جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

۱۳ شرکت کریپتو دیگر نیز از درخواست مجوز در انگلستان انصراف دادند

۱۳ شرکت کریپتو دیگر نیز از درخواست مجوز در انگلستان انصراف دادند

۱۳ شرکت کریپتو دیگر نیز از درخواست مجوز در انگلستان انصراف دادند

به نظر می‌رسد کسب‌وکارهای داخلی و بین‌المللی کریپتو در انگلستان قادر به برآوردن مطالبات سخت‌گیرانه تنظیم‌شده توسط سازمان‌های نظارت مالی این کشور نیستند. ۱۳ شرکت کریپتو دیگر نیز از درخواست مجوز در انگلستان انصراف دادند

13 شرکت کریپتو دیگر نیز از درخواست مجوز در انگلستان انصراف دادند
۱۳ شرکت کریپتو دیگر نیز از درخواست مجوز در انگلستان انصراف دادند

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

بنا بر گزارش‌ها، نظام صدور مجوز کریپتو در نهاد مرجع اقدامات مالی انگلستان (FCA) نشان داده است که برای کسب‌وکارهایی که به دنبال فعالیت در این کشور هستند بسیار طاقت‌فرسا و صعب‌الوصول است.

طبق گزارشی از رویترز که در روز سه‌شنبه منتشر شد تعداد کسب‌وکارهایی که از درخواست مجوز در انگلستان انصراف داده‌اند در ماه جون بیش از ۲۵% افزایش‌یافته است.

درواقع کوین تلگراف در اوایل این ماه گزارش داد که ۵۱ شرکت کریپتو درخواست ثبت‌شده قبلی خود برای ثبت در FCA را پس گرفته‌اند. رویترز به نقل از سخنگوی FCA گفت که ۱۳ شرکت دیگر نیز از فرآیند تائید صلاحیت این سازمان انصراف داده‌اند که تعداد کل انصراف‌ها را به ۶۴ می‌رساند.

از ژانویه ۲۰۲۰ سازمان FCA ناظر انطباق با قوانین ضد پول‌شویی در حوزه صنعت کریپتو کشور بوده است. این سازمان در همان زمان یک طرح ثبت شرکت با مهلت یک‌ساله برای کسب‌وکارهای کریپتوکارنسی به اجرا گذاشت.

با این‌حال سازمان FCA ناچار شد تا با توجه به تراکم درخواست‌ مجوزهای به تعویق افتاده یک نظام ثبت موقت ایجاد کند و گسترش دهد.

این دسته از شرکت‌ها با خروج از فرآیند صدور مجوز باید تمامی فعالیت‌های مرتبط با کریپتو خود را متوقف کنند یا در معرض ریسک جریمه‌های مالی و اقدامات قانونی FCA قرار خواهند گرفت.

با این‌ حال برخی از شرکت‌ها که تحت پوشش فرمان مبارزه با پول‌شویی AML این سازمان قرار ندارند ممکن است بتوانند به ارائه خدمات خود ادامه دهند.

در اوایل ماه جون سازمان FCA اخطاری در مورد ۱۱۱ شرکت کریپتو ثبت‌نشده در کشور برای مشتریان مستقر در انگلستان صادر کرد.

مجموعه درخواست‌های انصرافی در شرایطی مطرح می‌شود که بررسی‌های دقیق سازمان‌های نظارت بر تبادل کریپتو در میان چندین حوزه قضایی افزایش‌یافته است. سازمان FCA به‌تنهایی علیه برخی از پلتفرم‌های اصلی ازجمله بایننس اقدام کرده است.

علاوه بر انگلستان سازمان‌های نظارتی در ژاپن و انتاریو در کانادا نیز اخطاریه‌هایی برای بایننس صادر کرده‌اند. بنا بر گزارش‌ها این صرافی عظیم کریپتو در ماه می درخواست مجوز خود در انگلستان را پس گرفته است.

ازنظر یونی آسیا مدیرعامل ای‌تورو eToro مشارکت‌کنندگان در این صنعت باید چشم‌انتظار اقدامات نظارتی بیشتری از سازمان‌های دولتی باشند. با این‌ حال رئیس ای‌تورو به سازمان‌های نظارتی توصیه کرد که دانش و آگاهی خود از فضای کریپتوکارنسی را بهبود ببخشند و سیاست‌های اندکی متفاوت‌تر ارائه کنند.

صرافی ارز دیجیتال        صرافی ارز دیجیتال          صرافی ارز دیجیتال

 

صدور جواز        صدور جواز        صدور جواز

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا