ایرانجدیدترین اخبار

شکایت همه زنان یک روستا از شوهرانشان در همدان!

تمام زنان یک روستا در همدان از مردان معتاد شکایت کردند

شکایت همه زنان یک روستا از شوهران، پسران و دامادهای معتاد شان در همدان!

به گفته محمدعلی محمدی، فرماندار همدان، اخیرا تمام زنان یک روستا در این استان با تهیه طوماری علیه شوهران، پسران و دامادهای معتادشان نزد فرماندار شکایت کردند.

محمدعلی محمدی، فرماندار همدان: شکایت همه زنان یک روستا از شوهران، پسران و دامادهای معتاد شان در همدان!
محمدعلی محمدی، فرماندار همدان: شکایت همه زنان یک روستا از شوهران معتادشان

فرماندار همدان در رابطه با نوع مخدر مورد استفاده در بعضی روستاهای این منطقه گفت بیشتر مواد مخدر مصرفی از حالت سنتی به سمت صنعتی رفته است و بیشتر معتادان درگیر مصرف مواد صنعتی شده‌اند که عوارض بیشتر و بدتری نسبت به مواد سنتی دارد.

محمدی با اشاره به پیگیری این طومار از طریق بهزیستی و استانداری همدان اضافه کرد: در روز تاسوعا که من به این روستا رفته بودم و ماجرا را پیگیری کردم و متوجه شدم یک فرد خیر از چند ماه پیش اقداماتی را در راستای پاکسازی این روستا از معضل اعتیاد آغاز کرده است.

محمدی گفت این فرد خیر مکانی را برای نگهداری افراد معتاد در این روستا آماده کرده که برای افراد مبتلا به بیماری اعتیاد در این مکان، خدمات پزشکی، سم‌زدایی و مسائل مربوط به ترک اعتیاد انجام ‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه این مرکز هنوز تکمیل نشده است، افزود: طبق گفتگویی که با مسئول مرکز انجام شد، خواسته‌ها و کمبودها مطرح و برای کامل شدن این مجموعه از طرف فرمانداری شهر همدان قول‌ مساعدت به فرد خیر داده شد. البته تا همین مقدار راه‌اندازی این مرکز تا حدودی باعث ابراز رضایت بانوان روستا شده است.

او با اظهار تاسف از مصرف علنی مواد مخدر در این مناطق گقت: حتی عروسی‌هایی که در بیشتر روستاها گرفته می‌شود، اکثرا با مصرف مواد مخدر همراه هستند و این کار به یک رسم تبدیل شده است.

فرماندار همدان نبود اماکن تفریحی و اشتغال اهالی را در ترغیب مردم به مصرف مواد مخدر موثر دانست.

شکایت همه زنان یک روستا از شوهران، پسران و دامادهای معتاد شان در همدان!
شکایت همه زنان یک روستا از شوهران، پسران و دامادهای معتاد شان در همدان!

 

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا