا مهمانی دعوت می شوید که باید از پیش خودتان را آماده کنید. شما فرد نیکوکاری هستید سعی کنید این روزها به یاد نیازمندان باشید و درحد خودتان از آنها دلجویی کنید.

مرداد

متولدین عزیز مرداد، این هفته باید با واقعیتها روبرو شده و اشکالاتی که می دانید در شما وجود دارد را بپذیرید. از شنیدن انتقاد نیز نباید ناراحت شوید چون پله موفقیت هستند. اگر از حال و آنچه که هستید رضایت ندارید دلیل آن خودتان هستید. امروز بر سر سفره ای نشسته اید که مدت ها قبل خودتان پهن کرده بودید. برای انجام کاری از شما درخواست کمک خواهد شد هر طور که از دستتان بر می آید کمکشان کنید.

شهریور

متولدین عزیز شهریور، این هفته جواب درخواستی که کرده اید به دستان خواهد رسید، کمی بیشتر صبر کنید و دست به هیچ اقدام دیگری نزنید. چیزی که در پی رسیدن به آن بودید محقق خواهد شد و موجب شادی روح و جسم شما می شود. حالا وقت آن رسیده که با واقعیت موجود برخوردی شایسته داشته باشید. بزودی نتیجه کمکی که در گذشته به شخصی کرده بودید را خواهید دید.

 

Ray Khadem | رضا خادم

مهر

متولدین عزیز مهر، این هفته در مورد نیتی که در دلتان است پس از مدتها بالا و پایین کردن، تصمیمی خواهید گرفت؛ یادتان باشد اگر می خواهید موفق شویدتصمیم قاطع بگیرید! با در نظر گرفتن تمام سختی ها پای عمل کردنش بایستید و اگر در توان تان نیست بهتر است که راه ساده تر را انتخاب کنید و سنگ بزرگ برندارید. با تمام تفاسیر بهتر است متوجه رفتار خود و اطرافیانتان باشید. هر چیزی اندازه ای دارد، سکوت بیش از اندازه هم موجب سوء استفاده دیگران می شود.

آبان

متولدین عزیز آبان، این هفته با اعتماد به نفس می توانید در مقابل زورگویی و خودخواهی دیگران بایستید و نگرانی هایتان را کنار بگذارید. از شما برای شرکت در جلسه ای علمی دعوت می شود که باید آن را قبول کنید چون موقعیت خوبی است. مشکل حقوقی ای دارید که باید برای حل آن از مشاور راهنمایی بخواهید.

آذر

متولدین عزیز آذر، این هفته باید همچنان کارهای ناتمامتان را پیگیری کنید و مطممئن باشید بزودی کارهایتان به نتیجه می رسد. خبری خوش برایتان رسیده یا با دوستی دیدار می کنید که خیلی خوشحال می شوید به پاس این خوشحالی شما هم سعی کنید دلی را شاد کنید. اگر خرید دارید بهتر است بیشتر دقت کنید و انتخاب درستی داشته باشید.

دی

متولدین عزیز دی، این هفته برای رسیدن به اهدافتان بیشتر تلاش کنید و از حرفهای دلسرد کننده مردم هم ناراحت نشوید. هر کسی بنا به توان خودش به شما توصیه می کند! موضوعی که در رابطه با آن نگران بودید رخ می دهد و مسئله ای هم پیش نمی آید بنابراین متوجه می شوید نگرانی تان بیهوده بوده است. در رابطه با سایر مسائل هم همین طور است و دیدگاه شما شرایط را می سازد.

بهمن

متولدین عزیز بهمن، این هفته مهمان عزیزی که بسیار دلتنگ اش بودید پیشتان می آید و بسیار شادتان می کند.فردی می خواهد با شما رابطه عاطفی برقرار کند که باید در پاسخ مثبت و منفی به آن دقت کنید. از ورزش غافل نشوید و به سلامتتان بیشتر اهمیت دهید چون سلامتی از همه چیز مهم تر است. شما بی اندازه مهربان و مردم دار هستید و درب خانه تان همیشه باز است. همین است که برکت همیشه در زندگی تان جاری ست.

اسفند

متولدین عزیز اسفند، تولدتان مبارک این هفته با شخصی که دوستش دارید ملاقات می کنید و موضوعات مهمی را با او در میان خواهید گذاشت. اگر دچار مشکلات مالی هستید نگران نباشید چون بزودی برطرف می شود. البته شما باید در رابطه با تعادل در زندگی تان بخصوص امور بیشتر دقت کنید تا دیگر دچار مشکل نشوید.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا