انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

ایرلاین ها و فرودگاه پیرسون از دولت خواستند که الزامات تست گیری اجباری هنگام ورود را حذف کند

بزرگترین ایرلاین ها و فرودگاه پیرسون از دولت می خواهند که ظرفیت تست گیری مسافران ورود به فرودگاه را به مردم داخل کشور اختصاص دهد

ایرلاین ها و فرودگاه پیرسون از دولت خواستند که الزامات تست گیری اجباری هنگام ورود را حذف کند

بزرگترین ایرلاین های کانادا و پرترافیک ترین فرودگاه کشور از دولت فدرال می خواهند که قوانین خود در مورد الزام تست گیری اجباری کووید-۱۹ در هنگام ورود به کشور را حذف کند.

ایرلاین ها و فرودگاه پیرسون از دولت خواستند که الزامات تست گیری اجباری هنگام ورود را حذف کند
ایرلاین ها و فرودگاه پیرسون از دولت خواستند تست گیری اجباری هنگام ورود را حذف کند

ایر کانادا، وست جت و فرودگاه تورنتو پیرسون در نامه ای به دولت فدرال و دولت انتاریو خواستار انتقال ظرفیت تست گیری از فرودگاه ها به داخل کشور شدند.

همزمان با افزایش شدید موارد کووید-۱۹ در هفته های اخیر بسیاری از استان ها تصمیم گرفته اند که تست گیری موکلولی PCR را صرفا به افرادی محدود کنند که در صورت ابتلا به کووید-۱۹ دارای ریسک بالای بستری در بیمارستان هستند یا در محیط هایی کار و زندگی می کنند که ویروس می تواند به سرعت شیوع پیدا کند.

مسافرانی که وارد کانادا می شوند باید یک تست مولکولی کووید-۱۹ با نتیجه منفی داشته باشند که پیش از رسیدن به کانادا انجام شده باشد. پس از ورود به کانادا تمام مسافران از هر کشوری به غیر از ایالات متحده آمریکا دوباره تست می شوند و باید تا هنگام دریافت نتیجه تست خود در قرنطینه بمانند.

مسافرانی که از ایالات متحده وارد می شوند نیز به طور تصادفی تست می شوند.

ایرلاین های کانادا و فرودگاه پیرسون تورنتو می گویند تست گیری از مسافران ورودی روش مطلوبی برای استفاده از منابع تست گیری محدود کانادا نیست. ایرلاین ها و فرودگاه پیرسون می گویند که درصد تست های مثبت افرادی که در هفته های اخیر وارد فرودگاه های کانادا شده اند بسیار پایینتر از نرخ مثبت شدن تست در داخل کشور است. 

ایر کانادا، وست جت و فرودگاه پیرسون از دولت می خواهند که به روال تست گیری تصادفی مسافران بین المللی در هنگام ورود به کشور بازگردد و قرنطینه را صرفا برای آن دسته از مسافران الزامی کند که از یک مبدا بین المللی وارد می شوند و آشکارا دارای علائم بیماری هستند یا نتیجه تست تصادفی آنها مثبت می شود.

ایرلاین ها و فرودگاه تورنتو می گویند کسانی که پس از منفی شدن نتیجه تستی که پیش از سفر به کانادا انجام داده اند اکنون هیچ گونه علائمی ندارند نباید ملزم به رعایت قرنطینه باشند. تست کووید در فرودگاه    تست کووید در فرودگاه

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا