جدیدترین اخبارکاناداکِبِک

فرانسوا لوگو به منظور جذب رأی دهندگان در قالب بودجه چک‌هایی را برای عموم مردم ارسال می‌کند

براساس بودجه ۲۳-۲۰۲۲ کبک دولت چک‌هایی را برای جبران اثرات تورم بر مالیات دهندگان آماده می‌کند

فرانسوا لوگو به منظور جذب رأی دهندگان در قالب بودجه چک‌هایی را برای عموم مردم ارسال می‌کند

بودجه نهایی دولت فرانسوا لوگو پیش از انتخابات در روز سه شنبه منتشر خواهد شد و به نظر می رسد به منظور جذب رأی دهندگان بیشتر برای CAQ در انتخابات بعدی طراحی شده است.

دولت در حال آماده کردن چک‌هایی برای ارسال به عموم مردم با هدف جبران اثر افزایش ناگهانی و قابل توجه تورم بر مالیات دهندگان است.

اریک جیرارد (Eric Girard) وزیر دارایی کبک در یک کنفرانس مطبوعاتی از پیش برنامه ریزی نشده در مقابل دفتر خود در کبک سیتی تایید کرد که بودجه او شامل یک کمک هزینه مالی تک موردی است که به طور ویژه برای جبران افزایش اخیر هزینه های زندگی طراحی شده است.

با این حال برخلاف رویکرد او در نوامبر گذشته که یک بودجه منقبض ارائه کرده بود کمک های مالی در لایحه بودجه جدید صرفا برای گروه های هدف بخصوص طراحی نشده و کل جمعیت را هدف قرار می دهد.

از پاییز گذشته مشخص بود که بازیابی اقتصادی کبک در ۲۰۲۱ قوی بوده است.

انتشار لایحه بودجه در روز سه شنبه این روند افزایشی را تایید خواهد کرد.

در زمانی که مالیات دهندگان به طور فزاینده نگران تورم فزاینده و از دست دادن خرید خود هستند، کبکی ها باید تا بعدازظهر سه شنبه منتظر بمانند تا ببینند این پول چگونه تخصیص داده می شود و دامنه “اقدامات کلی تر” اعلام شده چقدر خواهد بود.

اریک جیرارد درباره سند خود گفت که مشتاق است با ارائه یک چارچوب مالی محتاطانه، مدیریت مسئولانه و غیرحزبی مالیه عمومی را تضمین کند.

او اظهار داشت «ما در حال تصمیم گیری در راستای منافع کبک هستیم.»

فرانسوا لوگو به منظور جذب رأی دهندگان در قالب بودجه چک‌هایی را برای عموم مردم ارسال می‌کند
فرانسوا لوگو بمنظور جذب رأی دهندگان چک‌هایی را برای عموم مردم ارسال می‌کند

فرانسوا لوگو به منظور جذب رأی دهندگان در قالب بودجه چک‌هایی را برای عموم مردم ارسال می‌کند  اریک جیرارد وزیر دارایی اریک جیرارد وزیر دارایی اریک جیرارد وزیر دارایی انتخابات کبک انتخابات کبک انتخابات کبک دولت کبک دولت کبک

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا