انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

سازمان هواشناسی برای جنوب انتاریو بارش سنگین برف از امشب و کاهش شدید دما پیش بینی کرد

یک بوران برف دیگر در راه رسیدن به جنوب انتاریو است/ آنچه باید در مورد زمان شروع این طوفان برف بدانید

سازمان هواشناسی کانادا برای جنوب انتاریو بارش سنگین برف از امشب و کاهش شدید دما پیش بینی کرد

جنوب انتاریو برای دور دیگری از بارش برف آماده می شود که انتظار می رود شرایط پرخطر سفر جاده ای در روز جمعه ایجاد کند. سازمان هواشناسی کانادا برای جنوب انتاریو بارش سنگین برف از امشب و کاهش شدید دما پیش بینی کرد

سازمان هواشناسی کانادا برای جنوب انتاریو بارش سنگین برف از امشب و کاهش شدید دما پیش بینی کرد
سازمان هواشناسی کانادا برای جنوب انتاریو بارش سنگین برف از امشب پیش بینی کرد

روز پنجشنبه سازمان هواشناسی کانادا در آستانه بارش سنگین برف که از امشب آغاز می شود و تا صبح جمعه ادامه خواهد داشت یک هشدار مسافرت در هوای زمستانی صادر کرد.

سازمان هواشناسی کانادا گفت «یک هوای متمرکز کم فشار در حال توسعه، [امشب تا صبح جمعه] توده ای از برف روی منطقه خواهد بارید.»

پیش‌بینی می شود که اغلب مناطق جنوب انتاریو شاهد بارش پنج تا ۱۰ سانتیمتر برف باشند. سازمان هواشناسی‌کانادا گفت که در برخی از بازه های زمانی ممکن است بارش برف شدید باشد.

توصیه آب و هوایی می گوید «رانندگان باید انتظار شرایط رانندگی زمستانی پرخطر را داشته باشند و برنامه های سفر خود را مطابق شرایط پیش بینی شده تنظیم کنند.» «بارش برف ممکن است تاثیر قابل ملاحظه ای بر ساعات اوج ترافیک در مناطق شهری داشته باشد.»

کورنوال (Cornwall)، تویید (Tweed)، و براکویل (Brockville) در حال حاضر تحت هشدار بارش برف قرار دارند که پیش بینی می‌شود تا بعد از ظهر جمعه در حدود ۱۵ سانتیمتر برف در این مناطق ببارد.

پیش‌بینی می شود که بارش برف تا بعد از ظهر جمعه به پایان برسد، اما هوا همچنان سرد باقی خواهد ماند. همچنین پیش‌بینی می شود جمعه دمای هوای تورنتو در طول شب به ۱۶ – درجه سانتیگراد برسد و تا صبح شنبه سرمای هوا در حدود ۲۲– درجه سانتیگراد احساس شود.

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا