فال هفته

فال هفتگی تهرانتو از ۲۹ آگوست تاچهارم سپتامبر

فال هفتگی تهرانتو

فروردین

متولدین عزیز فروردین، این هفته شما به طور ویژه ای مهربان و خیراندیش می شوید و با تمام توان خود در کنار کسانی که دوستشان دارید و برایشان ارزش و احترام قائل هستید خواهید بود. با وجود اینکه معمولا احساسات خود را از کارتان جدا نگه می دارید این هفته احساسات شما می توانند در کارتان به شما کمک کنند و ایده های جدیدی را برایتان به همراه داشته باشند.

اردیبهشت

متولدین عزیز اردیبهشت، شما فردی جاه طلب، با نظم، هوشیار و میر و مدبر هستید و می توانید روی گروه بزرگی از افراد تأثیرگذار باشید و هدایت و مدیریت آنها را به عهده بگیرید. این هفته ایده های انقلابی شما باعث می شوند که در مرکز توجه قرار بگیرید. از لحاظ اقتصادی، این هفته زمان بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در بورس و یا املاک و مستغلات خواهد بود، اما این سرمایه گذاری ها باید بلند مدت باشند تا بهترین نتیجه ها را برای شما به همراه داشته باشند.

خرداد

متولدین عزیز خرداد، این هفته به سفر خواهید رفت و خستگی این چند وقت پرفشار از تنتان برده خواهد شد. از دوستی رفتاری خواهید دید که غافلگیرتان می کند. حرفی که روی سینه تان سنگینی می کند به زبان نیاورید، بعد از گفتنش حالتان بهتر نمی شود.همیشه کسانی را داشته اید که از شما حمایت کرده و برای رسیدن به خواسته هایتان همراهی تان می کنند، قدر آنها را بدانید.یک خبر خوش چنان شادمانی برایتان به همراه دارد که سر از پا نخواهید شناخت.

تیر

متولدین عزیز تیر، این هفته احساسات شما همچون امواج اقیانوسی متلاطم بسیار قوی و تأثیرگذار خواهند بود. دلتان می خواهد آنچه در دلتان می گذرد، ترس ها و خواسته هایتان را با شخصی که به شما نزدیک است و بیشترین شناخت را از شما دارد در میان بگذارید. شاید یکی از دوستانتان پیشنهادی برای شروع یک پروژه ی جدید برای شما داشته باشد، اگر به این پیشنهاد علاقه ای دارید اجازه ندهید تردیدهایتان جلوی شما را بگیرند.

مرداد

متولدین عزیز مرداد، این هفته برای شما هفته عشق است، بنابراین منتظر اتفاقات رمانتیک باشید. شما اخیرا سختی های زیادی را پشت سر گذاشته اید اما عشق تمام راهها را برای شما هموار خواهد ساخت. شما خواسته ای دارید اما اگر از دوست یا همکاری «نه» شنیدید ناامید نشوید، در اواخر هفته نظر او بر می گردد. زندگی در جایی که اصلا انتظارش را ندارید به بهترین شکل برای شما تغییر مسیر خواهد داد.

شهریور

متولدین عزیز شهریور، تولدتان مبارک قدرت تخیل شما همیشه پرکار و قوی است، اما امروز بازدهی آن به طور شگفت انگیزی افزایش یافته است. ایده های بسیار متنوع و متفاوتی در زمینه های مختلف به سرتان می زنند. هر چه به اواخر هفته نزدیک تر می شوید خوشبختی بیشتر به سمت تان می آید. از فرصت های کاری که برایتان ایجاد می شود، نهایت استفاده را بکنید تا هر چه زودتر به جایگاه دلخواه تان برسید.

Ray Khadem

مهر

متولدین عزیز مهر، در این هفته جذابیت شما سر به فلک می کشد طوری که عده زیادی به سمت تان جلب می شوند و از همنشینی با شما لذت می برند. همانگونه که برای خواسته های خود تلاش می کنید، خواسته های اطرافیان تان را هم از یاد نبرید. در این هفته شما توانایی این را دارید که حتی جهان را هم از آن خود کنید، پس از فرصت هایتان نهایت استفاده را ببرید.

آبان

متولدین عزیز آبان، این هفته بسیار خوش شانس هستید و یک اتفاق غیر منتظره ممکن است شما را در همان مسیری قرار دهد که همیشه دلتان می خواسته است آن را دنبال کنید. این موضوع می تواند به کار، روابط عاطفی و یا سبک زندگیتان مربوط باشد. قدم هایتان را با احتیاط بردارید اما جلو بروید و سر جایتان نمانید.

آذر

متولدین عزیز آذر، این هفته شما آماده اید تا به هر نحوی که لازم باشد در کنار دوستانتان باشید و آنها را مورد حمایت و حفاظت خود قرار بدهید. اگر آنها نیاز به کمک شما داشته باشند در چشم برهم زدنی در کنارشان خواهید بود. هدفی که به همراه دوستان خود برای رسیدن به آن برنامه ریزی کرده بودید و تا به حال هم زحمات زیادی برای رسیدن به آن کشیده بودید امروز به طور غیر منتظره ای با پیشرفت های غیر مترقبه ای همراه خواهد بود.

دی

متولدین عزیز دی، این هفته برای کارهایی که انجام داده اید مورد تحسین و توجه قرار خواهید گرفت و اطرافیانتان به یکباره از زاویه ی جدیدی به شما نگاه می کنند و برایتان ارزشی بیش از قبل قائل می شوند. این اتفاق ممکن است در زمینه ی زندگی حرفه ای، شخصی و یا هر دو اتفاق بیفتد. در هر صورت اعتماد به نفستان به طور قابل توجهی افزایش خواهید یافت.

بهمن

متولدین عزیز بهمن، این هفته می توانید دید عمیقی نسبت به آینده داشته باشید و تصمیمات بهتری برای زندگی خود بگیرید. خوشبختانه شرایط کیهانی نیز با شما همدست شده است تا بتوانید نقشه ی درستی را برای رسیدن خود به موفقیت طراحی کنید. نه آنقدر محتاط و دست به عصا انتخاب کنید که جلوی پیشرفت خود را بگیرید و نه آنقدر بلندپروازانه برای خود نقشه بریزید که حتی خودتان هم امکان موفق شدن خود را باور نداشته باشید.

اسفند

متولدین عزیز اسفند، این هفته در محیط کارتان کمی استرس دارید اما باید به توانایی هایتان ایمان داشته باشید. اگر فرصتی برای شما فراهم شد به آن فکر کنید اما زود تصمیم نگیرید. به زودی همه چیز دست به دست هم می دهد و شما به یکی از بزرگ ترین آرزوهایتان خواهید رسید.موضوعی از مدت ها پیش ذهن شما را درگیر کرده بود، اما این هفته به سرانجام می رسد و شما نفسی از سر راحتی خواهید کشید. خودتان را برای شروع اتفاقی بزرگ آماده کنید. اتفاقات خوش حتی بزرگ تر از آنچه فکرش را کنید در راهند.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا