جدیدترین اخبارجهانکریپتوکارنسی

شرکت اینترنتی آمازون به دنبال استخدام یک مدیر گروه ارز دیجیتال است

آمازون به دنبال استخدام مدیر گروه ارز دیجیتال است

شرکت اینترنتی آمازون به دنبال استخدام یک مدیر گروه ارز دیجیتال است

طبق آگهی استخدام آمازون، متقاضی‌ای موفق به دریافت این موقعیت شغلی میشود که در زمینه کریپتوکارنسی و ارزهای دیجیتال بانک مرکزی تجربه و تخصص داشته باشد. شرکت اینترنتی آمازون به دنبال استخدام یک مدیر گروه ارز دیجیتال است

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ شرکت اینترنتی آمازون استخدام مدیر گروه ارز دیجیتال 

شرکت اینترنتی عظیم آمازون {در راستای پیشبرد برنامه های خود} برای انتقال سیستم پرداخت‌های خود به عرصه کریپتو به دنبال یک مدیر پروداکت (Product Lead) برای گروه ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین است.

سخنگوی شرکت آمازون در مصاحبه‌ای گفت «نوآوری‌هایی که در حال رخ دادن در فضای کریپتوکارنسی هستند برای ما الهام‌بخش بوده‌اند و در حال بررسی چگونگی به‌کارگیری آن در آمازون هستیم.» «ما معتقدیم که آینده بر تکنولوژی‌های نوینی بنا خواهد شد که پرداخت‌های مدرن، سریع و ارزان را امکان‌پذیر می‌سازند و امیدواریم که بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن این آینده را برای مشتری آمازون به ارمغان بیاوریم.»

موقعیت شغلی در سیاتل، واش (Wash) قرار دارد و فرد استخدام‌شده در تیم پذیرش و تجربه پرداخت‌های آمازون مشغول به کار خواهد شد. طبق آگهی استخدام پست شده در وب‌سایت شرکت آمازون، این شرکت به دنبال «یک مدیر محصول باتجربه برای توسعه استراتژی ارز دیجیتال و بلاک‌چین آمازون و همین‌طور نقشه راه محصول» است.

در این آگهی آمده است «شما از دامنه تخصص خود در بلاک‌چین، دفتر کل توزیع‌شده، ارزهای دیجیتال بانک مرکزی و کریپتوکارنسی برای جمع‌آوری شواهد و حقایقی در حمایت از ضرورت توانمندی‌هایی که باید توسعه یابد، هدایت چشم‌انداز کلی و استراتژی محصول و به دست آوردن تعهد و همراهی رهبری سازمان و سرمایه‌گذاری برای توانمندی‌های جدید بهره‌برداری خواهید کرد.»

پس از آگهی‌های شغلی آمازون در ماه فوریه شایعات و صحبت‌هایی در مورد به‌اصطلاح سکه رمزنگاری آمازون مطرح بود که به ایجاد یک ارز دیجیتال در آینده نزدیک اشاره داشت. آمازون گفت به‌منظور «تسلط کامل بر چشم‌انداز و استراتژی برای ارز دیجیتال آمازون» متقاضی موفق به کسب این شغل باید «درک عمیقی از اکوسیستم دیجیتال / کریپتوکارنسی و تکنولوژی‌های مرتبط» داشته باشد. شرکت اینترنتی آمازون به دنبال استخدام یک مدیر گروه ارز دیجیتال است

شرکت اینترنتی آمازون به دنبال استخدام یک مدیر گروه ارز دیجیتال است
شرکت اینترنتی آمازون به دنبال استخدام یک مدیر گروه ارز دیجیتال است

اخبار کریپتو   جف بزوس و ارز دیجیتال  اخبار کریپتو     جف بزوس و ارز دیجیتال    اخبار کریپتو     جف بزوس و ارز دیجیتال

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا