فال هفته

فال هفتگی تهرانتو از ۱۵ تا۲۱ آگوست

فال هفتگی تهرانتو

فروردین

متولدین عزیز فروردین، این هفته می توانید کارهایتان را با انبوهی از دیدگاه های جدید آغاز و با برنامه ریزی روی طرح های کوتاه مدت اقدام به اجرای آنها کنید، از تغییر و تحولات جدید در زندگی تان لذت ببرید و روی بنیان های عاطفی زندگی تان و روابط عاشقانه تان بیشتر وقت بگذارید. در پایان هفته به کارها و وظایف کوچک تان بپردازید و برنامه های هفته آینده تان را هماهنگ کنید.

اردیبهشت

متولدین عزیز اردیبهشت، این هفته کارهایتان را با برنامه ریزی روی زمان آغاز کنید و تا در انجام کاری مطمئن نبودید دست به اقدامی نزنید. شما کمی لجباز هستید اما باید بدانید قبل از انجام هر کاری عواقب آن چه خواهد شد. سعی کنید این هفته روی پایه های زندگی تان و موضوعات مهم تمرکز کنید. اگر به دنبال سرمایه گذاری در کاری هستید کمی محتاط تر عمل کنید.

خرداد

متولدین عزیز خرداد، این هفته بیشترکارهایتان با موفقیت همراه خواهد بود؛ پیشنهاد می کنیم روی موضوعات دلخواه تان تمرکز و در اسرع وقت برای اجرایی کردن آنها اقدام کنید. در نظر داشته باشید با تمرکز روی کارهای کوچک و توجه بیشتر به افرادی که دوستشان دارید موفق تر خواهید بود. این هفته اعتماد به نفس بیشتری پیدا خواهید کرد بنابراین می توانید روی ثبات و امنیت زندگی تان بیشتر کار کنید.

تیر

متولدین عزیز تیر، این هفته کارهایتان را به تنهایی و بدون دخالت دیگران انجام دهید از مشورت کردن غافل نشوید ولی در نهایت خودتان تصمیم بگیرید. این هفته برای آغاز هر کاری حتی سرمایه گذاری سرشار از شور و نشاط خواهید بود. در مورد روابط عاطفی نیز لحظات خوبی را با طرف مقابل تان تجربه خواهید نمود سعی کنید خونگرم باشید و محبت بیشتری ابراز کنید.

مرداد

متولدین عزیز مرداد، تولدتان مبارک این هفته کارهایتان را با بررسی راه های جدیدی در زندگی تان آغاز کنید و زندگی شخصی تان را بهبود بخشید. بهتر است بیش از پیش نسبت به مسائل زندگی تجسم خلاق و بصیرت درونی داشته باشید تا روحیه شما مثبت تر بشود. پایان هفته نیز با دوستان تان وقت بگذرانید و از زمان لذت ببرید.

شهریور

متولدین عزیز شهریور، این هفته کارهایتان با تمرکز بر روی اهداف و آرزوهایتان آغاز کنید برای اینکه به نتیجه برسید باید سخت تر و بیشتر از همیشه کار کنید و برای هفته های آینده برنامه ریزی کنید. این هفته شانس بیشتری برای موفقیت درزمینه کسب و کار دارید فرصت های مغتنمی برای تان بوجود خواهد آمد.

Ray Khadem

مهر

متولدین عزیز مهر، این هفته کارهایتان را با ایده های بزرگ و چشم اندازی مثبت در کارتان آغاز کنید و این اقدام برای تجارب جدید و حتی نقل مکان به محیطی تازه و ایجاد تغییرات کلی در زندگی تان فتح بابی خواهد شد.این هفته روی اهداف تان بیشتر کار کنید تا لتوانید آنها را به سرمنزل مقصود برسانید. در پایان هفته نیز وقت بیشتری را به مسائل شخصی تان اختصاص دهید و روی طرح هایتان با دیدی باز فکر کنید.

آبان

متولدین عزیز آبان، این هفته می توانید کارهایتان را با تحقیق در مورد اطلاعات مورد نیازتان آغاز کرده و کلیه مطالب مورد نیازتان را نیز از عمق مسائل درآورید و فرصت های جدید را پیگیری کنید. همچنین می توانید اهداف جدید را پی ریزی کنید، مسئولیت های جدیدی بپذیرید و مسیر زندگی تان را بر مداری جدید تنظیم کنید تا به بالاترین سطح از موفقیت برسید.

آذر

متولدین عزیز آذر، این هفته می توانید با گذراندن وقت تان با کسانی که دوست شان دارید و دوست داشتن دیگران کارهایتان را آغاز کنید. می توانید تجسم خلاق داشته باشید، با دیگران ارتباط روحی برقرار کنید، و نیازهای روحی خودتان را برآورده کنید. اگرمسائل جدی را با رویکردی متفاوت بنگرید به عمق مسائل دست می یابید و می توانید دیدی مثبت تر به زندگی، رویاهای ماجراجویانه و احساسات تان داشته باشید.

دی

متولدین عزیز دی، این هفته می توانید کارهای جدید را امتحان کنید، با افراد جدید دیدار داشته باشید، روابط اجتماعی تان را گسترش دهید و دوستانتان را برای ایده های جدید دور هم جمع کنید. این هفته شما مولد شادی و ایده های نو هستید و می توانید اطرافیان را در آن سهیم کنید. سعی کنیدکنترل بیشتری روی احساسات خود داشته باشید.

بهمن

متولدین عزیز بهمن، این هفته می توانید کارهایتان را با خلاقیت بیشتر و تمرکز روی پروژه های خلاقانه آغاز کنید. بنابراین روی اهداف تان تمرکز کنید ، فرصت های تان را برای رسیدن به اهداف تعقیب کنید ، اهداف جدیدی ترسیم کنید، در مسیر جدیدی قرار گیرید و از بلندپروازی هایتان لذت ببرید. حتما در کارهایتان نظم را برقرارکرده و سخت کارکنید تا موفقیت کسب کنید.

اسفند

متولدین عزیز اسفند، این هفته می توانید کارهایتان را با پرداختن به امورات مربوط به خانه و خانواده آغاز کنید و احساسات عاطفی تان را افزایش دهید. می توانید از بودن در کنار طرف مقابل تان لذت ببرید، فعال تر و شاداب تر عمل کنید. به ندای قلبتان توجه و در نتیجه وقت تان را با کسانی که دوست شان دارید بیشتر صرف کنید. این هفته به کارهای عقب مانده تان بپردازید، زندگی را ساده بگیرید و سبک زندگی تان را بهبود بخشید.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا