فال هفته

فال هفتگی تهرانتو از ۱۸ تا ۲۴ جولای

فال هفتگی تهرانتو

فروردین

متولدین عزیز فروردین، شما دوست دارید هر چالشی را در آغوش بکشید و در آن موفق باشید. نگران نباشید شما یک رهبر به دنیا آمده اید. از این حس برای بالا رفتن از پله های ترقی استفاده کنید ولی مراقب باشید به مرز دیکتاتوری نزدیک نشوید.

اردیبهشت

متولدین عزیز اردیبهشت، شما انسان بسیار انسان با ایمانی هستید و جز بندگی خدا را نمی پذیرید. بارها از دام شیطان به سلامت رهایی پیدا کرده اید. جز خدمت به خلق به چیز دیگری فکر نمی کنید. این هفته شما مورد امتحان الهی دیگری قرار می گیرید. سعی کنید مثل همیشه سربلند از این آزمون بیرون بیایید.

خرداد

متولدین عزیز خرداد، توجه داشته باشید که هر انسانی ممکن است خطا کند یا اصلا ممکن است در تشخیص صحیح از غیر صحیح اشتباه کند. شما عاشقانه کاری را انجام داده اید و باید همان مسیر را ادامه دهید تا به نتیجه مورد نظرتان برسید ، قدر عشق و دلبستگی حقیقی را بدانید چون تنها ارزش ماندگار زندگی همان عشق است.

تیر

متولدین عزیز تیر، تولدتان مبارک شما پیچیده می اندیشید و زندگی را به خودتان سخت گرفته اید. خودتان را از زندگی طلبکار میدانید و در حسابها و کتابها بسیار ریزبین هستید. به همین خاطر بعضی چیزها بر وفق مرادتان نیست و از همین رو سخت برآشفته می شوید. این هفته نیز آنچه که می خواسته اید عینا انجام نخواهد شد. بایستی برای تغییر این روند چاره ای بیندیشید.

مرداد

متولدین عزیز مرداد، تولدتان مبارک برای رسیدن به مال دنیا بسیار تلاش می کنی چون خوشبختی ات را در ثروت جستجو می کنی ولی به آنچه که داری قانع باش. هرگز ایمانت را پای مسائل مالی از دست نده زیرا بار گناهانت زیاد می شود. راه راست را درپیش بگیر تا به آرامش برسی و آنگاه کائنات تو را به سمت موفقیت می رساند.

شهریور

متولدین عزیز شهریور، شما در این هفته موقعیت های پیچیده و پر چالشی در پیش دارید ولی بارها ثابت کرده اید که آنها را به خوبی مدیریت می کنید. با پایداری و تلاش همیشگی، موفقیت شما حتمی است. برخی راهها بر روی شما بسته است اما این هفته، هفته شانس شماست. با ذهنی باز و تفکری مثبت برای باز کردن راهها تلاش خواهید کرد. دوستانی نیزدارید که همیشه در کنار شما هستند.

 

Ray Khadem

مهر

متولدین عزیز مهر، کارهای انجام نشده بسیاری دارید. اگر به آنها بی توجه باشید مشکلات بزرگی در آینده برایتان رخ خواهد داد. انرژی تان را صرف توجه و رسیدگی به آن امور کنید. در پایان به خاطر به انجام رساندن کارهایتان احساس شادی بسیاری خواهید داشت.

آبان

متولدین عزیز آبان، این هفته زمان شانس شماست. ذهن رها و آزاد شما باعث می شود که مسائل زیادی را درک کنید ولی با مثبت اندیشی، در ذهن خود برای مسائل آزاردهنده فضایی باز نکنید. با انرژی درونی تان همچنان پیش بروید تا به خواسته های زیبایتان برسید.

آذر

متولدین عزیز آذر، این هفته فرصت خوبی برای فعالیتهای گروهی خواهید داشت که برایتان فرصت خوبی است که از دنیای کار و تلاش روزمره خارج شده و به ذهن تان کمی استراحت دهید. زمان آن است که با ایجاد روابط اجتماعی، دنیای بزرگتری برای خود بسازید و از لحظه هایتان بیشتر لذت ببرید.

دی

متولدین عزیز دی، این هفته شما شانس این را دارید تا شکستهایتان را جبران کنید. از استعدادها و خلاقیت های تان به خوبی استفاده کنید تا به اهداف بلند مرتبه تان برسید. شهامت داشتن در انجام کارهای بزرگ است که شما را به قله موفقیت نزدیک می کند. ذهن تان را متمرکز کنید و با انجام کارهای مثبت، راه رسیدن را برای خودتان هموار کنید.

بهمن

متولدین عزیز بهمن، این هفته می تواند یک هفته بزرگ برای قدمهای محکم زندگی باشد. قادر خواهید بود ذهن خود را درباره برخی مسائل مهم آماده کنید. برای آینده خود برنامه ریزی کنید و با پشتکار و پر انرژی به درخششی که لایق آن هستید دست پیدا کنید.

اسفند

متولدین عزیز اسفند، دوستان و اطرافیان شما در هر کاری که بخواهید انجام بدهید نقش پررنگی را ایفا می کنند که گاهی اوقات نقشی بازدارنده است. محتاط باشید. مراقب خود در زندگی باشید. دوستان نماهایی می خواهند به شما صدمات بزرگی وارد کنند که برایتان مشکلات فراوانی در آینده به وجود خواهند آورد. باهوش و ذکاوت خود آنها را پیش بینی کنید.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا