بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

جسد پنجمین قربانی حادثه سقوط جرثقیل در شهر کلونا بریتیش کلمبیا پیدا شد

پنجمین جسد در محل سقوط جرثقیل در کلونا، بریتیش کلمبیا پیدا شد

جسد پنجمین قربانی حادثه سقوط جرثقیل در شهر کلونا بریتیش کلمبیا پیدا شد

گروهی از متخصصان پنجمین جسد را از صحنه سقوط جرثقیل در کلونا، بریتیش کلمبیا پیدا کرده اند. جسد پنجمین قربانی حادثه سقوط جرثقیل در شهر کلونا بریتیش کلمبیا پیدا شد

به گزارش تهرانتو نیوز؛

سخنگوی کار گروه ویژه ۱ کانادا که متشکل از آتش نشانان، امدادرسانان و مهندسان می باشند، اظهار داشت که جسد در اوایل صبح چهارشنبه پیدا شد.

صبح روز دوشنبه هنگام پیاده کردن جرثقیل که چسبیده به ساختمانی چندطبقه بود، پنج نفر به دلیل سقوط آن جان خود را از دست دادند.

معاون رئیس دیو بون (Dave Boone)، مدیر کار گروه ویژه ۱ کانادا گفت: «هنگامی که به محل رسیدیم، با مهندس فروریزش سازه که از پیش در محل حاضر بود و همچنین مهندس شرکت جرثقیل ملاقات کردیم و از نظراتشان تا آنجا که خطری ما را تهدید می‌کرد، بهره بردیم.»

او توضیح داد: «البته که ما ارزیابی خود را نیز انجام می‌دهیم … و با مهندس سازه خود صحبت می‌کنیم. این عملیات با توجه به بار ناامنی که در بالای ساختمان و قربانی باقی مانده بود، کاملاً پیچیده بود. گروه برای پایین آوردن ایمن بار، طرحی را ارائه دادند. اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم، قادر خواهیم بود مقداری از آوار را از روی قربانی برداریم و پنجمین قربانی را خارج کنیم.»

مقامات هیچ یک از این پنج تن را شناسایی نکرده‌اند، اما مانتیز (Mounties) گفت که چهار نفرشان در حال کار در محل ساختمان‌سازی بوده‌اند. نفر پنجم که جسدش زیر آوار دفن شده بود، در ساختمان نزدیک به محل حادثه مشغول کار بود که بخشی از جرثقیل بر روی او سقوط کرد.

یکی از جان‌باختگان، جارد زوک ۳۲ ساله بود که برای کار به عنوان اپراتور جرثقیل، از ادمونتون نقل مکان کرده بود. والدین او روز سه شنبه، هنگام بازدید از محل حادثه گفتند که زوک عاشق کارش بود. جسد پنجمین قربانی حادثه سقوط جرثقیل در شهر کلونا بریتیش کلمبیا پیدا شد

جسد پنجمین قربانی حادثه سقوط جرثقیل در شهر کلونا بریتیش کلمبیا پیدا شد
جسد پنجمین قربانی حادثه سقوط جرثقیل در شهر کلونا بریتیش کلمبیا پیدا شد

دو نفر دیگر در یک جمع‌آوری کمک مالی آنلاین با نام‌های پاتریک و اریک استمر که برادرند، شناسایی شدند. تجارت خانوادگی آنها با نام استمر کانستراکشن نیز در ساخت برج بروکلین در مرکز شهر کلونا نقش داشته است.

دکل جرثقیل تا بالای برج رفته بود که اگر ساخت آن به اتمام رسیده بود، ۲۵ طبقه می‌شد. زمانی که برج خراب شد، به ساختمان‌های زیرین نیز آسیب رساند.

نفر ششمی هم در این حادثه زخمی شد و برای درمان به بیمارستان منتقل شد. طبق گفته پلیس سلطنتی کانادا جراحات وی خیلی وخیم نیست.

هنوز مشخص نیست که علت سقوط چه بوده و هر دو واحد پلیس {پلیس محلی و پلیس سلطنتی کانادا} و مقامات با همکاری ورک‌سیف‌بی‌سی {هیئت جبران خسارت کارگران استان} در حال انجام تحقیقات هستند.

پس از سقوط جرثقیل، وضعیت اضطراری محلی برقرار شد که طبق اعلام پلیس سلطنتی کانادا پس از برقراری امنیت این وضعیت برداشته خواهد شد.

در آن زمان به افراد آسیب دیده اجازه ورود داده می‌شود تا بتوانند به اتومبیل و یا هر چیز دیگری که در منطقه جا مانده دسترسی پیدا کنند.

 

اخبار ونکوور    حوادث ونکوور       اخبار ونکوور    حوادث ونکوور       اخبار ونکوور      حوادث ونکوور      اخبار ونکوور    حوادث ونکوور

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا