جدیدترین اخبارجهان

گردشگران کانادایی به زودی می توانند دوباره به استرالیا، نیوزلند و فیلیپین سفر کنند

استرالیا، نیوزلند و فیلیپن آماده پذیرش مجدد گردشگران کانادایی هستند

گردشگران کانادایی به زودی می توانند دوباره به استرالیا، نیوزلند و فیلیپین سفر کنند

بسیاری از کشورها در طول پاندمی مرزهای خود را به روی گردشگران بستند، اما اکنون با واکسینه شدن تعداد بیشتری از مردم در سراسر جهان مجددا در حال پذیرش بازدیدکنندگان بین المللی از جمله کانادایی ها هستند.

گردشگران کانادایی به زودی می توانند دوباره به استرالیا، نیوزلند  و فیلیپین سفر کنند
گردشگران کانادایی میتوانند دوباره به استرالیا، نیوزلند و فیلیپین سفر کنند

وندی پارادایس (Wendy Paradis) که در انجمن آژانس های مسافرتی کانادا (ACTA) مشغول به کار است گفت «هر روزی که می گذرد تعداد بیشتری از کشورها محدودیت های خود را کاهش می دهند.»

مرزهای فیلیپین از مارس ۲۰۲۰ به روی گردشگران بسته بود و کلیفورد میلر (Clifford Miller) هنگامی که در دسامبر ۲۰۲۱ بلیطی برای دیدار با دوست دخترش در فیلیپین خرید از راه سختی این موضوع را فهمید.

پس از اینکه او بلیط را خرید به او گفته شد که مجاز به ورود به کشور [فیلیپین] نیست.

میلر گفت «از من پرسیدند که آیا با یک فیلیپینی ازدواج کرده ام یا آیا فرزندان فیلیپینی دارم. من گفتم «خیر، من فقط یک نامزد دارم،» و آنها گفتند «خب، ما در حال حاضر فقط به بستگان درجه یک اجازه ورود می دهیم.»

میلر از اینکه نمی توانست به فیلیپن برود شوکه شد و حتی هنگامی که به او گفته شد که پول بلیط خود را نمی تواند پس بگیرد بیشتر غافلگیر شد.» 

میلر گفت «سپس از آنها خواستم که پول مرا بازپرداخت کنند و آنها گفتند که نمی توانیم پولی به تو بازپرداخت کنیم زیرا پرواز تو لغو نشده است.» گردشگران کانادایی به زودی می توانند دوباره به استرالیا، نیوزلند و فیلیپین سفر کنند

همزمان با بازگشایی کشورها، پیچیدگی های مواجهه با تمام مقررات و قوانین مرتبط با سفرهای بین المللی دوباره در حال ظاهر شدن هستند. گردشگران کانادایی به زودی می توانند دوباره به استرالیا، نیوزلند و فیلیپین سفر کنند

فیلیپین دقیقا همین امروز مرزهای خود را به روی خارجی های واکسینه بازگشایی کرد در حالی که نیوزلند از ماه آینده به بازدیدکنندگان اجازه ورود می دهد و استرالیا از ۲۱ فوریه مجددا پذیرای گردشگران خواهد شد البته به شرطی که گواهی واکسیناسیون ارائه کنند.

با جود اینکه پارادایس گفت که حجم بالایی از تقاضای انباشته شده برای سفر رفتن و بازگشت به روال سفرهای بین المللی در میان کانادایی ها وجود دارد، انجمن آژانس های مسافرتی کانادا هشدار می دهد که مقررات سفر پیچیده هستند و هر کسی که سفری را رزرو می کند باید قبل از خریدن یک بلیط دقیقا متوجه باشد که چه الزاماتی وجود دارد.

پارادایس گفت «هر یک از کشورها الزامات ورود متفاوتی دارند و ممکن است این الزامات به ناگهان تغییر کنند.»

بسیاری از کانادایی ها زمستان امسال به شدت مشتاق یک تعطیلات در ساحل هستند و تمایل تازه ای نیز به مسافرت تابستانی به اروپا وجود دارد. انجمن آژانس های مسافرتی کانادا گفت رزرو سفر با استفاده از یک آژانس مسافرتی حرفه ای می تواند به اجتناب از غافلگیری های ناخوشایند کمک کند.

میلر بلیط ایرلاین خود را از طریق وبسایت طرف ثالث خریده بود و به او گفته نشده بود که اجازه ورود به فیلیپین را ندارد و هنوز در تلاش است که اعتبار مسافرتی دریافت کند.

هنگامی که یک مسافرت تفریحی رزرو می کنید مهم است که تا فرا رسیدن روزهای منتهی به تاریخ آغاز سفر به پایش وضعیت ادامه دهد چرا که کشورها ممکن است قوانین را با اطلاع رسانی اندکی تغییر دهند و بنابراین می خواهید که در صورت بروز تغییر در آخرین دقیقه آمادگی داشته باشید. گردشگران کانادایی به زودی می توانند دوباره به استرالیا، نیوزلند و فیلیپین سفر کنند

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا