جدیدترین اخبارجهان

در پی تصادف دو قطار مسافربری در جنوب انگلستان ۱۴ نفر مجروح شدند

تحقیقات در مورد تصادف دو قطار مسافربری در جنوب انگلستان که ۱۴ مجروح به‌جای گذاشت ادامه دارد

حادثه تصادف دو قطار مسافربری در جنوب انگلستان منجر به مجروحیت ۱۴ نفر شد

مقامات مسئول بریتانیایی روز دوشنبه درباره حادثه تصادف دو قطار مسافربری تحقیق می‌کردند که به مجروح شدن ۱۴ نفر منجر  ازجمله راننده قطار که به‌شدت آسیب‌دیده بود، منجر شد.

حادثه تصادف دو قطار مسافربری در جنوب انگلستان منجر به مجروحیت 14 نفر شد
حادثه تصادف دو قطار مسافربری در جنوب انگلستان منجر به مجروحیت ۱۴ نفر شد

روز یکشنبه واگن عقبی یکی از قطارها هنگام ورود به ایستگاهی در سالیسبری در جنوب انگلستان پس از «برخورد با جسمی [روی ریل]» از خط خارج شد. شبکه خطوط راه‌آهن گفت که این قطار هنگام خروج از ریل تمامی تابلوهای علائم موجود در این منطقه را تخریب کرد و سپس قطار دوم از مبدأ لندن با قطاری که از ریل خارج‌شده بود تصادف کرد.

تقریبا ۵۰ نیروی آتش‌نشانی به‌سرعت خود را به صحنه رساندن و در حدود ۱۰۰ نفر از مردم از صحنه حادثه تخلیه شدند. سیزده نفر از مردم به دلیل جراحت‌های جزئی در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفتند. حادثه تصادف

پلیس حمل‌ونقل بریتانیا گفت راننده یکی از قطارها که پس از تصادف در اتاقک راننده گیر افتاده بود متحمل جراحت‌های شدیدی [تغییردهنده زندگی] شده و با وضعیت تثبیت‌شده در بیمارستان بستری است.

مسافران و شاهدان توضیح دادند که هنگام وقوع حادثه تصادف صدای بلندی مثل صدای تندر شنیدند.

لوسی گرگوری (Lucy Gregory) از مسافرین گفت که «یک ضربه سنگین، و سپس روی میز افتادم و میز از دیوار کنده شد.» «آنها [آتش‌نشانان] پنجره‌ها را شکستند و ما خارج شدیم … حالا در امان هستیم، اما واقعاً ترسناک بود.»

یکی از ساکنین به نام تیمار ولاکات (Tamar Vellacott) که همراه فرزندان خود در حال قدم زدن در اطراف بود به گزارشگران گفت که یک «صدای بلند و غرش مانند شبیه تندر شنیده که به خطوط راه‌آهن کوبیده شده» است.

مارتین فروبیشر (Martin Frobisher) مدیر ایمنی و مهندسی شبکه قطار گفت که هنوز خیلی زود است که در مورد علت حادثه گمانه‌زنی کنیم. دفتر نخست‌وزیر بوریس جانسون گفت که دولت همواره تلاش می‌کند تا تضمین کند که شبکه قطار بریتانیا «یکی از ایمن‌ترین [شبکه‌ها] در جهان» باقی می‌ماند.

مقامات مسئول اعلام کردند که اغلب خطوط راه‌آهن به سمت سالیسبری در روز دوشنبه مسدود باقی ماندند و اختلالات تا پایان هفته ادامه پیدا خواهد کرد.

حوادث انگلیس    حوادث انگلیس      حوادث انگلیس      حوادث انگلیس

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا