فال هفته

فال هفتگی تهرانتو | هفته چهارم سپتامبر

فال قهوه

فروردین

متولدین عزیز فروردین، این هفته بیشتر در افکارتان به سر می برید و دوست دارید گذشته و خاطرات تلختان را فراموش کنید اما بخشی از بحران های گذشته در ذهنتان جا خوش کرده است و هنوز نتوانسته اید آن ها را رها کنید. بهتر است خودتان را با مطالعه و کارهایی که ذهن تان را مشغول میکند درگیر کنید تا کم تر به گذشته و خاطراتتان فکر کنید. موقعیت مالی شما در این هفته بهبود پیدا خواهد کرد و می توانید برخی از بدهی های خود را پرداخت کنید.

اردیبهشت

متولدین عزیز اردیبهشت،این هفته مسائلی در کار یا تحصیلتان وجود دارد که نسبت به آن ها بی اعتنا بوده اید اما زمان آن رسیده است که با آن ها رو به رو شوید و تلاش کنید تا به نحوی آن را حل کنید. شما قادر هستید زمان زیادی را صرف کمک کردن به دیگران بکنید اما این موضوع می تواند بر روی رابطه ی عاطفی شما اثر بگذارد پس سعی کنید در این کار, تعادل ایجاد کنید و بیش از اندازه برای آن زمان نگذارید.

خرداد

متولدین عزیز خرداد، این هفته بیشتر در تعامل با اطرافیان خواهید بود و احتمالا در یک فعالیت گروهی شرکت خواهید کرد اما در همان ابتدا با خصوصیات منحصر به فرد ومدیریت ذاتی تان, تبدیل به فردی رهبر و مسئول خواهید شد و وظایف دیگران را تعیین می کنید. نگران نباشید زیرا شما به خوبی می توانید اوضاع را مدیریت کنید. در این هفته یک مهمان ویژه به خانه ی شما خواهد آمد که برای شما بسیار عزیز است!

تیر

متولدین عزیز تیر، این هفته وضعیت مالی شما بعد از مدت ها فراز و نشیب به وضعیت پایدار و با ثبات می رسد و می توانید مشکلات مالی خود را تا حد زیادی حل کنید. سعی کنیید از گذشته درس بگیرید و برای وضعیت اقتصادیتان یک راه حل اصولی پیدا کنید. در این هفته درگیر یک اسباب کشی یا تغییر دکوراسیون خواهید شد که برای شما سخت و وقت گیر است اما نتیجه ی آن مثبت خواهد بود و خیالتان از این بابت راحت خواهد شد.

مرداد

متولدین عزیز مرداد، این هفته این احتمال وجود دارد که موضوعی که مدت ها از دیگران پنهان کرده بودید آشکار شود. هرچند شوکه خواهید شد اما شما از اول هم می دانستید که نمی توانید این حقیقت را مخفی نگه دارید. بهترین کار این است که اعتماد به نفس خود را حفظ کنید و در این باره صادقانه صحبت کنید. شما در وضعیتی قرار دارید که باید برای کارهایتان جدیت بیشتری از خود نشان دهید و برای روزهایتان برنامه دقیقی داشته باشید.

شهریور

متولدین عزیز شهریور، این هفته درگیر یک پروژه ی کاری یا تحصیلی هستید که برای شما و آینده اتان اهمیت زیادی دارد اما فعلا دغدغه هایی دارید که اجازه نمی دهد تمرکز کافی روی این مسئله داشته باشید. قبل از هر کاری، ذهنتان را از افکار پریشان و نا به سامان خالی کنید و کارهای نا تمام گذشته را تمام کنید تا بتوانید با خیال راحت به این پروژه رسیدگی کنید. در این هفته به یک دورهمی دوستانه دعوت می شوید که می تواند لحظات شادی را برای شما رقم بزند.

 

Ray Khadem | رضا خادم

مهر

متولدین عزیز مهر، تولدتان مبارک این هفته دوست دارید افکار منفی را از ذهنتان بیرون کنید و به آینده با دید مثبتی نگاه کنید. اما برخی افراد در اطراف شما قرار دارند؛ که به احساسات منفی شما دامن می زنند و ذهن شما را به سمت افکار مخرب می برند.
بهتر است از چنین افرادی دوری کنید و با کسانی رفت و آمد کنید که انرژی مثبت به شما منتقل می کنند و توانایی آن را دارند که به شما امید بدهند. این هفته بر روی مسائل مالی تان و مدیریت آن ها دقت بیشتری کنید!

آبان

متولدین عزیز آبان، این هفته بیشتر به امور شخصی و خانواده تان خواهید پرداخت. ممکن است سلامت جسمی شما یا یکی از اعضای خانواده با مشکلی رو به رو شود اما نگران نباشید و مراقبت بیشتری داشته باشید. در کارهایتان مشکلاتی پیش آمده است که دلیل آن کم کاری های گذشته شما بوده است. بهترین کار این است که با شخص با تجربه ای مشورت کنید و سعی کنید کم کاری های گذشته را تا حدی جبران کنید.

آذر

متولدین عزیز آذر، این هفته به یک سفر کوتاه خواهید رفت که برای اعضای خانواده و خودتان اهمیت زیادی دارد و می تواند در نهایت منجر به تغییرات زیادی در زندگیتان شود و این تغییرات تاثیر مثبتی بر روی شما خواهد گذاشت.
تغییراتی که در زندگیتان ایجاد شده است؛ می تواند شما را به سمت اهدافتان سوق دهد ولی لازمه ی آن این است که از تفریحاتتان کم کنید و جدیت بیشتری در تحصیل و کارتان از خود نشان دهید.

دی

متولدین عزیز دی، این هفته شما ایده های زیادی دارید که بعضی از آن ها می تواند شما را به سمت موفقیت سوق دهد پس بهتر است همه آن ها را در جایی یادداشت کنید و بر روی آن ها تحقیق و مطالعه انجام دهید تا با بررسی های بیشتر بتوانید به یک نتیجه قابل قبول برسید. گاهی پیش می آید که حرف ها و نظرات خود را بدون فکر کردن به زبان می آورید و این اتفاق باعث می شود اطرافیانتان را ناراحت کنید.

بهمن

متولدین عزیز بهمن، این هفته، هفته تغییر و تحول است و شما تمایل زیادی دارید که در اطرافتان بخصوص محل زندگی‌تان تغییراتی ایجاد کنید اما این کار به تنهایی میسر نمی شود و باید از دیگر افراد خانواده برای اینکار کمک بگیرید. این هفته احتمال باید خودتان را برای برای شرکت در یک مراسم که اهمیت زیادی دارد حاضرکنید اما نگران نباشید زیرا همه چیز به بهترین نحو خود پیش خواهد رفت.

اسفند

متولدین عزیز اسفند، این هفته با شخصی آشنا می شوید که با او احساس راحتی زیادی دارید و می توانید لحظات خاطره انگیزی را در کنار هم سپری کنید اما بهتر است مواظب حرف هایی که می زنید باشید و حریم خصوصی خود را حفظ کنید. بعضی ها هم احتمالا دعوا و بگو مگویی خواهند داشت و این اتفاق آنها را غمگین و آشفته می کند که خوشبختانه موقتی است و خیلی زود با هم حل می شود.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا