فال هفته

فال هفتگی تهرانتو از ۲۲ تا ۲۸ آگوست

فال هفتگی تهرانتو

فروردین

متولدین عزیز فروردین، این هفته سرتان خیلی شلوغ است، اما هنوز هم گاهی به آینده فکر می کنید. مسیری که اکنون در پیش گرفته اید شما را به سوی چیزهای شگفت انگیزی خواهد برد، البته رسیدن به مقصد مورد نظر کمی طول می کشد. اما این که هدف تان دیر به نتیجه خواهد رسید. خودتان را با کارهای بی مورد سرگرم نکنید تا کارهای اصلی به تعویق بیافتد.

اردیبهشت

متولدین عزیز اردیبهشت، این هفته فرصت های اقتصادی زیادی در مقابل شما قرار می گیرد و وعده هایی که از قبل داده اید موجب می شود تا فعالیت های تفریحی خود را محدود سازید. حواس تان باشد که مسئولیت هایی که در قبال خانواده دارید را کنار نگذارید. قبل از این که فرصت فرار مهیا نشده به کسی چیزی نگویید!

خرداد

متولدین عزیز خرداد، این هفته عقل و احساسات تان با یکدیگر هماهنگ شده اند و می توانید نهایت لذت را ببرید. وقتی عقل و احساسات تان هر دو به شما یک چیز می گویند احساس می کنید که در درون تان یک نوع پایداری شکل گرفته و می توانید با اعتماد به نفس مضاعف حرکت کنید. ممکن است با یک دوست سرسخت که فقط به برنامه های خودش توجه دارد دچار مشکل شوید. اما این موضوع را بزرگ نکنید.

تیر

متولدین عزیز تیر، این هفته حواستان جمع باشد! مشکلات سر بر می‌آورند و شما را از توجه کردن به مسائل معنوی باز می‌دارند. اگر شما با داده‌های بسیار زیاد سردرگم شده‌اید به طبیعت پناه ببرید . با تمام این تفاسیر همیشه به یاد داشته باشد زمان می گذرد و مشکلات بر اثر مرور زمان کمرنگ می شوند.

مرداد

متولدین عزیز مرداد، تولدتان مبارک این هفته به احساسات متغیر خود بیش از اندازه اهمیت ندهید و سعی کنید به جنبه ی مثبت مسائل نگاه کنید و به یاد داشته باشید که اگر در این شرایط قرار گرفته اید حتما دلیلی برای آن وجود داشته است. باید در رابطه با اهدافتان تصمیم جدی بگیرید ،گاهی لازم است در لحظه تصمیم گرفته و بدون فکر کردن به برنامه هایی که پیش از این داشته اید رویکرد قبلیتان را تغییر دهید…

شهریور

متولدین عزیز شهریور، تولدتان مبارک امروز جرقه ای از انرژی در درون شما نهفته است که می تواند یک آتش اساسی به راه بیندازد. قدرت خودتان و کلماتتان را دست کم نگیرید و متوجه تأثیر عمیقی که حرف هایتان روی اطرافیانتان می گذارند باشید و مسئولیت آنها را بپذیرید. اگر فکر می کنید حرف هایتان ممکن است برای خودتان یا دیگران دردسر درست کرده و مایه ی ناراحتی شوند سکوت کنید.

Ray Khadem

مهر

متولدین عزیز مهر، این هفته قدرت فوق العاده ای را در اختیار دارید و همچون جنگجویی آماده ی مبارزه هستید که قدرت و انرژی زیادی در اختیار دارد و در نهایت آمادگی به سر می برد. از این انرژی بی نظیری که دارید حداکثر استفاده را ببرید و از قدرتی که در امروز نهفته است برای رسیدن به اهداف و خواسته های خود بهره ببرید

آبان

متولدین عزیز آبان، این هفته شما سرشار از قدرت و انرژی هستید و باید از این قدرت خود به درستی استفاده کنید پس با غرور و افتخار رفتار کنید و سرتان را بالا بگیرید اما نباید طوری رفتار کنید که دیگران فکر کنند برای بقیه مخصوصا آنهایی که برایتان عزیز هستند ارزش و اهمیت قائل نیستید. ذهنتان سرشار از رویاها و افکار مختلف است ذهنتان را آزاد بگذارید تا هر چقدر می خواهد خیال پردازی کند اما سعی نکنید همه این افکار را به واقعیت بدل کنید.

آذر

متولدین عزیز آذر، این هفته اگر برنامه ای برای رفتن به گردش ندارید شرایط مثبت را در کنار خانواده برای خودتان و آن هابه وجود بیاورید. این روزها شما تمام چالش های اخیر را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته اید و حالا آماده پرواز به سوی مقصد مورد نظرتان هستید. با این حال باید مواظب باشید که در انتخاب هدفتان اشتباه نکنید و یک شیء براق را به اشتباه طلا نپندارید.

دی

متولدین عزیز دی، سعی کنید اهداف، پروژه ها و خواسته های خود را فراموش نکنید. شاید یک نیروی قدرتمند بخواهد شما را از مسیر اصلی تان منحرف کند اما اگر خودتان حواستان جمع باشد چنین اتفاقی برایتان نخواهد افتاد. این هفته بیشتر روی خودتان و اعتماد به نفس خود کار کنید و اگرشرایط در مسائلی که برایتان اتفاق می افتد نگران کننده شد به راحتی میدان را خالی نکنید.

بهمن

متولدین عزیز بهمن، این هفته زمان درخشش شماست. هیچ لزومی ندارد که چیزی را از کسی مخفی نگه دارید. شما عشق و محبت زیادی را در وجود خود احساس می کنید و دلتان می خواهد که آن را به زبان بیاورید اما باید احساس دو طرفه باشد و طرف مقابلتان نیز احساسی مشابه نسبت به شما ابراز کند. نیبت به این موضوع اطمینان حاصل کنید! در حال حاضر باید کمی بیشتر احتیاط کنید.

اسفند

متولدین عزیز اسفند، شما شخصی جاه طلب، سخت کوش، باهوش، موقر و سخاوتمند هستید و به آسانی می توانید دیگران را به خود جذب کنید. بنا به آنچه گفته شد اگر در زمینه ی تجارت فعالیت دارید این هفته موفقیت های زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت و وضعیت اقتصادی شما به میزان قابل توجهی بهبود پیدا خواهد کرد و اگر شاغل هستید این هفته پاداش خوبی بخاطر زحمات تان دریافت می کنید.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا