فال هفته

فال هفتگی تهرانتو | هفته سوم نوامبر

فال قهوه

فروردین

متولدین عزیز فروردین ، شما ذاتا با برنامه ریزی در کارها موافق نیستید چون تصور می کنید که با این کار تحت فشار قرار گیرید ولی یادتان باشد که انسان های موفق در زندگی برای خود برنامه و هدف از پیش تعیین شده ای دارند و قبل از شروع هرکاری دقیقا می دانند چه می خواهند. از خودتان سوال کنید که در زندگی به دنبال چه هستید و برای بدست آوردن آن با برنامه ریزی کرده و انرژی لازم را اختصاص دهید.

اردیبهشت

متولدین عزیز اردیبهشت، قدرت تاثیر خود را هرگز دست کم نگیرید. توانایی شما در کنترل امور زبانزد همه است. می توانید از این قدرت خدادادی به بهترین صورت استفاده کنید البته به شرطی که اعتماد به نفس تان را حفظ کنید و به توانایی های خود ایمان داشته باشید اما یادتان باشد که موفقیت زمانی به دست می آید که در هر کاری تعادل را حفظ کنید.

خرداد

متولدین عزیز خرداد، به خاطر شخصیت تان از ارتباط با دیگران کناره گیری می کنید اما به خاطر داشته باشید که تنهایی راه حل مناسبی برای شما نیست. یادتان باشد که داشتن کینه و نفرت فقط به خود شما آسیب می رساند.قدر دوستی های واقعی را بدانید. دیگران را دوست داشته باشید و به آن ها احترام بگذارید. بلند شوید و با صدای بلند بگویید تا زمانی که من تغییر نکنم دنیای بیرون من هم تغییر نخواهد کرد..

تیر

متولدین عزیز تیر، شما همیشه به دنبال پذیرش دیگران هستید و به همین خاطر همه تلا ش تان را به راضی نگه داشتن انسان های اطراف شان معطوف می کنید. دست از این کار بردارید یادتان باشد که هرگز نمی شود همه آدم ها را راضی نگه داشت. آرامش تان را حفظ کنید و به خاطر داشته باشیدکه توانایی های شما بیش از آن چیزی است که تصور می کنید.

مرداد

متولدین عزیز مرداد، در محیط کارتان استرس زیادی را حس می کنید و دائم در حال انتقاد دیگران هستید اما به خاطر داشته باشید که نخستین گام برای بهتر کردن امور تغییر خودتان است. تغییر را از خودتان شروع کنید. انجام دادن کارهای روزانه باعث شده که اوضاع زندگی تان حالت تکراری و کسل کننده به خودش بگیرد و این موضوع در روحیه شما تاثیر منفی خواهد گذاشت. اگراز انجام دادن کاری لذت نبرید نمی توانید انتظار نتیجه خوبی را داشته باشید. بهتر است که سعی کنید که در هر کاری بهترین باشید.

شهریور

متولدین عزیز شهریور، هرچند علاقه به کار و تلاش جزو ویژگی های جدا نشدنی متولدین شما است اما به خاطر داشته باشید که تعادل بین کار و زندگی نتیجه خوبی برای تان خواهد داشت. برای این کار هم برنامه داشته باشید. رویاهای خودتان را خیلی جدی بگیرید و باور کنید که شما توانایی انجام هر کاری را دارید و به مرور زمان رویاهای تان به حقیقت می پیوندد.

 

Ray Khadem | رضا خادم

مهر

متولدین عزیز مهر، شما در هر موضوعی می توانید پیش بینی های درستی انجام دهید ولی قدری منفی باف هستید و این باعث می شود با وجود درایت و توانمندی تان در بعضی اوقات روی حرف تان حساب نکنند. بهتر از آنچه را که از دست داده اید به دست خواهید آورد اما به خاطر داشته باشید که باید قدری مثبت اندیشی را چاشنی کار کنید چون نتیجه شگفت انگیزی را برای شما به دنبال خواهد داشت.

آبان

متولدین عزیز آبان، تولدتان مبارک دیگر زمان آن رسیده که دست به کار شوید و آنچه را که به آن اعتقاد دارید به مرحله عمل بگذارید. هرگز نترسید و برای آنچه لایق آن هستید مبارزه کنید. وقتی چیزی را طلب می کنید آن را با عشق و علاقه بخواهید و انرژی منفی را از خود دور کنید. از خودتان بپرسید در زندگی به دنبال چه هستید، جواب این سوال همان راهی است که باید برایش انرژی بگذارید.

آذر

متولدین عزیز آذر، تولدتان مبارک در مقابل ایده های مخالف دیگران بسیار سرسختانه مقاومت می کنید. قدری انعطاف پذیری باعث برقراری تعادل در زندگی تان خواهد شد و شخصیت شما را جالب تر نشان خواهد داد. سعی کنید با انرژی مثبت همه توان تان را روی کار متمرکز کنید و فقط به پایانی خوش فکر کنید. دیگر زمان آن رسیده که تغییری بزرگ را در زندگی تان به وجود بیاورید و به جملاتی مانند تو نمی توانی یا محال است توجه نکنید.

دی

متولدین عزیز دی،شما قلب بسیار مهربانی دارید. دست از غرورتان بردارید و درون مهربان و سخاوتمندتان را برای دیگران آشکار کنید. از دیدگاه خودتان به زندگی نگاه کنید و به ندای درون تان گوش دهید چون بهترین راهنمای شماست. از موفقیت هایتان خوشحال باشید و لذت ببرید. یادتان باشد که شما همان چیزی را می بینید و به همان چیزی دست پیدا می کنید که در ذهن تان نسبت به آن به باور رسیده اید.

بهمن

متولدین عزیز بهمن، قدری بیشتر به خودتان توجه کنید. یک سفر میتواند به بازگرداندن انرژی تان کمک کند. خبرهای خوش هرگز غیرمنتظره به سمت شما نمی آید بلکه این شما هستید که با خواستن می توانید نتایج خوب را به سمت خود بکشانید. در زندگی شخصی تان مسائلی وجود دارد که حل نشده باقی مانده است. در این شرایط هیچ چیزی جز اصلاح آن ها برای شما در اولویت نخواهند بود. زمان را از دست ندهید.

اسفند

متولدین عزیز اسفند، این هفته خبر خوبی بدست تان می‌رسد که یادآور روزهای خوش، قدیم و خاطره انگیز خواهد بود. خوشبختانه همه شما از زندگی خوب و قابل قبولی برخوردارید و روز به روز موفق تر هستید پس قدر زندگیتان را بدانید و شکرگزار خدا باشید. با این کار هیچکس نمی‌تواند به شما آسیب بزند.

 

روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا