بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

سقوط جرثقیل در بریتیش کلمبیا : ۴ نفر کشته تأیید شد و احتمال کشته شدن نفر پنجم نیز در محل ساختمان سازی کلونا میرود

سقوط جرثقیل در بریتیش کلمبیا : کشته شدن ۴ نفر تایید شد و تصور می‌شود نفر پنجم نیز در محل ساختمان سازی کلونا کشته شده باشد

سقوط جرثقیل در کلونا بریتیش کلمبیا : ۴ نفر کشته تأیید شد و احتمال کشته شدن یک نفر دیگر نیز میرود

پلیس سلطنتی کانادا اعلام کرد حداقل ۴ نفر بدلیل سقوط جرثقیل در کلونا بریتیش کلمبیا در روز دوشنبه جان باخته‌اند. سقوط جرثقیل در کلونا بریتیش کلمبیا : ۴ نفر کشته تأیید شد و احتمال ۵ کشته دیگر نیز میرود

به گزارش تهرانتو نیوز؛

آدام مکینتاش (Adam MacIntosh)، بازرس پلیس کلونا روز بعد در یک کنفرانس خبری اذعان داشت که نفر پنجمی نیز باید در این حادثه جان خود را از دست داده باشد ولی هنوز آثاری از او در دست نیست.

از ۴ نفر کشته شده، سه نفر در محل حادثه جان باختند و یک نفر در بیمارستان بستری شد که زنده نماند.

اعتقاد بر این است که بدن نفر پنجم در زیر آوار دفن شده است. مسئولان با همکاری متخصصان وورک‌سیف‌بی‌سی WorkSafeBC ، مهندسان و دیگر افراد حرفه ای در حال بازیابی بدن او به روشی ایمن هستند.

طبق گفته پلیس سلطنتی کانادا، بخشی از جرثقیل باید اوراق شود. بازرس پلیس کلونا گفت که هر پنج نفر، مرد هستند ولی مقامات در حال حاضر به طور علنی آنها را شناسایی نمی‌کنند. به خانواده‌های مصدومین اطلاع رسانی شده است.

سه نفر از این چهار نفر در محل ساختمان‌سازی کار می‌کردند و همانطور که مکینتاش گفت نفر پنجم ارتباطی به ساختمان سازی ندارد.

پلیس سلطنتی کانادا اعلام کرد که که آن مرد مشغول انجام کاری در آن منطقه بوده است. سقوط جرثقیل در کلونا بریتیش کلمبیا : ۴ نفر کشته تأیید شد و احتمال کشته شدن یک نفر دیگر نیز میرود

سقوط جرثقیل در کلونا بریتیش کلمبیا : ۴ نفر کشته تأیید شد و احتمال کشته شدن یک نفر دیگر نیز میرود
سقوط جرثقیل در کلونا بریتیش کلمبیا : ۴ نفر کشته احتمال کشته شدن یکنفر دیگر میرود

بر اساس گفته‌های توسعه دهنده پروژه، بیش از ١٠٠ نفر در حال کار بر روی ساختمان بودند.

او گفت: «دیروز، یک تراژدی بود. کارگران آنجا بودند و اکنون تعدادی از آنها همکاران خود را از دست داده‌اند و خدا میداند خانواده‌های آنها چه حالی دارند.»

با اینکه پلیس هنوز هویت نفر پنجم را تشخیص نداده، یک سرمایه گذار آنلاین گفت که آن شخص جارد زوک ( Jared Zook) از منطقه ادمونتون بوده است.

خانواده زوک درخواست سی تی وی نیوز ادمونتون را برای ارائه توضیحات بیشتر درباره مرگ او را رد کردند.

سرمایه گذار دیگری که مورد تایید سخنگوی وبسایت گوفاندمی (GoFundMe) است، تشخیص داده که دو نفر با یکدیگر برادرند.

با توجه به این صفحه، اریک و پاتریک استمر (Eric and Patrick Stemmer) جزء کشته شدگان هستند. طبق گفته سرمایه گذار، هر دو پدر بوده اند.

وبسایت تجاری استمر کانستراکشن (Stemmer Construction)، در پستی مطرح کرد که این شرکت در ساخت برج بروکلین {جایی که جرثقیل در آن سقوط کرد} نقش داشته است.

بر اساس این وبسایت، این شرکت پروژه‌های زیادی را در بریتیش کلمبیا کار کرده و «به دقت و کارآمدی و به کار بردن مصالح ایمن در هر پروژه شهره است.»

وبسایت شامل تصاویری از پروژه ساختمان‌سازی نیز می‌باشد که یکی از آنها به نظر می‌رسد از روی دسته جرثقیل گرفته شده است. تعدادی طبقه نیز در این محل، در حال ساخت بود.

نفر ششم به بیمارستان منتقل شد ولی زخم‌های نه چندان وخیمی برداشته بود. پلیس اطلاعات بیشتری درباره جراحات منتشر نکرد.

هنوز مشخص نیست که چرا قسمت بالایی جرثقیل سقوط کرده و به ساختمان اداری مجاور و یک خانه قدیمی‌ساخت آسیب رسانده است. طبق گفته مکینتاش، قسمتی از جرثقیل که سقوط کرده، نزدیکی بیست و ششمین طبقه ساختمانی در حال ساخت بود.

مانتیز (Mounties) گفت که بررسی‌های زیر در حال انجام است: اول برای اطمینان از اینکه جنایتی در کار نباشد و دوم برای حصول ایمنی در محل کار.

شاهدان صحنه را همانند «تماشای فیلم» توصیف کردند و گفتند یکی از کارگران خود را بر روی علامت ایمنی انداخت و باقی افراد هم در تلاش بودند تا راننده جرثقیل را نجات دهند.

این حادثه سیب آسیب رسیدن به چندین ساختمان در منطقه برنارد اونیو (Bernard Avenue) و سنت پل استریت (St. Paul Street) و قطعی برق منطقه شد.

روز دوشنبه به دنبال این حادثه، شرایط اضطراری اعلام شد و تا صبح سه شنبه همچنان برقرار بود. پلیس سلطنتی کانادا اعلام کرد که پس از برقراری امنیت در منطقه، جرثقیل برداشته خواهد شد. در این صورت افراد می‌توانند اتومبیل های خود و یا هر چیز دیگری که نیاز است را در محل حادثه جا به جا کنند.

خیابان‌ها و پیاده‌روها بسته شده‌اند و از ساکنان و بازدیدکنندگان خواسته شده وارد منطقه نشوند.

 

اخبار ونکوور  حوادث ونکوور   اخبار کانادا    اخبار ونکوور  حوادث ونکوور   اخبار کانادا  اخبار ونکوور  حوادث ونکوور   اخبار کانادا   

اخبار ونکوور  حوادث ونکوور   اخبار کانادا    اخبار ونکوور  حوادث ونکوور   اخبار کانادا  اخبار ونکوور  حوادث ونکوور   اخبار کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا