بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

صنف لبنیات بریتیش کلمبیا اعلام کرد ۵۰۰ رأس گاو به دلیل سیل در ابوتسفورد تلف شدند

تا کنون بیش از ۲۰،۰۰۰ قطعه مرغ و ۵۰۰ رأس گاو در سیل ابوتسفورد تلف شده اند

صنف لبنیات بریتیش کلمبیا اعلام کرد ۵۰۰ رأس گاو به دلیل سیل در ابوتسفورد تلف شدند

صنف لبنیات بریتیش کلمبیا می گوید که ارزیابی های مقدماتی نشان داده است که ۵۰۰ رأس گاو به علت سیل در ابوتسفورد و منطقه یَروو (Yarrow) تلف شده اند.

اما این سازمان در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرده است که رقم اعلام شده ممکن است افزایش یابد.

در بیانیه مطبوعاتی گفته شده «احتمال دارد در صورت وقوع سیل های بیشتر یا لزوم یوتانایز برخی از حیوانات به دلیل مشکلات سلامتی ایجاد شده در اثر سیل شمار دام های تلف شده افزایش یابد.»

برآورد می شود که از میان تقریباً ۲۳،۰۰۰ رأس دام موجود در منطقه ۶،۰۰۰ دام به خارج از منطقه سیل‌زده و به سایر مزارع منتقل شده باشند. صنفلبنیات بریتیش کلمبیا اعلام کرد ۵۰۰ رأس گاو به دلیل سیل در ابوتسفورد تلف شدند

صنف لبنیات بریتیش کلمبیا اعلام کرد 500 رأس گاو به دلیل سیل در ابوتسفورد تلف شدند
صنف لبنیات بریتیش کلمبیا اعلام کرد ۵۰۰ رأس گاو به دلیل سیل در ابوتسفورد تلف شدند

صنف‌لبنیات بریتیش کلمبیا گفت که در حدود ۱۶،۰۰۰ رأس دام در مزارع خود باقی مانده اند.

هولگر شویکتنبرگ (Holger Schwichtenberg) رئیس صنف‌لبنیات بریتیش کلمبیا گفت «با وجود این که از دست رفتن حتی تنها یک گاو در بلایای طبیعی دلخراش است، به خاطر تلاش خستگی ناپذیر کشاورزان، خانواده های آنها و داوطلبان است که تعداد بسیاری از دام ها نجات داده شدند و تعداد از دست رفته ها بسیار اندک است.»

شویکتنبرگ علاوه بر ریاست صنف‌لبنیات بریتیش کلمبیا در آگاسیز (Agassiz) مشغول دام پروری است و دام های مزارع سیل زده را در مزرعه خود جای داده است.

صنف لبنیات بریتیش کلمبیا گفت که در حال همکاری با استان، شرکت‌های حمل و نقل، کشاورزان و داوطلبان برای تأمین محل نگهداری، خوراک و آب برای این حیوانات است.

مسئولان استانی گفتند که هفته گذشته هزاران حیوان به دلیل سیل در بریتیش کلمبیا کشته شده اند. یکی از مرغ داران گفت که ۲۰،۰۰۰ قطعه مرغ از دست داده است. 

در همین اثنا صنف لبنیات بریتیش کلمبیا می گوید که ۸۰ درصد از شیر تولید شده در مزارع بریتیش کلمبیا در حال حاضر برای فرآوری برداشت شده است. شیر تولیدی در اکاناگان (Okanagan) و کوتنیس (Kootenays) به دلیل مسدود بودن بزرگراه ها به طور موقت برای فرآوری به آلبرتا ارسال شده است.

اخبار ونکوور    اخبار کانادا لبنیات کانادا    اخبار ونکوور  لبنیات کانادا  اخبار کانادا   لبنیات کانادا  اخبار ونکوور  لبنیات کانادا  اخبار کانادا  لبنیات کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا