فال هفته

فال هفتگی تهرانتو از هشتم تا چهاردهم آگوست

فال هفتگی تهرانتو

فروردین

متولدین عزیز فروردین، این هفته شما با احساسات خود درگیر هستید و ممکن است در مواقعی پرخاشگری در شما افزایش یابد. توصیه می شود که محتاط باشید و فقط پس از دو بار فکر کردن تصمیم بگیرید. همچنین بایددر گفتار و رفتار خود دقت کنید تا از آسیب رساندن به افراد و یا طرف مقابل تان جلوگیری کنید.

اردیبهشت

متولدین عزیز اردیبهشت، این هفته هیچ عارضه قابل توجهی برای زندگی شما پیش بینی نشده و روزها به آرامی سپری خواهند شد اما با این وجود توصیه می شود در این مدت به غریبه ها اعتماد نکنید تا صدمه ای متوجه شما نشود. در این هفته احساس خلاقیت بیشتری دارید و ممکن است این شانس را داشته باشید که استعداد خود را به نمایش بگذارید.

خرداد

متولدین عزیز خرداد، این هفته رابطه شما با اطرافیان بهتر می شود. شانس با شما یار است و حمایت اطرافیان را دارید. توصیه می شود که در مسائل سنجیده تر عمل کنید و برای جلوگیری از ضرر هیچ تصمیمی بدون فکر نگیرید. با تصمیمات به جا میتوانید راه پیشرفت را هموار کنید. در کل این هفته نتایج بسیار خوبی را شاهد خواهید بود.

تیر

متولدین عزیز تیر، این هفته بیشتر در کار های اجتماعی شرکت خواهید نمود و این باعث افزایش احترام و شهرت شما در جامعه می شود. توصیه می شود که از هرگونه استدلال خودداری کنید، آرام باشید، احتیاط کنید و در تصمیم گیری های خود قاطع باشید و با اطمینان کامل پیش بروید تا در این هفته موفق تر ظاهر شوید.

مرداد

متولدین عزیز مرداد، تولدتان مبارک این هفته احساس اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت اما با این وجود گاهی نیز احساس بیقراری می کنید. برای حفظ روابط خود و کنترل پرخاشگری تان به شما توصیه می شود که با دیگران مودبانه رفتار کنید تا در خود و اطرافیان تان احساسات منفی بوجود نیاورید. همچنین این هفته در هیچ مسابقه ای شرکت نکنید.

شهریور

متولدین عزیز شهریور، این هفته خبرهای بزرگی را دریافت خواهید کرد و موفقیت در کارتان حاصل خواهد شد. توصیه می شود که آرام باشید، از جنجال دوری کرده و به کسی اعتماد نکنید. ممکن است در این مدت احساس بیقراری و ابهام داشته باشید سعی کنید ذهن تان را معطوف به کارتان کنید و در انجام ایده هایی که داشتید گام بردارید.

 

رضا خادم Ray Khadem

مهر

متولدین عزیز مهر، این هفته زمان بیشتری را به کارهای مالی و کسب درآمد اختصاص می دهید و بیشتر به دنبال راه حل مشکلات مالی هستید در عین حال درگیر مسائل عاطفی و خانوادگی نیز خواهید بود. به شما توصیه می شود برای حفظ رابطه خود با افراد نزدیک و عزیز خود آرام باشید. ممکن است سخت ترین کارها را در طی یک دوره محدود در این هفته انجام دهید!

آبان

متولدین عزیز آبان، این هفته احساس شادی خواهید کرد، رابطه شما با همکارانتان نرم تر می شود و با دوستان و شریک زندگی تان اوقات خوبی را سپری می کنید. در این هفته ریسک پذیر خواهید بود و به احتمال زیاد تصمیماتی در خصوص سرمایه گذاری خواهید گرفت . اگر مایل به سرمایه گذاری بلند مدت باشید ممکن است به نفع تان باشد با این وجود به شما توصیه می شود برای جلوگیری از هرگونه خسارت احتمالی مشورت دیگران را نیز بگیرید.

آذر

متولدین عزیز آذر، این هفته اگر مایل به شروع یک سرمایه گذاری جدید باشید به نفع شما خواهد بود و شانس نیز با شما یار است. به شما توصیه می شود که از هرگونه درگیری با نزدیکان و یا اطرافیان خود خودداری کنید، با اطمینان کامل کار کنید تا کیفیت کارتان افزایش یابد. به دلیل بار کاری و استرس ، ممکن است سلامتی شما تحت تأثیر قرار گیرد. بنابراین مواظب باشید.

دی

متولدین عزیز دی، این هفته در کارتان موفق می شوید و شکل جدیدی به زندگی شخصی و حرفه ای خود می بخشید. توصیه می شود بر اساس احساسات خود هیچ تصمیمی نگیرید. هنگام برخورد با مسائل ، دیدگاه عملی تری اتخاذ کنید. از نظر زندگی عاشقانه این هفته به شریک زندگی خود نزدیک تر خواهید شد. بهتر است که خلق و خوی خود را نیز کنترل کنید. در کل این هفته نتایج خوبی از کارهایتان کسب خواهید کرد.

بهمن

متولدین عزیز بهمن، این هفته ممکن است احساس کنید که در نتیجه تلاش های سخت خود نتیجه ای حاصل نمی کنید یادتان باشد موفقیت های بزرگ همیشه دیرتر به ثمر می نشینند. توصیه می شود که به کارتان ادامه دهید و یقین داشته باشید موفق خواهید شد. در کل هفته آرامی را خواهید گذراند و این در مورد روابط عاطفی تان نیز صدق می کند.

اسفند

متولدین عزیز اسفند، این هفته اگر پرخاشگری خود را کنترل نکنید با مشکلاتی روبرو خواهید شد. آرامش خود را حفظ کنید تا از سوء تفاهم ها و درگیری ها جلوگیری کنید. به شما توصیه می شود در این مدت از تصمیم گیری های عجولانه خودداری کنید تا شما را محکوم نکنند. این هفته مسئله مالی که با آن رو برو بودید حل خواهد شد. احتمالا این هفته معامله ای پر سود در انتظارتان است.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا