فال هفته

فال هفتگی تهرانتو | هفته اول دسامبر

فال قهوه

فروردین

متولدین عزیز فروردین ، این هفته همه کارها و برنامه‌هایتان خوب و آرام پیش خواهد رفت همچنین احتمالا خبرهایی را دریافت می کنید که بر روی سرنوشت شما تاثیر زیادی می گذارد. آخر هفته فرصت خوبی است که با خانواده یا دوستان به تفریحات زمستانی بپردازید. آدم برفی یادتون نره.

اردیبهشت

متولدین عزیز اردیبهشت، این هفته روزهای شلوغی را درپیش دارید. در روزهای ابتدایی احتمالا بعضی از شما دیداری با دوستان یا کسانیکه دوستشان دارید خواهید داشت که خیلی شما را خوشحال می کند. بعضی از شما به یک مهمانی می روید و در آن جا با افراد جالبی آشنا خواهید شد که تفاوت های زیادی با شما دارند و در زندگیتان تنوع ایجاد می‌کنند. آخر هفته زمان مناسبی است تا هم خرید کنید و هم در بازارها به گردش بپردازید.

خرداد

متولدین عزیز خرداد، این هفته خیلی باید مراقب خودتان باشید چون معمولا شما در برابر سرما کم طاقت هستید و زود مریض می شوید. سعی کنید بیشتر در خانه بمانید و فقط برای کارهای واجب از خارج شوید. اگر با این وجود سرما خوردید در اولین فرصت به دکتر بروید و موضوع را جدی بگیرید چون خوددرمانی عواقب خوبی ندارد. با این وجود تماشای مناظر برفی نیز بسیار لذت بخش است و نباید از دست داد. هرجوری می توانید از این جاذبه های زمستانی هم بهره ببرید.

تیر

متولدین عزیز تیر، این هفته فرصت خوبی است تا خریدهای خود و خانواده را انجام دهید. به نظر می‌آید آنقدر درگیر کار هستید که به طور کل خودتان را فراموش کرده اید. با کمی برنامه ریزی می توانید از اوقات تان بیشتر استفاده کنید. نگذارید روزمرگی شما را از تعلقات تان دور کند.
مخصوصا اگر به کارهای هنری علاقه دارید دست بکار شوید تا هم به علاقه تان برسید و هم روحیه تان عوض شود.

مرداد

متولدین عزیز مرداد، این هفته باید بیش از همیشه به دوستان و اطرافیان تان رسیدگی کنید مخصوصا کسانیکه می دانید به شما نیاز دارند.اگر برایتان امکان دارد به دیدار والدین تان بروید و در غیر این صورت به آنها تلفن بزنید. احتمالا این هفته برخی از شما کارهای حقوقی دارید که باید خیلی دقت کنید تا اشتباه نکنید.

شهریور

متولدین عزیز شهریور،این هفته حسابی سرگرم کارتان هستید و زمان کمی را در کنار خانواده تان خواهید بود البته اعضای خانواده و نزدیکانتان آخر هفته زمانی را نیز به آنها اختصاص بدهید و یا به کارهای خانه رسیدگی کنید. حتی یک وعده غذایی در کنار عزیزانتان می تواند به شما آرامش زیادی بدهد. خبر مهم این که به زودی وضعیت اقتصادی شما بهبود پیدا کرده و ناراحتی های تان پایان می یابد.

 

Ray Khadem | رضا خادم

مهر

متولدین عزیز مهر، این هفته با شخصی دیدار و گفتگو دارید که تاثیر زیادی در زندگی و کار شما دارد سعی کنید در این دیدار با آمادگی قبلی و ظاهری مناسب حاضر شوید تا به نتیجه مطلوب برسید. این دیدار بهترین فرصت برای بیان مسائل و حرفهایتان است بنابراین باید سکوت را کنار بگذارید و سعی کنید اهداف و منظور واقعی خود را توضیح دهید تا کاریتان انجام شود. از طرف یکی از نزدیکانتان نیز خبرهای خوبی می شنوید که حسابی شاد می شوید.

آبان

متولدین عزیز آبان،این هفته پس از مدتها انتظار، خبر خوبی می شنوید. شما برای شنیدن این خبر احتمالا مدتهای زیادی صبر کرده و خوشبختانه بالاخره به نتیجه رسیده اید. بنابراین از این به بعد نیز باید همینطور رفتار کنید تا بقیه کارهایتان انجام شود. اگر همسر یا دوستتان در حال انجام کارهایی هستند که شما با آن ها موافق نیستید سعی کنید طرف مقابلتان را درک کرده تا بتوانید بهتر با او همراهی کنید.

آذر

متولدین عزیز آذر، تولدتان مبارک این هفته پس از مدتها در جلسه ای که دوست دارید شرکت کرده و راجع به مباحث مورد علاقه تان بحث می کنید. سعی کنید همانطور که از دیگران انتظار دارید به صحبتهای شما توجه کنند، به مباحث آنها گوش بدهید. این کار برای خودتان نیز مفید است. همچنین بهتر است مواظب سلامتی خود باشید تا درگیر سرماخوردگی یا بیماری های واگیردار نشوید.

دی

متولدین عزیز دی،این هفته زمان خوبی در اختیار دارید تا یک سری کارهای اداری خود را انجام دهید. همچنین می‌توانید به کاری نیمه تمام تان بپردازید. اگر قصد خرید دارید نیز این هفته فرصت خوبی است تا به حراجی های آخر سال سر بزنید شاید بتوانید چیزهایی هرچند ساده و کوچک بخرید.

بهمن

متولدین عزیز بهمن، این هفته در محل کار یا تحصیلتان مشکل کوچکی پیش می آید اما جای نگرانی نیست چون شما به راحتی می توانید آن را رفع کنید و به زندگی روزمره خود بپردازید. اگر متاهل هستید، این روزها روابط عاشقانه شما با همسرتان در بهترین حالت خود قرار دارد و به راحتی می توانید حرف های طرف مقابلتان را درک و با هم اوقات خوش، عاشقانه و لذت بخشی را سپری کنید.

اسفند

متولدین عزیز اسفند، این هفته فرصت خوبی است تا به کارهای ناتمام زیادی برسید؛ بنابراین باید برنامه ریزی بهتری برای کارهایتان داشته باشید و یا در صورت نیاز از دیگران کمک بخواهید تا در انجام بخشی از آنها به شما کمک کنند. احتمالا شخصی که به شما نزدیک است یا یکی از دوستان تان که پیش از این موجب رنجش تان شده تصمیم دارد از شما عذرخواهی کند، شما هم قلبا از او دلگیر نیستید بنابراین پوزش او را بپذیرید و نگذارید در روابط تان خلل وارد شود.

 

روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto | روزنامه های کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا