جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

نمودار فرکتال بیت کوین حاکی از رالی افزایشی حداقل ۸۰هزار دلاری تا ماه سپتامبر است

نمودار فرکتال بیت کوین حاکی از رالی افزایشی حداقل ۸۰ هزار دلاری تا ماه سپتامبر است

نمودار فرکتال بیت کوین حاکی از رالی افزایشی حداقل ۸۰ هزار دلاری تا ماه سپتامبر است

همزمان با ثبت ده کندل سبز متوالی در نمودار قیمت بیت کوین پیش‌بینی‌های حاکی از دوبرابر شدن قیمت این کریپتوکارنسی بالا گرفته است. * اندیکاتور فراکتال یکی از روش‌های تحلیل تکنیکال و یکی از اساسی‌ترین الگوهای تکرار است که برای تعیین نقطه‌ی ورود و خروج به بازار استفاده می‌شوند. نمودار فرکتال بیت کوین حاکی از رالی افزایشی حداقل ۸۰ هزار دلاری تا ماه سپتامبر است

نمودار فرکتال بیت کوین حاکی از رالی افزایشی حداقل 80 هزار دلاری تا ماه سپتامبر است
نمودار فرکتال بیت کوین حاکی از رالی افزایشی حداقل ۸۰هزار دلاری تا ماه سپتامبر است

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

با وجود این که قیمت بیت کوین پس از افزایش تا ۴۲،۲۳۰ دلار با کاهش ۸.۲ درصدی مواجه شد با این حال رالی ۴۳.۵ درصدی اخیر شامل ۱۰ روز متوالی افزایش قیمت بود. برخلاف قیمت فعلی بیت کوین که در ۲ آگوست حول‌و‌حوش ۳۹،۷۰۰ دلار معامله می‌شد برخی از تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند که قیمت بیت کوین می‌تواند از سطح فعلی تا ۱۰۰% افزایش پیدا کند.

نونیا بیزنیز (Nunya Bizniz) که تحلیل‌گر مستقل بازار است روز یکشنبه با اشاره به شرایط گاوی ورود به معامله خاطرنشان کرد که تمامی افزایش‌های ۱۰ روزه پی‌در‌پی قبلی این کریپتوکارنسی همگی در نهایت به دوبرابر شدن قیمت ختم شده‌اند.

بنابراین اگر تاریخ تکرار شود یا با شرایط فعلی همخوانی پیدا کند قیمت بیت کوین می‌تواند ظرف ۳۰ تا ۶۰ روز بعد تا بیش از ۱۰۰% افزایش یابد.
بیزنیز یادآور شد که اوج قیمت بعدی بیت کوین ممکن است حول‌و‌حوش ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۱ تشکیل شود و در این خصوص به عملکرد کریپتوکارنسی در قبل و بعد از دو رویداد هاوینگ* (halving) قبلی آن استناد کرد. هاوینگ پدیده‌ای از پیش برنامه نویسی شده در سورس کد بیت کوین است که به طور خودکار نرخ جدید تولید موجودی خود را هر چهار سال یک بار نصف می‌کند.

* (زمان نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین‌‌ (Halving) به‌صورت میانگین پس از هر چهار سال یک‌بار یا استخراج هر ۲۱۰ هزار بلاک)
پس از اولین رویداد هاوینگ در سال ۲۰۱۳ تقریبا ۳۲۶ روز تا رسیدن بیت کوین به بالاترین رکورد جدید خود طول کشید.

در ادامه همین روند پس از رویداد هاوینگ بعدی در سال ۲۰۱۶ بیت کوین پس از ۵۲۶ روز توانست به اوج قیمت جدید خود دست پیدا کند. رویدادهای قبلی تاریخ چرخه اوج قیمت بیت کوین را به ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۱ منتقل می‌کند که از قضا با فرکتال گاوی ۱۰ روزه که در بالا اشاره شد همزمان شده است و با رویداد هاوینگ قبلی در ماه می ۲۰۲۰ مطابقت دارد.

بیت کوین می‌تواند در سه‌ماهه چهارم به قیمت ۶ رقمی برسد

 

در همین اثنا آریل سانتوس نمودار فرکتال بیت کوین حاکی از رالی افزایشی حداقل ۸۰ هزار دلاری تا ماه سپتامبر است (Ariel Santos-Alborna) فعال بازارهای مالی سیکینگ آلفا (Seeking Alpha) یادآور شد که چرخه فعلی بیت کوین بیشتر از آنکه شبیه ۲۰۱۶ باشد شبیه به ۲۰۱۳ است. آن زمان در سال ۲۰۱۳ نرخ تبادل BTC/USD در ماه اپریل به اوج ۲۵۵$ رسید و در جولای به کف قیمتی ۶۶$ برگشت و سپس در ماه دسامبر به اوج قیمتی ۱،۱۵۰ دلار صعود کرد.

طبق الگوی مشابهی قیمت این جفت ارزی (BTC/USD) در اپریل به تقریبا ۶۵،۰۰۰ دلار صعود کرد و سپس در جولای تا ۲۹،۰۰۰ دلار سقوط کرد و به عقیده سانتوس- آلبورنا در مسیر یک اوج جدید قیمت در سه ماهه مالی بعدی سال ۲۰۲۱ قرار دارد.

با این حال این تحلیل‌گر به معامله‌گران هشدار داد که هدفگذاری حداکثری خود را طبق رالی‌های افزایش قیمت قبلی تنظیم نکنند. به عنوان مثال یک روند افزایشی از ۶۶ دلار به ۱،۱۵۰ دلار در سال ۲۰۱۳ به این معنی نیست که بیت کوین در سال ۲۰۲۱ از ۲۹،۰۰۰ دلار مثلا به ۲۵۶،۰۰۰ خواهد رسید. نمودار فرکتال بیت کوین حاکی از رالی افزایشی حداقل ۸۰ هزار دلاری تا ماه سپتامبر است

نمودار فرکتال بیت کوین حاکی از رالی افزایشی حداقل 80 هزار دلاری تا ماه سپتامبر است
نمودار فرکتال بیت کوین حاکی از رالی افزایشی حداقل ۸۰هزار دلاری تا ماه سپتامبر است

سانتوس آلبورنا توضیح داد که هر دو اوج قیمت به ترتیب در ماه‌های نوامبر و دسامبر رخ داده‌اند، بنابراین می تواند استنباط کرد که محرک بازارهای خرسی در هر دو دوره به مالیات ربط داشته است و اضافه کرد که افزایش قیمت بین ۸۸،۰۰۰ دلار تا ۱۵۰،۰۰۰ دلار در سال ۲۰۲۱ هدف‌گذاری حداکثری «واقع‌بینانه‌تری» برای بیت کوین است.

این اظهارات در شرایطی مطرح می‌شوند که سازمان‌های نظارتی و دولت‌ها تمرکز دقیق خود در حوزه صنعت کریپتوکارنسی را افزایش داده‌اند. در همین راستا می‌توان به فشارهای اخیر قانونگذاران ایالات متحده برای وضع مالیات‌های بیشتر بر سودهای کسب شده توسط سرمایه‌گذاران کریپتوکارنسی اشاره کرد.

اخبار کریپتو    فیمت بیتکوین        صنعت کریپتوکارنسی    اخبار کریپتو    فیمت بیتکوین        صنعت کریپتوکارنسی        سرمایه گذاری در بیت کوین

اخبار کریپتو    فیمت بیتکوین        صنعت کریپتوکارنسی        سرمایه گذاری در بیت کوین  اخبار کریپتو    فیمت بیتکوین 

      صنعت کریپتوکارنسی        سرمایه گذاری در بیت کوین      سرمایه گذاری در بیت کوین

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا