فال هفته

فال هفتگی تهرانتو از اول تا هفتم آگوست

فال هفتگی تهرانتو

فروردین

متولدین عزیز فروردین، این هفته ممکن است با کسی آشنا شوید که از همان لحظه اول دیدن او و صدایی از درونتان شما را تشویق کند دو پای دیگر هم قرض کرده و پا به فرار بگذارید! این کارها عاقبت خوشی ندارد، به جای این کارها ، در کار تان نوآوری کنید و خودتان را به وضعیت بهتری برسانید. بد نیست آخر هفته بجای گشت و گذار در خانه بمانید و در مورد کارهایی که باید انجام دهید تدبیر کنید.

اردیبهشت

متولدین عزیز اردیبهشت، این هفته به خاطر شخصیت آرامی که دارید می توانید به شدت روی دیگران تاثیرگذار باشید. هیچ گاه پایان یک عشق پایان زندگی نیست نگران نباشید جذابیت شما می تواند شما را به هر جایی که دلتان بخواهد برساند. اگر فشار کار یا رابطه عاطفی اذیتتان می کند برای آرامش اعصابتان به نظافت بپردازید مثلا خانه را تمیز کنید.

خرداد

متولدین عزیز خرداد، این هفته ممکن است با موانع پیش بینی نشده ای مواجه شوید به خودتان مسلط باشید که از میدان به در نشوید. اگر بر روی کارهایتان تمرکز نکنید فاصله ی بین دنیای فعلی شما و دنیای رویاهایتان بیشتر می شود. البته راهی که پیش رو دارید چندان آسان نیست پس حتی اگر شکست هم خوردید جا نزنید و بجای ناراحتی درایت کنید تا مسائل حل شوند.

تیر

متولدین عزیز تیر، این هفته ممکن است خبرهای نه چندان خوشایندی به گوشتان برسد سعی دارید نگرش مثبت خودتان را حفظ کنید، کارهایتان را اولویت بندی کنید که کمترین فشار به شما وارد شود. مسائل شخصی را نیز برای آخر هفته بگذارید. اگر حوصله ندارید با خودتان خلوت کنید اما این موضوع را به طرف مقابل تان بگویید.

مرداد

متولدین عزیز مرداد، تولدتان مبارک این هفته به طور غیر منتظره ای جذب همان افرادی شده اید که شاید تا چند هفته ی پیش به نظرتان خیلی غیر عادی و غیر موجه می آمده اند. علایق شخصی شما آنقدرها هم که فکر می کنید تغییر نکرده اند فقط نگرشتان تغییر کرده و می توانید از چارچوب های محدودی که برای روابط خود تعیین کرده بودید فراتر بروید.

شهریور

متولدین عزیز شهریور، این هفته احساسات شما پستی و بلندی های زیادی را تجربه خواهد کرد. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به تنهایی بنشینید و احساسات خود را بنویسید. نوشتن یک نامه، ترانه و یا خاطره نویسی نیز به شما کمک خواهد کرد. اگر فکر می کنید صحبت کردن با طرف مقابل تان باعث آرامش می شود این کار را انجام دهید.

رضا خادم Ray Khadem

 

مهر

متولدین عزیز مهر، این هفته می تواند دوران رکود و سکون به پایان برسد و شما توانایی هایتان را بروز دهید. کارهایتان را با جدیت بیشتری انجام دهید و بجای حاشیه و نقاط منفی روی کارها و ایده های جدید تمرکز کنید. در مورد روابط عاطفی نیز متعادل باشید. احساسات در روابط نقشی کلیدی ایفا می کنند اما در عین حال پیچیدگی هایی را هم به وجود می آورند. احساسات بیش از حد عشق را آزار می دهد!

آبان

متولدین عزیز آبان، این هفته کمی انعطاف پذیر خواهید بود و توجه ویژه ای نسبت به خانواده، دوستان و افرادی که تحت نظارتتان قرار دارند نشان می دهید. ممکن است برخی از این افراد از خوبی شما سوء استفاده کنند. کمی حواس تان را جمع کنید. اجازه ندهید که این موضوع باعث شود از خوبی هایی که می کنید پشیمان شوید و تر و خشک را با هم بسوزانید.

آذر

متولدین عزیز آذر، این هفته سعی کنید بعضی از نگرش هایتان که نقشی بازدارنده در کارتان را ایفا میکنند کنار بگذارید . قدرت زیادی پشت احساسات شما نهفته است و شما نیاز دارید که آنها را بیان کنید. خیلی راحت حرف هایتان را بزنید. برای این که نتیجه کارهای تان را ببینید حداقل تا آخر هفته صبر کنید. به ندای قلبتان گوش کنید.

دی

متولدین عزیز دی، این هفته رفتارهای سرسختانه و از روی لجبازی دیگران ممکن است باعث کندی در پپیشرفت شما شود، اما بد نیست شما هم دست از لجبازی برداشته و این وضعیت را به عنوان نشانه ای در نظر بگیرید که شاید بهتر است که در نگرش خود تغییراتی را به وجود بیاورید. این کار به نفع شما خواهد بود و باعث خواهد شد بتوانید ایراد کار خودتان و دلیل کاهش سرعتتان را پیدا کنید.

بهمن

متولدین عزیز بهمن، این هفته حال و هوای عاشق شدن دارید اگر از دنیای مجازی بیرون نیایید و در دنیای واقعی به دنبال نیمه گمشده ی خود نگردید فرصت را از دست خواهید داد. یکی از اطرافیان تان احساسات خودش را ناگهانی و به تندترین شکل ممکن بیان کرده که باعث ناراحتی شما شده است. گاهی عشق در یک قدمی شماست!

اسفند

متولدین عزیز اسفند، این هفته فرصت خواهید داشت که بین آرامش و هیجان در زندگی تان تعادل ایجاد کنید. کافیست زاویه ی دیدتان را گسترش داده و همه چیز را کمی متفاوت تر ببینید. فقط تا جایی که می توانید انعطاف داشته باشید. اگر طرف مقابل تان از شما انتظار دارد که کمی از روزمرگی در بیایید و شما از این که نقش قهرمان را بازی کنید لذت می برید، چرا قهرمان طرف مقابل تان نباشید؟

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا