بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

جان هورگان برای مقابله با افزایش هزینه زندگی خانواده های بریتیش کلمبیایی سه طرح کمک مالی اعلام کرد

بریتیش کلمبیا دو طرح افزایش اعتبار مالیاتی و یک طرح محدود کردن سقف افزایش اجاره بها را برای مقابله با تورم اعلام کرد

جان هورگان برای مقابله با افزایش هزینه زندگی خانواده های بریتیش کلمبیایی سه طرح کمک مالی اعلام کرد

نخست وزیر بریتیش کلمبیا جان هورگان دو طرح افزایش اعتبار مالیاتی و یک طرح تعیین سقف افزایش اجاره‌بها را برای کمک به مبارزه استان با افزایش هزینه های زندگی بر اثر تورم «بی سابقه» اعلام کرد.

جان هورگان برای مقابله با افزایش هزینه زندگی خانواده های بریتیش کلمبیایی سه طرح کمک مالی اعلام کرد
جان هورگان برای مقابله با افزایش هزینه زندگی در بریتیش کلمبیایی طرح کمک مالی اعلام کرد

جان هورگان روز چهارشنبه افزایش اعتبار مالیات اقدام اقلیمی (Climate Action Tax Credit) و طرح جدید مزایای خانواده بریتیش کلمبیا (B.C. Family Benefit) را اعلام کرد.

اولین اعتبار مالیاتی به میزان ۱۶۴ دلار به ازای هر بزرگسال و ۴۱ دلار به ازای هر فرزند افزایش می یابد. هورگان گفت که این پرداخت ها پس از اولین هفته اکتبر آغاز خواهند شد.

از ژانویه آینده خانواده های دارای فرزند حداقل به مدت سه ماه شاهد افزایش ۵۸.۳۳ دلار به ازای هر فرزند زیر ۱۸ سال خواهند بود. هورگان برآورد می کند که این طرح در مجموع باعث می شود که یک خانواده چهارنفره شاهد ۷۶۰ دلار مبلغ اضافی در سال و هر خانواده تک والد با یک فرزند شاهد افزایش ۵۰۰ دلار در سال باشد.

هورگان گفت این دو طرح مجموعا ۶۰۰ میلیون دلار در طول شش ماه آینده برای استان هزینه خواهند داشت.

سلینا رابینسون (Selina Robinson) وزیر دارایی بریتیش کلمبیا گفت که ۸۵ درصد از مردم بریتیش کلمبیا واجد شرایط مزایای افزایش اعتبار مالیات اقدام اقلیمی خواهند بود رابینسون برآورد می کند که ۷۵ درصد از شهروندان دارای فرزند از طرحی که قبلا به عنوان بودجه مزایای فرصت کودک (Child Opportunity Benefit Fund) شناخته می شد بهره مند خواهند شد.

همه کسانی که اظهارنامه های مالیات بر درآمد خود را به موقع ارائه کرده اند این پرداختی ها را به طور خودکار دریافت خواهند کرد.

افزایش سالانه اجاره بها (که معمولا وابسته به نرخ تورم است) برای سال ۲۰۲۳ به حداکثر دو درصد محدود خواهد شد. برای خانواده هایی که در ماه ۲،۰۰۰ دلار اجاره پرداخت می کند سقف افزایش اجاره بها ۴۰ دلار خواهد بود. استان بریتیش کلبمیا برآورد می کند که این طرح به طور متوسط سالانه ۸۱۶ دلار در هزینه های خانوار صرفه جویی می کند.

هورگان گفت «در این دوران استثنایی، افزایش تورمی اجاره بها می‌تواند برای ۱.۵ میلیون بریتیش کلمبیایی توان‌فرسا باشد،» هورگان در ادامه افزود دولت در حال همکاری با صاحب خانه ها برای برطرف کردن نگرانی های آنها در مورد تاثیر محدودیت سقف افزایش اجاره بها است.

هورگان این اقدامات را به عنوان اقداماتی هدفمند برای حمایت از کسانی که به آن نیاز دارند توصیف کرد.

هورگان گفت «این انتخاب ما بوده است. سایر حوزه های قضایی نیز انتخاب های مشابهی داشته اند. برخی دیگر انتخاب های متفاوتی داشته اند. اما در نهایت، ما معتقدیم که این یک بسته منصفانه است که در کوتاه مدت نیازهای مردم را برآورده می کند.» «ما به کار روی این موضوعات ادامه خواهیم داد. این تلاش ها را نمی توان صرفا به این دلیل که تورم رو به کاهش است متوقف کرد. هزینه های زندگی برای هر خانواده که در هر کجا زندگی می کنند یک مسئله اساسی است.»

جان هورگان همچنین گفت که یک نوع تخفیف قبض برق نیز در اواخر سال جاری اعلام خواهد شد، اما نهایی کردن جزئیات این تخفیف بیشتر از آنچه که او انتظار داشته، طول کشیده است.

اخبار بریتیش کلمبیا کانادا   اخبار بریتیش کلمبیا کانادا    اخبار بریتیش کلمبیا کانادا

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا