جدیدترین اخبارجهان

آمازون مقررات مرخصی استعلاجی کووید خود را تغییر داد و الزام پوشیدن ماسک هنگام کار را لغو کرد

آمازون کار کردن بدون ماسک را مجاز و واکسیناسیون را برای دریافت حقوق در ایام مرخصی استعلاجی کووید الزامی می کند

آمازون مقررات مرخصی استعلاجی کووید خود را تغییر داد و الزام پوشیدن ماسک هنگام کار را لغو کرد

شرکت آمازون (Amazon.com Inc) روز پنجشنبه به کارکنان خود در انبارها و ساختمان های تدارکات خود اطلاع داد که اگر می‌خواهند از حقوق و دستمزد ایام مرخصی استعلاجی به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ برخوردار شوند باید تا ۱۸ مارس واکسیناسیون کامل خود را به شرکت گزارش کنند. آمازون مقررات مرخصی استعلاجی خود را تغییرداد و  پوشیدن ماسک هنگام کار را لغو کرد

آمازون مقررات مرخصی استعلاجی کووید خود را تغییر داد و الزام پوشیدن ماسک هنگام کار را لغو کرد
آمازون مقررات مرخصی استعلاجی خود را تغییر داد و پوشیدن ماسک هنگام کار را لغو کرد

طبق یک پیام ستادی که آمازون به اطلاع رویترز رساند این شرکت علاوه بر این اعلام کرده است که کارکنان عملیاتی کاملا واکسینه می توانند از روز جمعه طبق مقررات محلی بدون پوشیدن ماسک کار کنند.

شرکت خرده فروشی آنلاین آمازون دلیل به روزرسانی سیاست های خود را مرتبط با کاهش اخیر در موارد ابتلا به ویروس کرونا در سراسر ایالات متحده آمریکا، افزایش نرخ واکسیناسیون و دستورالعمل های صادر شده توسط کارشناسان پزشکی این شرکت و همینطور دستورالعمل های مقامات بهداشت عمومی دانست.

آمازون گفت که تغییر شرایط مرخصی استعلاجی همراه با حقوق برای کارکنانی که معافیت دینی یا پزشکی دریافت کرده اند، استثنا قائل نمی شود.

در پیام شرکت‌آمازون گفته شده «این [تغییرات] نشانه مثبتی است از اینکه می توانیم به مسیر عملیات عادی بازگردیم.»

آمازون دومین کارفرمای بزرگ امریکا است و تا ۳۱ دسامبر بیش از ۱.۶ میلیون نفر کارمند/کارگر تمام وقت و پاره وقت در سراسر جهان داشته است.

شرکت‌آمازون (Amazon.com Inc) روز پنجشنبه به کارکنان خود در انبارها و ساختمان های تدارکات خود اطلاع داد که اگر می‌خواهند از حقوق و دستمزد ایام مرخصی استعلاجی به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ برخوردار شوند باید تا ۱۸ مارس واکسیناسیون کامل خود را به شرکت گزارش کنند. شرکت خرده فروشی آنلاین آمازون دلیل به روزرسانی سیاست های خود را مرتبط با کاهش اخیر در موارد ابتلا به ویروس کرونا در سراسر ایالات متحده آمریکا، افزایش نرخ واکسیناسیون و دستورالعمل های صادر شده توسط کارشناسان پزشکی این شرکت و همینطور دستورالعمل های مقامات بهداشت عمومی دانست.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا