فال هفته

فال هفته | هفته چهارم فوریه | هفته دوم اسفند

فال قهوه

 

فروردین

متولدین عزیز فروردین، این هفته باید در رابطه با کارهایی که می خواهید انجام دهید بیشتر فکر کنید. شاید لازم باشد برخی از آنها را متوقف کرده و برای برخی دیگر وقت بیشتری بگذارید. برای موفقیت بیشتر می توانید نظر دوستانتان را هم بپرسید و در نهایت تصمیم بگیرید. آخر هفته بد نیست با دوستی صمیمی که روزهای خوبی با هم داشتید قرار گردش بگذارید ولی قبل از رفتن وضعیت هوا را بررسی کنید.

اردیبهشت

متولدین عزیز اردیبهشت، این هفته شما باید در راهی که انتخاب کردید مصمم تر باشید چون به نظر می آید برخی افراد می خواهند شما را دچار شک و تردید کنند به حرفهای آنها توجه نکنید چون شما خوب می دانید چه راهی را باید انتخاب کنید، هر چه سریع تر خود را از این وضعیت نجات دهید. اگر در زمان کار از تمام نیروی خود بهره بگیرید موفق تر می شوید.

خرداد

متولدین عزیز خرداد، این هفته برای رسیدن به اهداف تان باید بیشتر تلاش کنید. هر کاری را سروقت انجام دهید و به فردا موکول نکنید بخصوص وقتی می دانید زمان برای انجام کارهایتان حرف اول را می زند. با دقت در این مسائل مطمئن باشید که در هرکاری موفق می شوید. از ریسک کردن نترسید، برای رسیدن به جایی که می خواهید باید ریسک کنید.

تیر

متولدین عزیز تیر، این هفته به آنچه می خواهید دست خواهید یافت، البته هیچ کاری بدون رنج و زحمت به نتیجه نخواهد رسید. خودتان را برای روزهای خوب آماده کنید. اگر فکر می کنید وقت کمی را به خانواده بخصوص پدر و مادرتان اختصاص داده اید باید این هفته آنرا جبران کنید. لازم نیست حتما پیش آنها باشید آنها با یک تماس تلفنی هم شاد می شوند.

مرداد

متولدین عزیز مرداد، این هفته در انجام آنچه که به عهده شما گذاشته شده بخوبی برمی آیید و در نتیجه در میان جمعی که هستید ارج و قرب بالایی پیدا می کنید. در مجموع بخت با شماست! شاد و شاکر باشید که جور و جفا از بین رفته و جای آن مهر و وفا آمده است. شما قاطعانه قادر به هر کاری هستید، گره ها از کارتان باز می شود و شادی به سراغ تان می آید.

شهریور

متولدین عزیز شهریور، این هفته باید بیش از همیشه امیدوار باشید. به هیچ چیز جز کارتان فکر نکنید و نگذارید مشکلات شما را ناامید کنند. اگر دچار مشکل مالی هستید ناراحت نباشید چون بزودی برطرف می شود و طولانی نیست و احتمالا ازجایی که اصلا انتظار ندارید پول خوبی برایتان می رسد. البته قبل از هر کاری باید بدهی هایتان را بپردازید.

 

Ray Khadem | رضا خادم

مهر

متولدین عزیز مهر، این هفته باید بیش از همیشه به آرزوهای دست یافتنی و آینده تان فکر کنید. سعی کنید در رابطه با اهداف و آرزوهایتان واقع بین باشید و رویاپردازی نکنید. بزودی در موقعیت خوبی قرار می گیرد و حداقل یکی از آرزوهایتان برآورده می شود. مراقب موقعیت تان باشید. هوا و هوس را از خود دور کنید و متناسب با شخصیتتان رفتار کنید.

آبان

متولدین عزیز آبان، این هفته در بین اهل خانه بسیار عزیز هستید. از لحاظ کاری نیز شما شایسته موقعیت بهتری هستید بنابراین باید تلاش کنید تا به جایگاهی که شایستگی اش را دارید برسید. افکارتان را از مسائل نامربوط و ناامیدکننده پاک کنید و بدانید به نتیجه می رسید. اگر کسی از شما کمک خواست به او کمک کنید ولی خودتان درگیر کار او نشوید. بگذارید خودش برای کارش تصمیم بگیرد.

آذر

متولدین عزیز آذر، این هفته وقت آن است که مشکلی را که با یک دوست دارید یکبار دیگر مرور کرده، مشکل اصلی را دریافته و تمام کنید تا هم شما و هم او راحت شوید. کدورت برای هیچ کدامتان خوب نیست. البته احتمالا او هم از شرایط موجود ناراحت است و شاید درصدد رفع کدورت باشد، ولی برنده کسی است که پیشنهاد می دهد و پیش قدم می شود.

دی

متولدین عزیز دی، این هفته اگر فکر می کنید از نظر روحی یا جسمی خسته اید باید به خودتان استراحت بدهید. در صورت امکان به کارهای معنوی بپردازید چون این امر می تواند نقطه عطفی در زندگی تان باشد. احتمالا به شما پیشنهاد کاری خوبی خواهد شد. برای اینکه در این مسئولیت موفقیت داشته باشید دیگران را هم در آن دخیل کنید.

بهمن

متولدین عزیز بهمن، این هفته اگر دوستان و اطرافیانتان شما را نصیحت کردند ناراحت نشوید و هرگونه اندیشه و افکار نادرست را از خودتان دور کنید. مطمئن باشید کسی که تلاش کرده مسلما موفق خواهد شد. حواستان به خانواده تان باشد آنها هم به شما نیاز دارند. حس ششم شما قوی است ولی نباید موجب نگرانی شما شود.

اسفند

متولدین عزیز اسفند، تولدتان مبارک این هفته باید در کارتان درایت بیشتری داشته باشید تا اداره امور را بدست گیرید. کارهای نیمه تمام زیادی دارید که باید تمام کنید. هرچقدر لازم است برای آنها وقت بگذارید تا این کارها تمام شود. اگر لازم بود از دیگران هم کمک بگیرید. اگر این هفته برای این کارهای اقدام نکنید شاید دیگر فرصتی برای آنها نباشد.

فال هفته | طالع بینی | فال

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا