بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

بریتیش کلمبیا مشوق مالی برای وسایل نقلیه الکتریکی را تا حداکثر ۴۰۰۰ دلار افزایش می دهد

بریتیش کلمبیا با افزایش مشوق مالی خودروهای الکتریکی به حداکثر ۴ هزار دلار خرید خودروهای بدون آلایندگی را مقرون به صرفه تر خواهد کرد

بریتیش کلمبیا مشوق مالی برای وسایل نقلیه الکتریکی را تا حداکثر ۴۰۰۰ دلار افزایش می دهد

دولت بریتیش کلمبیا می گوید که برنامه مشوق مالی خود برای وسایل نقلیه الکتریکی را بهبود می دهد تا مقرون به صرفه تر و قابل دسترس تر باشند.

بریتیش کلمبیا مشوق مالی برای وسایل نقلیه الکتریکی را تا حداکثر 4000 دلار افزایش می دهد
بریتیش کلمبیا مشوق مالی برای وسایل نقلیه الکتریکی را تا حداکثر ۴۰۰۰ دلار افزایش می دهد

در بیانیه‌ای از سوی وزارت انرژی، معادن و نوآوری‌های کم کربن آمده است که حداکثر مشوق مالی استانی برای خودروهای الکتریکی با باتری‌های الکتریکی، پیل سوختی و خودروهای دوربرد برقی با پلاگین هیبریدی از ۳،۰۰۰ دلار به ۴،۰۰۰ دلار افزایش می‌یابد.

حداکثر مشوق مالی برای خودروهای برقی پلاگین هیبریدی کوتاه بردتر از حداکثر مبلغ قبلی یعنی ۱،۵۰۰ دلار به ۲،۰۰۰ دلار افزایش می یابد.

وزارت انرژی بریتیش کلمبیا می‌گوید که واجد شرایط بودن برای تخفیف بر اساس سطح درآمد است، به طوری که افراد با حداکثر درآمد ۸۰،۰۰۰ دلار یا خانواده‌ای با درآمد حداکثر ۱۲۵،۰۰۰ دلار واجد شرایط حداکثر مشوق مالی هستند.

با افزایش درآمد شخصی یا خانوار، واجد شرایط بودن برای مشوق مالی طبق یک مقیاس متغیر کاهش می یابد به طوری که افراد با درآمد شخصی بالای ۱۰۰،۰۰۰ دلار یا خانواده هایی با درآمد بیش از ۱۶۵،۰۰۰ دلار دیگر از مشوق مالی برخوردار نباشند.

بیانیه وزارت انرژی بریتیش کلمبیا می گوید اظهارنامه های مالیات بر درآمد ۲۰۲۰ نشان می دهد که بیش از ۹۰ درصد از ساکنان بریتیش کلمبیا واجد شرایط مشوق مالی برای خودروهای برقی هستند و در صورت ترکیب با مشوق های فدرال، می توانند تا ۹،۰۰۰ دلار در خرید یا اجاره (لیز) یک وسیله نقلیه الکتریکی جدید صرفه جویی کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودروهای جدید بریتیش کلمبیا می‌گوید مشوق های مالی تجدیدنظر شده باعث می‌شود وسایل نقلیه بدون آلایندگی برای افراد کم‌درآمد مقرون‌به‌صرفه‌تر باشد.

سقف قیمت برای تعیین واجدین شرایط مشوق مالی خودرو در بریتیش کلمبیا حداکثر ۵۵،۰۰۰ دلار برای خودروهای کامپکت و فول سایز باقی می ماند، اما بیانیه وزارت انرژی می گوید یک دسته بندی دوم نیز برای حمایت از کسانی که به خودروهای برقی بزرگتر نیاز دارند، مانند مینی ون ها، خودروهای کاربردی اسپرت و وانت بارها اضافه می شود.

در بیانیه وزارت انرژی آمده است که سقف قیمت این خودروها بر اساس حداکثر قیمت خرده فروشی یعنی ۷۰،۰۰۰ دلار تعیین شده است.

طبق این بیانیه بریتیش‌کلمبیا امسال مقرون به صرفه بودن خودروهای الکتریکی را با معافیت خودروهای دست دوم از مالیات فروش استانی افزایش داد.

 

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا