جدیدترین اخبارجهانکریپتوکارنسی

بیت‌کوین تقریباً ۵۰ درصد از ارزش خود را نسبت به بالاترین قیمت طی یکسال اخیر از دست داد

بیت‌کوین با ۱۰% کاهش به ۳۳،۷۴۷ دلار رسید، اتر ۱۴% کاهش یافت

بیت‌کوین تقریباً ۵۰ درصد از ارزش خود را نسبت به بالاترین قیمت طی یکسال اخیر از دست داد

بیت‌کوین با سقوط ۱۰ درصدی در ساعت ۱۴۰۰ GMT (10 صبح شرق امریکا) روز یکشنبه به ۳۳،۷۴۷ دلار رسید و نسبت به آخرین بسته شدن قیمت خود ۳۳. ۳،۷۵۳ دلار کاهش قیمت داشت. بیت‌ کوین تقریباً ۵۰ درصد از ارزش خود را نسبت به بالاترین قیمت طی یکسال اخیر از دست داد

بیت‌کوین تقریباً 50 درصد از ارزش خود را نسبت به بالاترین قیمت طی یکسال اخیر از دست داد
بیت‌کوین تقریباً ۵۰ درصد از ارزش نسبت به بالاترین قیمت طی یکسال اخیر از دست داد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

بیت‌کوین، بزرگ‌ترین و معروف‌ترین رمزارز از اوج قیمت خود با ۲۲. ۶۴،۸۹۵ دلار در ۱۴ اپریل امسال ۴۸% کاهش یافته است. 

اتر، سکه رمزنگاری‌شده متصل به شبکه بلاک چین اتریوم، روز یکشنبه با ۱۴% کاهش به ۹۶. ۱،۹۷۳ دلار رسید و نسبت به آخرین بسته شدن قیمت خود ۳۵. ۳۲۲ دلار کاهش قیمت داشت.

بازار بیت‌کوین به دلیل فعال بودن شبانه‌روزی در سراسر هفته، زمینه را برای نوسان قیمت در ساعت‌های غیرقابل پیش‌بینی فراهم می‌کند.

ایمی وو سیلورمن از شرکت بازارهای سرمایه RBC در یک یادداشت پژوهشی که روز شنبه منتشر شد، نوشت «بسیاری از افراد نوسانی بودن بیت‌کوین را توجیه‌ناپذیر می‌دانند.»«به‌درستی که بیت‌کوین نوسان‌های شدید و سرگیجه‌آوری دارد.»

بیت‌کوین پس از انتشار مجموعه‌ای از توییت‌های ایلان ماسک مدیرعامل تریلیاردر شرکت تسلا و طرفدار رمزارز در هفته گذشته و عمدتاً به دلیل تغییر موضع او در مورد پذیرش بیت‌کوین به‌عنوان شیوه پرداخت توسط تسلا، تحت‌فشار قرار داشت.

علاوه بر این روز جمعه چین به‌ عنوان بخشی از تلاش‌های ادامه‌دار برای جلوگیری از سفته‌بازی و مخاطرات مالی اقدامات شدیدی علیه استخراج و معاملات بزرگ‌ترین رمزارز اتخاذ کرد.

کمیته ثبات و توسعه مالی چین به ریاست لیو هه معاون نخست‌وزیر، با نگاهی متمایز به بیت‌کوین آن را یکی از دارایی‌هایی دانست که بیشتر از بقیه باید تحت نظارت قرار بگیرد.

این بیانیه که چند روز پس از صدور ممنوعیت‌های سخت‌گیرانه‌تر نسبت به بانک‌ها و شرکت‌های فراهم‌کننده خدمات پرداخت مرتبط با رمزارز توسط سه نهاد صنعتی چین منتشر شد، به‌منزله تشدید هر چه بیشتر فشارهای کشور چین برای پایان دادن به سفته‌بازی و کلاه‌برداری در ارزهای دیجیتال بود.

آخرین کارزار چین علیه رمزارز پس از آن به وجود آمد که وزارت خزانه‌داری ایالات‌متحده روز پنج‌شنبه خواستار تصویب قوانین جدیدی برای الزامی کردن گزارش نقل‌ و انتقال‌های بزرگ رمزارز به سازمان خدمات درآمد داخلی شد و بانک مرکزی ایالات‌متحده نسبت به مخاطراتی که رمزارزها برای ثبات مالی به دنبال دارند هشدار داد.

اتریوم  بلاک چین اتریوم   اتریوم  بلاک چین اتریوم   اتریوم  بلاک چین اتریوم    اتریوم    بلاک چین اتریوم   اتریوم    بلاک چین اتریوم   اتریوم

ایلان ماسک    توییت‌های ایلان ماسک  ایلان ماسک    توییت‌های ایلان ماسک    ایلان ماسک      توییت‌های ایلان ماسک      ایلان ماسک

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا