جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

الکمی پی از قصد راه‌اندازی کارت کریپتو مجازی خود با پشتیبانی ویزا و مستر کارت خبر داد

الکمی پی، کارت های رمزنگاری مجازی با پشتیبانی ویزا و مسترکارت را راه اندازی کرد

الکمی پی از قصد راه‌اندازی کارت کریپتو مجازی خود با پشتیبانی ویزا و مستر کارت خبر داد

شرکت خدمات پرداخت کریپتو الکمی پی (Alchemy Pay) قصد دارد یک کارت مجازی متصل به کریپتو راه‌اندازی کند که روی شبکه پرداخت‌های ویزا (Visa) و مسترکارت (Mastercard) پذیرفته می‌شود. الکمی پی از قصد راه‌اندازی کارت کریپتو مجازی خود با پشتیبانی ویزا و مستر کارت خبر داد

الکمی پی از قصد راه‌اندازی کارت کریپتو مجازی خود با پشتیبانی ویزا و مستر کارت خبر داد
الکمی پی از قصد راه‌اندازی کارت کریپتو مجازی با پشتیبانی ویزا و مستر کارت خبر داد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

پلتفرم ترکیبی کریپتو-ارز سنتی آلکمی پی روز دوشنبه اعلام کرد که این شرکت یک کارت مجازی متصل به کریپتو راه‌اندازی می‌کند که از طریق آن می‌توان با بیش از ۴۰ کریپتوکارنسی قابل‌پذیرش ازجمله بیت کوین (BTC) پرداخت انجام داد.

این کارت‌های جدید از قابلیت اتصال به کیف پول‌های دیجیتال گوگل‌پی (Google Pay) و پی‌پل (PayPal) برخوردارند و می‌توانند روی شبکه‌های مسترکارت و ویزا و همچنین پلتفرم‌های پرطرفدار تجارت الکترونیکی همچون آمازون و ای‌-بی (eBay) پرداخت انجام دهند.

طبق اطلاعیه صادرشده شرکت آلکمی پی در حال حاضر مرحله توسعه محصول را کامل کرده و نسخه آزمایشی بتا را در چندین بازار کلیدی تست کرده است. انتظار می‌رود که این شرکت راه‌اندازی کامل محصول جدید خود را تا پایان سال ۲۰۲۱ و اوایل ۲۰۲۲ به انجام برساند.

الکمی پی (Alchemy Pay) گفت این طرح جدید در پاسخ به تقاضای رو به رشد برای تراکنش از طریق کارت‌های متصل به کریپتو راه‌اندازی شده است و امکان ارائه طیف کاملی از خدمات را برای کسب‌وکارهای کریپتو فراهم می‌کند و همچنین به سازمان‌های سنتی کمک می‌کند تا راه‌حل‌های مرتبط با کریپتو را به کار بگیرند. همان‌طور که قبلاً گزارش شده بود شرکت ویزا به‌تنهایی بیش از ۱ میلیارد دلار از کل کریپتو خرج شده در نیمه اول سال ۲۰۲۱ را پردازش کرده است.

خبر راه‌اندازی کارت جدید به فاصله کمی پس از خبر همکاری الکمی پی با بایننس منتشر شد که بزرگ‌ترین صرافی کریپتو ازلحاظ حجم معاملات است.

بایننس به‌عنوان بخشی از ادغام با الکمی پی خدمات پرداخت کریپتو را در ۱۸ کشور جهان در اختیار فروشندگان و بازرگانان وابسته به شرکای الکمی پی از جمله شرکت تجارت الکترونیک بزرگ شاپی‌فای (Shopify)، شرکت تکنولوژی نرم‌افزاری آرکادیر (Arcadier)، شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت موبایلی کیو‌اف‌پی (QFPay) و سایر شرکا قرار می‌دهد.

این قابلیت جدید از طریق اپلیکیشن پرداخت‌های بایننس یعنی بایننس پی (Binance Pay) در دسترس قرار خواهد گرفت.

هر دو شرکت‌های ویزا و مسترکارت در طول یک سال گذشته به‌شدت و با تمام توان در حال ورود به صنعت کریپتوکارنسی بوده‌اند.

شرکت ویزا پس از اعلام ارائه قابلیت تطبیق پرداخت برای سکه استیبل‌کوین USD شرکت سیرکل (Circle) در اواخر ۲۰۲۰ بر تعهد خود مجدداً نسبت به پرداخت‌های کریپتو و تبادل پول سنتی به ازای کریپتوکارنسی تأکید کرد که به تمرکز ویژه این شرکت بر ادغام‌های مبتنی بر استیبل‌کوین اشاره داشت.

مسترکارت با شرکت سیرکل و شرکت بلاک‌چین پکسوس (Paxos) وارد همکاری شد تا امکان راه‌اندازی کارت‌های کریپتو را در سطح جهانی برای بانک‌ها و شرکت‌های کریپتو فراهم کند.

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا