انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

جزئیات جدیدی از حادثه چتربازی در اینیسفیل انتاریو که منجر به کشته شدن دانشجوی ۲۱ ساله گردید، منتشر شد

دانشجوی ۲۱ ساله چتربازی از تورنتو در حادثه اسکای دایوینگ در اینیسفیل کشته شد

حادثه اسکای دایوینگ (چتربازی) در اینیسفیل انتاریو منجر به کشته شدن دانشجوی دختر ۲۱ ساله شد

شرکت اسکای دایو تورنتو (SkyDive Toronto Inc) در اینیسفیل (Innisfil) جزئیات حادثه مرگباری را منتشر کرده، که منجر به مرگ تانیا پردازی مقدم، دختر۲۱ ساله تورنتویی شده است.

حادثه اسکای دایوینگ (چتربازی) در اینیسفیل انتاریو منجر به کشته شدن دانشجوی دختر 21 ساله شد
حادثه اسکای دایوینگ، چتربازی در اینیسفیل منجر به کشته شدن دانشجوی دختر شد

روز شنبه، ۲۷ آگوست، حدود ساعت ۵:۴۰ بعد از ظهر خدمات اورژانس به منطقه ۱۰ سایدروُد (Sideroad) و لاین ۴ (Line 4) فراخوانده شد. به گفته سرویس پلیس ساوت سیمکو، یک دختر جوان پس از پریدن از هواپیما به شدت مجروح شد. او به بیمارستان محلی منتقل گردید و در آنجا مرگ او اعلام شد.

اسکای دایو تورنتو در ۲۹ آگوست بیانیه ای صادر نمود و جزئیات بیشتری در مورد این حادثه ارائه کرد.

این شرکت که در شماره ۳۰۶۵ فورت لاین (۴th Line) در کوک‌استون (Cookstown) واقع شده، گفت که یک “دانشجوی انفرادی چتربازی” در اثر یک حادثه و در موقعیت اضطراری جان خود را از دست داده است.

در این بیانیه آمده است: «چترباز یک چتر اصلی که به سرعت در حال چرخش بود را در ارتفاع کم بدون زمان/ارتفاع لازم برای باد کردن چتر نجات رها کرد.

این جامپر اخیراً مورد استقبال جامعه چتربازان قرار گرفته بود و فقدانش در بین دوستان جدید چترباز، هم‌کلاسی‌هایش و اسکای دایو تورنتو به شدت احساس خواهد شد. تیم اسکای دایو تورنتو عمیقاً تحت تأثیر این حادثه قرار گرفته اند زیرا آنها برنامه آموزشی دانش آموزان خود را برای بیش از ۵۰ سال ترتیب می‌دهند.

پلیس با همکاری اداره کل پزشکی قانونی در حال بررسی این حادثه است.

تیم اسکای‌دایو تورنتو در حال همکاری با پلیس برای تحقیقات در این زمینه هستند.

حادثه اسکای دایوینگ (چتربازی) در اینیسفیل انتاریو منجربه کشته شدن دانشجوی دختر ۲۱ ساله شد  مرگ چترباز در اسکای دایوینگ آسمان مرگ چترباز در اسکای دایوینگ آسمان  مرگ چترباز در اسکای دایوینگ آسمان  مرگ چترباز در اسکای دایوینگ آسمان  تانیا پردازی مقدم    تانیا پردازی مقدم  تانیا پردازی مقدم

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا