کانادا

از هر ۴ کانادایی انگلیسی زبان ، یک نفر از خدمات تلویزیونی استفاده نمی کند

بر اساس جدیدترین نظرسنجی ها،  از هر ۴ کانادایی انگلیسی زبان یک نفر یا بطور کل از خدمات تلویزیونی استفاده نمی کند و یا استفاده از این خدمات را قطع کرده و هزینه های متداول آن را نیز نمی پردازد حال آنکه حداقل نیمی از آنها از کاربر Netflix هستند.

به گزارش تهرانتو به نقل از سی تی وی، بر اساس این نظرسنجی که بصورت تلفنی از حدود ۴۱۵۶ کانادایی توسط شرکت Forum Research اخذ شده است ۷۳درصد از پاسخ دهندگان بین ۲۷ سپتامبر تا ۸ دسامبر ۲۰۱۷، یک مورد اشتراک تلویزیون داشته اند در حالیکه در مدت زمان مشابه در سال ۲۰۱۶، ۷۸ درصد پاسخ دهندگان دارای این شرایط بوده اند.

Jenny Meadows مسئول خدمات مشتریان MTM می گوید: این نظرسنجی می گوید که رسانه های ما در حال تغییر هستند.

این گزارش همچنین با تمرکز روی کاربران دیجیتال که تلویزیون را از طریق TV My Way viewers می بینند نشان می دهد که ۱۴درصد از کانادایی ها (صرف نظر از ۶درصدی که بطور کل تلویزیون و فیلم تماشا نمی کنند) تمام برنامه های تلویزیونی و فیلم های مورد علاقه شان را از طریق اینترنت می بینند.

بیشتر کابران TV My Way جوانان بین ۱۸ تا ۳۴ سال و علاقمندان به رسانه های اجتماعی، گوش دادن موزیک و پادکست آن لاین هستند و حتی از موبایلشان نیز برای تماشای فیلم استفاده می کنند.

مشاهده بیشتر

یک دیدگاه

  1. سلام نمی دونم با این وضعیت دلار چیکار می کنید
    اما یک پیشنهاد دارم. به راحتی میتونی با کامپیوتر خونگی
    دلار به روش بیت کوین در بیاری، تقریبا روزی ۲ دلار میشه
    باید فقط باید نرم افزار ماین بیت
    کوین رو نصب کنی تا بتونی روزی ۲ دلار راحت در بیاری
    با این قیمت دلار واقعا صرف دار
    لینک
    http://bit.ly/justfriend

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا