بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

بریتیش کلمبیا با لغو طیف گسترده ای از محدودیت های کووید-۱۹ بازگشایی بارها، کلاب های شبانه و سالن های تئاتر را مجاز اعلام کرد

بریتیش کلمبیا محدودیت ظرفیت را لغو، بارها را بازگشایی و تسهیلات رقص را مجاز می کند، اما پاسپورت واکسن الزامی باقی خواهد ماند

بریتیش کلمبیا با لغو طیف گسترده ای از محدودیت های کووید-۱۹ بازگشایی بارها، کلاب های شبانه و سالن های تئاتر را مجاز اعلام کرد

استادیوم های پر از جمعیت، مراسم عروسی در فضای داخلی، کلاب های شبانه شلوغ و دورهمی های خانوادگی بزرگ دوباره به بریتیش کلمبیا باز می گردند.

مقامات دولت استانی اعلام کردند که از ساعت ۱۱:۵۹ چهارشنبه شب چندین محدودیت کووید-۱۹ استان را لغو می کنند و از سرگیری بسیاری از فعالیت ها که از دسامبر {و در برخی موارد به مدت طولانی‌تری} ممنوع شده بودند را مجاز اعلام می کنند.

بارها و کلاب های شبانه بازگشایی می شوند، در حالی که مشتریان امکان رقصیدن و معاشرت بین میزها را خواهند داشت. رویدادهای سازمان دهی شده مانند مراسم پذیرایی عروسی و مراسم سوگواری مجددا به فضای داخلی منتقل می شود و تمامی این کسب و کارها و محیط های تجاری، همراه با سالن های تئاتر، فضای های اجرای هنرهای موسیقی و تجسمی و میدان های ورزشی مجددا با ظرفیت کامل فعالیت خود را از سرگیری می کنند.

طبق برنامه های استان مسئولان علاوه بر این محدودیت دورهمی های خانوادگی را نیز حذف می کنند؛ که این لغو این محدودیت اجازه می دهد پذیرایی در خانه به «وضعیت عادی بازگردد.»

جان هورگان نخست وزیر بریتیش کلمبیا امکان پذیر شدن این تحول چشمگیر در رویکرد استان را حاصل پیروی گسترده مردم از دستورات بهداشتی موجود دانست.

هورگان در کنفرانس خبری روز سه شنبه گفت «همگی ما فداکاری کردیم.» «معتقدم که این تلاش جمعی بود که امروز ما را در موقعیتی قرار داد که می توانیم این محدودیت ها را کاهش دهیم و چشم انتطار روزهای بهتری در آینده باشیم.»

پوشیدن ماسک در فضاهای داخلی عمومی همچنان اجباری خواهد بود و گواهی واکسیناسیون نیز همچنان برای بسیاری از فعالیت های اختیاری الزامی خواهد بود. حتی این دسته از مقرراتی که سنگ بنای استراتژی مهار کووید-۱۹ استان محسوب می‌شوند نیز قرار است در اواسط مارس و دوباره در اپریل بازنگری شوند.

این دسته از تغییراتی که در انتظار اجرایی شدن هستند بسیار سریعتر از آنچه که منتقدان امیدوار بودند اتفاق می افتد.

اوایل امروز دکتر سالی اوتو (Sally Otto) از گروه مدلسازی کووید-۱۹ بریتیش کلمبیا (B.C. COVID-19 Modelling Group) که یک گروه مستقل است گفت که وضعیت در بیمارستان ها هنوز بسیار بی ثبات تر از آن است که یک برنامه بازگشایی افراطی اجرا شود.

تا بعد از ظهر دوشنبه ۸۰۳ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در سراسر استان بستری بودند اگرچه این رقم شامل صدها نفر از بیمارانی است که به دلایل دیگری پذیرش شده اند و سپس مشخص شده که نتیجه تست کرونا آنها مثبت است.

هفته گذشته میانگین متحرک هفت روزه موارد فوت ناشی از کووید-۱۹ در بریتیش کلمبیا به ۱۳ مورد فوت در هر روز رسید که بالاترین رقم ۱۳ ماه گذشته در استان بود. از آن هنگام تا به حال میانگین متحرک موارد فوت در هر روز به هشت مورد رسیده است.

اما حتی با وجود اینکه استان در حال اجرای برداشتن گام های بزرگی به سمت بازگشت به زندگی عادی است دکتر بانی هنری هشدار داد که راهی طولانی تا به پایان رسیدن پاندمی باقی مانده است. بریتیش کلمبیا : لغو محدودیت های کووید-۱۹ و اجازه بازگشایی بارها، کلاب ها و سالن های تئاتر 

بریتیش کلمبیا : لغو محدودیت های کووید-19 و اجازه بازگشایی بارها، کلاب ها و سالن های تئاتر
بریتیش کلمبیا : لغو محدودیت های کووید-۱۹ و اجازه بازگشایی بارها، کلاب ها و سالن های تئاتر

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا