ایرانجدیدترین اخبار

کرونا در ایران: ۶۳ بیمار کرونایی دیگر در ایران جان باختند

کووید-۱۹ جان ۶۳ ایرانی دیگر را گرفت 

کرونا در ایران: ۶۳ بیمار کرونایی دیگر در ایران جان باختند

طی ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ بیمار کرونایی در ایران جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۱۴۲ هزار و ۴۶۱ نفر رسید.

تعداد بیماران کرونایی در ایران نیز بر اساس معیارهای قطعی به ۵۴۷۷ نفر افزایش یافته که از این میان ۹۹۹ نفر بستری شده اند.

در حال حاضر ۱۳۰ شهرستان ایران در وضعیت قرمز، ۱۲۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵ شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

براساس این گزارش‌ در حال حاضر موج هفتم کووید۱۹ در ایران ادامه دارد و زیرسویه‌های اومیکرون همچنان غالب هستند.

وضعیت واکسن کووید۱۹ در ایران

تا کنون ۶۴ میلیون و ۸۲۱ هزار و ۳۱۶ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۱۹۲ هزار و ۲۸۷ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۶۹۸ نفر دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در ایران به ۱۵۳ میلیون و ۳۲۲ هزار و ۳۰۱ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۶ هزار و ۶۰۸ دُز واکسن کرونا در ایران تزریق شده است.

طی ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ بیمار کووید-۱۹ در ایران جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۱۴۲ هزار و ۴۶۱ نفر رسید. تعداد بیماران کووید-۱۹ در ایران نیز بر اساس معیارهای قطعی به ۵۴۷۷ نفر افزایش یافته که از این میان ۹۹۹ نفر بستری شده اند. در حال حاضر ۱۳۰ شهرستان ایران در وضعیت قرمز، ۱۲۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵ شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند. براساس این گزارش‌ در حال حاضر موج هفتم کووید۱۹ در ایران ادامه دارد و زیرسویه‌های اومیکرون همچنان غالب هستند. تا کنون ۶۴ میلیون و ۸۲۱ هزار و ۳۱۶ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۱۹۲ هزار و ۲۸۷ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۶۹۸ نفر دُز سوم و بالاتر واکسن کووید-۱۹ را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده کووید۱۹ در ایران به ۱۵۳ میلیون و ۳۲۲ هزار و ۳۰۱ دُز رسید. در شبانه روز گذشته ۶ هزار و ۶۰۸ دُز واکسن کووید۱۹ در ایران تزریق شده است.

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا